خلاصه داستان سریال ترکی لروکس / همه جا تو قسمت ۱۶ + زیرنویس و دوبله

hYHQdX2LUUs
بچه ها همگی از دیدن دمیر شوکه می شوند . آنها هیچ توجیهی برای عملیات چیتا ندارند و نمی‌دانند باید چه بگویند. ایبو وارد شده و دمیر را سر میز دیگری می برد تا قهوه بخورند. بچه ها در این حین به راه حلی فکر میکنند تا بتوانند عملیات چیتا را توضیح دهند. ایبو پیش آنها آمده و میگوید که به دمیر گفته است عملیات چیتا، مربوط به اقدامات در مواجهه با مشتری های غیر ممکن در شرکت است. بچه ها از اینکه او بی خبر دمیر را با خود آورده از او گله میکنند. ایبو نیز میگوید که خبر نداشته آنها می‌خواهند برای عملیات چیتا جلسه ای مهم در کافه برگزار کنند. دمیر کمی بعد پیش بچه ها آمده و به آنها میگوید که چنین عملیاتی‌ لازم نیست، زیرا دیگر نباید هرگز چنین اتفاقی برای شرکت بیفتد. بچه ها با تایید او ، یکی یکی به بهانه ای از کافه می روند و از دمیر دور می شوند. دمیر و ایبو با یکدیگر نشسته و مشغول حرف زدن می شوند. ایبو به دمیر میگوید که قصد دارد آیدا را به سفر ببرد و برای همین از او در مورد مرخصی دادن به آیدا می پرسد.دمیر میگوید که بعد از رد کردن بحرانهای شرکت به او مرخصی خواهد داد.
آلارا به گلخانه ودات می رود. او خودش را به ودات معرفی کرده و میگوید که برای انجام سوپرایزی برای دمیر آدرس خانه او را میخواهد. ودات آدرس را به او میدهد.
دمیر وقتی به خانه می رود، لروکس را مشغول نظافت خانه می بیند. دمیر بعد از ظهر را وقت مناسبی برای نظافت نمی‌داند و لروکس از دخالت او و تعیین تکلیف کردن او خسته شده و با او بحث میکند. لروکس به طبقه بالا رفته تا جارو برقی بکشد. آلارا دم خانه آمده و دمیر با دیدن او شوکه می شود. او به طبقه بالا رفته و از لروکس خواهش میکند که تا زمان رفتن آلارا پایین نیاید. لروکس به اجبار راضی می شود. او به اتاق دمیر می رود.دمیر به آلارا میگوید که برای نظافت خانه کارگر آمده است. آلارا به بهانه دستشویی طبقه بالا رفته و در دستشویی وسایل آرایش می بیند. او سپس پنهانی وارد اتاق دمیر می شود. لروکس سریع از تراس بیرون رفته و از سقف شیروانی آویزان می شود. آلارا تمام اتاق دمیر را می‌گردد و بالش و ادکلن او را بو میکند. دمیر وقتی وضعیت لروکس را می‌بینید او را بغل کرده و پایین می آورد. آلارا پایین آمده و لروکس سریع پشت بوته ها پنهان می شود. آلارا از دمیر دعوت میکند تا برای کار کردن روی پروژه به خانه اش بیاید، اما دمیر بهانه می آورد. آلارا همچنین در مورد لروکس کمی صحبت کرده و نشان میدهد که از او خوشش نمی آید، و کمی در مورد رفتارهای لروکس اغراق میکند. لروکس عصبی شده و گلدانی به نشانه اعتراض پرت می کند. دمیر هول شده و میگوید که حتما کار کارگر بوده است. وقتی آلارا از خانه می رود، لروکس سر حرفهای او به دمیر با دمیر بحث می کند.
ایبو وقتی میبنید که آیدا در کافه دست تنها کار میکند،تا زمان برگشتن برادر او تصمیم می‌گیرد که زمانهایی که شیفت کاری اش نیست به کافه رفته و به او کمک کند.
شب در خانه، آیدا و مروه با یکدیگر صحبت میکنند. مروه از رابطه آیدا و ایبو خوشحال است و خودش نیز اعتراف میکند که دوباره با بورا آشتی کرده است. آیدا برای آنها خیلی خوشحال می شود.
بوراک که مست کرده است، تاکسی گرفته و بی خبر به خانه لروکس می رود . او خودش در را باز کرده و وارد شده و در ایوان خانه می نشیند. لروکس پشت در حمام از دمیر که در حال دوش گرفتن است میخواهد که زودتر بیرون بیاید، زیرا کار دارد. او وقتی پایین می آید، از دیدن بوراک در ایوان شوکه می شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *