خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۸۵ + زیرنویس و دوبله

در خانه ی جان، همگی همچنان مشغول کارند و جان به صنم می گوید که خسته شده است و بهتر است به خانه برود. اما صنم با لبخندی می گوید: «وقتی در کنار تو هستم خسته نمی شوم. » جان می گوید که باید برای سخنرانی فردا هم خودت را آماده کنی پس او را به خانه می رساند.

عصر، جلسه معارفه شروع می شود و صنم زیباتر از همیشه به آنجا می آید. جان به طرف او می رود و می گوید که خیلی زیبا شده است. جیدا ناراحت می شود و درم کمی حسادت می کند. آیلین هم می آید و با دیدن لیلا و امره در کنار هم حرص می خورد. جی جی و آیهان هم برای اولین بار در جشن می رقصند.

کمی بعد جیدا آقای مکس از آمریکا را به جان معرفی می کند و می گوید که بعد از اینجا هم باید به مهمانی بروند و صنم هم می گوید که می آید و جیدا حالش گرفته می شود.

آیلین که خودش را برای خرابکاری آماده کرده است می رود و فایل سخنرانی صنم را از روی مانیتور حذف می کند. از طرفی هم امره به طرف جیدا می رود و می گوید: «شخصیت تو به برادرم خیلی نزدیک است. » جیدا می گوید: «ولی صنم یک لحظه هم او را تنها نمی گذارد و همیشه با او است. » امره به او اطمینان می دهد و می گوید که نگران نباشد.

صنم روی سن می رود و متوجه حذف شدن متن سخنرانی اش می شود. اول کمی دستپاچه می شود و سپس با دیدن قیافه امیدوار و جدی جان شروع به سخنرانی می کند و از اسپرت کمپکس و ایده هایشان صحبت می کند و مورد تشویق همه قرار می گیرد. جان چشم از صنم برنمی دارد.

آیلین به خدمتکار پول می دهد که روی لباس صنم نوشیدنی بریزد و او را به دستشویی ببرد و در را از پشت به رویش قفل کند. پس صنم در دستشویی گیر می کند و کسی صدای او را نمی شنود. او از پنجره ی کوچک آنجا بالا می رود ولی آنجا هم گیر می افتد. جان نگران صنم شده و به دنبال او می گردد و او را آویزان از پنجره می بیند و خنده اش می گیرد. بعد او را در آغوش می گیرد و پایین می آورد. جان از صنم می خواهد که باهم به جشن برگردند و صنم می گوید نمی شود چون جان رئیس او است و می گوید: «با چه عنوانی کنار هم به جشن برویم؟ » جان لب های او را می بوسد و می گوید: «تو به عنوان عشقم با من می آیی. » و دوباره لب های او را می بوسد.

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *