خلاصه داستان سریال ترکی روزگارانی در چکوروا قسمت 64

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 64 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 64

سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 64

در خانه ایماز به فکلی میگوید که فکرهایش را کرده و تصمیم گرفته به استانبول برود.

زلیخا آخر شب به خانه پیش شرمین می رود. او با شرمین درد دل میکند و میگوید که دیگر طاقت این وضعیت را ندارد و برای خودش بلیت گرفته تا فردا به همراه عدنان به استانبول برود. سپس از شرمین میخواهد که این قضیه بین خودشان بماند.

صبح روز بعد ، هولیا به زلیخا می گوید که به آدانا می رود. زلیخا میگوید که کار دارد و در خانه میماند.

بعد از رفتن هولیا، زلیخا به همراه عدنان سوار ماشین شده و از خانه می رود.

هولیا به شرکت دمیر رفته و میگوید که شرمین گفته است که زلیخا قصد فرار دارد.

دمیر حرف شرمین را باور نمیکند و از هولیا میخواهد که به زلیخا اعتماد کند. همان لحظه شرمین با دمیر تماس میگیرد خبر میدهد که زلیخا به همراه بچه، خانه را ترک کرده است.

دمیر و هولیا فوری سوار ماشین شده و به سمت فرودگاه می روند. آنها گوشه ای نشسته و منتظر آمدن زلیخا هستند. دمیر ایماز را می بیند که به فرودگاه آمده و بیشتر عصبی می شود.

آنها وقتی می بینند که زلیخا نیامده، به خانه می روند و همه جا را می‌گردند. همان لحظه، نهال، زن جنگاور تماس میگیرد و خبر میدهد که زلیخا آنجاست و از آنها نیز برای شام دعوت میکند.

هولیا و دمیر از اینکه شرمین به آنها دروغ گفته عصبانی می شوند. شرمین قسم میخورد که زلیخا به او چنین چیزی گفته بود و حتما او را فریب داده است.

آنها شب به خانه جنگاور می روند. آخر شب، زلیخا به دمیر طعنه می زند که دیگر او را امتحان نکند و بداند که او هرگز به شرمین اعتماد نمیکند. دمیر از او معذرت خواهی میکند و میخواهد دوست داشتن زلیخا را باور کند.

صبح در مزرعه، تراکتور روی پای فادیک می رود و پای او اسیب میبیند. به صباح الدین خبر میدهند و او به همراه دمیر به مزرعه می روند و فادیک را به بیمارستان می رسانند.

ایماز که برای قرارداد کاری به استانبول رفته بود، به چکوراوا برگشته و خبر موفقیت خود را به فکلی میدهد و فکلی خوشحال می شود.

در خانه هولیا، تعدادی از دوست و آشنایان آمده و در مورد مراسم خیریه که قرار است برگزار شود صحبت میکنند. آنها تصمیم میگیرند که کوسنی که زلیخا دوخته و گلدوزی کرده است را برای مزایده خیریه بگذارند.

دمیر و صباح الدین بعد از شام به رستوران می روند. صباح الدین به او میگوید که تصمیمش برای طلاق جدی است و اولین جلسه دادگاه برگزار خواهد شد. دمیر مخالف این کار است زیرا آبروی خانواده آنها می رود، اما صباح الدین اهمیتی نمی‌دهد.

روز بعد، مراسم مزایده خیریه در کلوپ شهر برگزار می شود. وقتی فکلی به مراسم می آید، هولیا با دیدن او متعجب شده و به ناچار چیزی نمی‌گوید.او از دمیر نیز میخواهد که خودش را کنترل کند.

مزایده شروع شده و کوسن دست دوز زلیخا معرفی میشود. روی او قیمت‌گذاری می شود و دمیر با قیمت دویست لیر خریدار است. لحظه آخر قبل از فروش، ایماز داخل آمده و پیشنهاد پنج هزار لیره میدهد. همه با تعجب به او خیره می شوند

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 64 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال روزگارانی در چکوروا قسمت 65  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *