خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۵ + زیرنویس و دوبله

فایل شنیداری این قسمت

طبق حرفهای مشاور، هیچ دلیل محکمه پسندی برای طلاق گرفتن کرم و عایشه وجود ندارد. آنها باید از طریق دیگری وارد شوند و بتوانند نظر قاضی را برای طلاق جلب کنند.
در راه برگشت به خانه، فکر عایشه و کرم همزمان پیش ماجرای قو و اولین بوسه و عشق است. آنها مردد هستند که این قضیه را به روی یکدیگر بیاورند.
هنگامی که به خانه برمیگردند، کرم جعبه را روی میز دیده و وقتی باز میکند و قو را می‌بیند، حدس می زند که عایشه آن را دیده باشد. او مردد است و وقتی به شرکت می رود، ماجرای اولین بوسه در کودکی را برای ولکان تعریف میکند و میگوید که آن دختر همان عایشه است. او بین دو راهی احساس و منطق گیر کرده است اما بخاطر اینکه فکر میکند او و عایشه به درد هم نمی‌خورند و عایشه نیز او را نمیخواهد، با ولکان تصمیم میگیرند نقشه ای اجرا کنند تا عایشه فکر نکند کرم عاشق اوست و قوی کاغذی چیز مهمی نبوده. ولکان از کرم میخواهد با عایشه بیرون برود و او دختری را که در دستش قویی کاغذی هست به عنوان دوست کرم سر میز بفرستد.
محسن در خانه با یلدا صحبت میکند و بابت سو تفاهمی که بخاطر نامه پیش آمده بود از او معذرت خواهی میکند. آن دو دوباره با یکدیگر خوب می شوند و آشتی میکنند.
یلدا خانم به خانه ملاحت رفته و بخاطر روزهایی که در مستی به خانه او می آمد، آنها را برای فردا شام به خانه شان دعوت میکند. ملاحت و نظمیه از این کار او متعجب می شوند. شب در خانه، نظمیه با اعضای خانواده نحوه صحیح و با کلاس غذا خوردن را آموزش می دهد.
کرم از عایشه برای شام دعوت میکند. عایشه که فکر میکند کرم قرار است ماجرای کودکی را به رویش بیاورد، خیلی خوشحال شده و استرس دارد. او به خرید لباس می رود و خیلی به خودش می رسد. موقع بیرون رفتن، کرم از دیدن او مات شده و به او میگوید «مثل قو شدی».
ولکان که قرار است دختری را برای نقشه شان به رستوران بفرستد ، او را به خانه آورده تا برایش توضیح دهد چه باید بکند. غنچه که قصد سوپرایز کردن ولکان را دارد، با دسته گل و لوازمی دیگر به خانه ولکان می آید اما او را با آن دختر می بیند و با تصور خیانت، از خانه بیرون می رود.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *