خلاصه داستان سریال عشق اجاره ای قسمت ۴ + زیرنویس و دوبله

در ساحل، امید به دافنه کمک میکند تا با پای پیچ خورده اش راه برود و به شرکت برمیگردند. امید متوجه میشود که دافنه با کفش کتانی راحت تر از پاشنه بلند است و صرفا بخاطر قوانین شرکت پاشنه بلند میپوشد. آن شب امید و سینان باهم بسکتبال بازی میکردند. سینان گفت:{ رفتار تو با دافنه متفاوته. قبلا باهیچکس اینجوری نبودی، چیزی بین شماست؟ } امید گفت که من فقط به او کمک کردم چون پایش پیچ خورده بود و چیزی بین ما نیست.
صبح روز بعد دافنه در حال آماده کردن صبحانه غرغرمیکرد، که امید میشنود و خنده اش میگیرد. در شرکت دافنه باید همزمان چهار نفر را پشت خط به یکدیگر وصل میکرد ولی از آنجا که تجربه منشی گری نداشت، دست و پایش را گم میکند و امید بسیار عصبانی میشود.
نریمان با شوهرش نجمین درحالی که روی صورتشان ماسک بود، از دست و پا چلفتی بودن دافنه صحبت میکردند. نظر نجمین این بود که یاسمین دختر قدرتمند و زیرکی ست و حتما دافنه در مقابلش شانسی نخواهد داشت. نریمان که تیک عصبی گرفته بود گفت:{ اگه یاسمین با امید ازدواج کنه حتما مارو از شرکت میندازه بیرون.نباید این اتفاق بیوفته}
یاسمین تلفنی از شخصی داشت گویا به او پیشنهاد کاری شده بود ولی یاسمین آن را رد کرد و گفت من شرکت و امید را ول نخواهم کرد. سینان سعی میکند احساسش را به یاسمین بگوید اما کاری پیش می آید و حرفش نیمه تمام می ماند. در همین حال آقا نجمین که مرد چشم چرانیست در کافی شاپ با توچه (مدل شرکت) قرار دارد و باهم آشنا میشوند.
نریمان خانم در خانه اش از کورای آمار شرکت را میگیرد و متوجه میشود که یاسمین به دافنه حسودی میکند. همچنین کورای میگوید با اینکه دافنه بی دست و پاست اما مهره ی مار دارد. نریمان با شنیدن این حرفها خوشحال میشود.
در محله، نهال(دوست دافنه) و سردار(برادر دافنه) روبرو میشوند، سردار او را به چشم خواهر کوچکش میبیند و با او رفتاری دارد که با دافنه دارد. اما خبری از احساس نهال نسبت به خودش نداشت.
پس از اتمام کار دافنه به خانه ی نریمان میرود و با گریه از سختی کارش میگوید …
ArtemisS

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *