خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 314

در این مطلب خلاصه قسمت 314 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 314

چاعتای بعد از روبه رو شدن با یاماچ به او یادآوری می کند که همانطور که به جنسهای خلیل ابراهیم حمله کرده باید از اردنتها هم محافظت کند و وفاداری اش را نشان دهد. چنگیز حرفهای او را تایید می کند.
سلیم کاراجا را به رستورانی که خودش همیشه می رود می برد. کاراجا به سلیم می گوید که خودش را بخاطر رفتارهای سلطان و جومالی زیاد ناراحت نکند چون آنها همیشه همینطور بوده اند و هیچوقت سلیم را ندیده اند و به حرفهایش گوش نداده اند.

سلیم از اینکه کاراجا متوجه این موضوع بوده و حتی خودش را شبیه او می داند کمی جا می خورد اما می گوید:« تو به این چیزا فکر نکن. من درستش می کنم. نمی ذارم کسی به تو آسیب بزنه.» این حرفها کاراجا را دلگرم می کند.

بعد از رفتن یاماچ چنگیز در اتاق کارش کارهایی که یاماچ در نبود چاعتای انجام داده را برای او تعریف می کند و می گوید:« می خواستم برادرهاشو بکشم اما با یه حرکت فوق العاده متوقفم کرد. اینو یادت نره که من با یاماچ یه توافقی کردم. قوانینی وجود داره.»

چنگیز از اتاق بیرون می رود و چاعتای زیر لب می گوید:« من توافقی نکردم. قوانینی وجود نداره.» او به طور شانسی یکی از مردهای خانواده ی یاماچ را برای کشتن انتخاب می کند تا انتقام برادرش اریک را بگیرد.

خبر به هوش آمدن اسکندر به یاماچ و وارتولو می رسد و آنها بلافاصله به دیدن او می روند. یاماچ از اسکندر می خواهد که با خلیل ابراهیم صحبت کند و راهی برای توافق کردن آنها باز کند. اسکندر قبول می کند و زود با ندیم تماس می گیرد و قرار ملاقاتی با خلیل ابراهیم می گذارد.

یاماچ و وارتولو با هم به میخانه می روند و وارتولو وقتی می شنود که چاعتای برگشته کمی نگران می شود. از طرفی او هم از مشکلاتش با سعادت می گوید و از یاماچ مشورت می خواهد. یاماچ می گوید:« سعادت فکر می کنه که تو نمی تونی انتظاراتشو برآورده کنی. باید بری مقابلش و بگی که تو همینی، همینقدری. از سعادت بپرس که می تونه بدون تو خوشبخت باشه یا نه؟»

وارتولو بلافاصله از جا بلند می شود و به درخانه ی سعادت می رود و همین حرفها را می زند. سعادت هم نمی تواند به او بگوید که بدون او خوشبخت می شود. وارتولو سعادت را به باغچه ای که با گل و شمع تزیین کرده می برد و با او می رقصد او را خوشحال می کند و قول می دهد که بعد از حدودا بیست سال اگر بازنشسته شد مثل یک مرد معمولی در آرامش زندگی کند.

داملا وقتی می بیند که اوضاع خانه به هم ریخته و سلیم از دست جومالی و سلطان ناراحت است برای آشتی دادن آنها از جومالی می خواهد که به کاراجا توجه نشان بدهد و از این راه دل سلیم را هم بدست بیاورد.

جومالی به سمت اتاق کاراجا می رود اما عایشه به او اجازه ی حرف زدن با کاراجا را نمی دهد و می گوید که دخترش به اندازه ی کافی از کارهای آنها اسیب دیده است. جومالی با عصبانیت به اتاق خودش برمی گردد.

سلیم تصمیم می گیرد خودش به کارهای محله رسیدگی کند و سراغ اسلحه فروشها می رود تا مشکلشان را حل کند. او متوجه می شود که آنها اسلحه ای برای فروش ندارند و بیکار و بی پول شده اند و پولی هم برای خرید اسلحه برایشان نمانده است.

احمد لا به لای حرفهایش به سلیم می گوید:« وقتی سر قضیه ی فیدان هم با اسلحه رفتیم و از سلاح هامون استفاده کردیم دیگه نتونستیم اونا رو بفروشیم.»

سلیم و عمو که از قضیه ی فیدان بی خبر بودند جا می خورند. آنها با متین به اتاق کار ادریس می روند و از او توضیح می خواهند. متین هم به ناچار ماجرای کمکی که یاماچ در حل ان مشکل کرده را تعریف می کند.

عمو و سلیم به این موضوع اعتراضی ندارند اما از متین می خواهند که چیزی به جومالی نگوید. از طرفی فرهاد که از قضیه باخبر شده همه چیز را برای جومالی تعریف می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 314 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 315 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *