خلاصه داستان سریال عشطر عشق قسمت ۷۵ + زیرنویس و دوبله

جان به شرکت برمی گردد و از بهبودی امره خبر می دهد و سپس صنم را به عنوان مسئول پروژه اسپرن کمپکس معرفی می کند و همه او را تشویق می کنند. درم که برای اولین بار است کس دیگری جای او را گرفته است اعصابش به هم می ریزد و شروع به پاییدن صنم می کند.

آیلین که در اتاق جان دوربین کار گذاشته همه ی طرح های آنها را ضبط می کند. بعد به دوستش زنگ می زند و می گوید که ایده و پیشنهادی دارد برای برنده شدن در مسابقه به شرطی که ۳۰درصد پول جایزه سهم او باشد.

درم از این که صنم جای او را گرفته و هروز هم به جان نزدیکتر می شود حالش گرفته شده و به اتاق جان می رود و می گوید: «صنم درمورد هماهنگی پروژه با ما همکاری نمی کند. » جان می گوید: «فعلا ما دوتا خوب با هم کار می کنیم و وقتی کارمان نتیجه داد با هم جلسه می گذاریم. » بعد از درم می خواهد که آن گوی بلورین زشت را که آیلین در اتاق جان گذاشته از آنجا بردارد. درم آن را به اتاق خودش می برد. آیلین از این کار ناراحت می شود.

فابیو به شرکت می آید و به صنم می گوید: «من بودم که این شرکت را از ورشکستگی نجات دادم و حالا احساس می کنم تو داری من را دست به سر می کنی. فقط تا فردا وقت داری فکرهایت را بکنی و به من خبر بدهی که حاضر به همکاری هستی یا نه! » جان به صنم اطمینان می دهد که همه چیز را رو به راه خواهد کرد.

صنم در دفتر جان باز موضوع غمزه را پیش می کشد و جان هم می گوید که تا حالا هیچ گونه رابطه ای نداشته اند و فقط با دوست پسر قبلی غمزه دوست صمیمی بوده است. صنم خیالش راحت می شود.

لیلا از امره پرستاری می کند و امره از بودن لیلا در کنارش خوشحال است. آیلین به او زنگ می زند و می گوید: «میبینم که با برادرت آشتی کرده ای و من هم آدم بده شده ام! » امره می گوید که بهتر است مدتی از هم دور بمانند و تلفن را قطع می کند.

غمزه با مدیر عامل شرکتشان به نام جیدا به دیدن جان می آیند و می خواهند درمورد پروژه صحبت کنند. درم آنها را به اتاق جان راهنمایی می کند.

Gun AY

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *