خلاصه داستان سریال The 100 فصل اول تا هفتم + قسمت آخر

 

The 100

زمین پس از انفجاری هسته ای خالی از سکنه  میشود،

اما عده ای در ایستگاه های فضایی خارج از جو زمین پناه گرفته اند و زندگی جدیدی را شروع میکنند.

۳ نسل از نجات یافتگان متولد شده و ظرفیت ایستگاه های فضایی رو به اتمام است…

در صدد پیدا کردن راه حل این مشکل عده ای از نجات یافتگان وارد چالش هایی میشوند که داستان ۶ فصل این سریال را دربرمیگیرد.

 

سریال ۱۰۰ در ژانر درام ، اکشن ، علمی تخیلی  پسارستاخیزی است که به ماجراهای پیش آمده در فضای پس از فاجعه‌ای بزرگ می‌پردازد.

انسانیت نابود شده و جز اندکی از آن باقی نمانده و نجات‌یافتگان با تبعات فاجعه در گیر هستند.

 

خلاصه داستان سریال ۱۰۰

 

فصل اول

۹۷ سال از یک جنگ ویرانگر هسته ای که تقریباً تمام زندگی روی کره زمین را از بین برده، گذشته است. هزاران نفر در یک ایستگاه فضایی در مدار زمین زندگی می کنند، که از ایستگاه های فضایی متصل و فضاپیما ساخته شده‌است. سه نسل در فضا متولد شده اند. جمعیت از ظرفیت ایستگاه فراتر رفته‌ و آینده توسط جمعیت بیش از حد به خطر افتاده‌است. صد زندانی جوان در آخرین تلاش برای تعیین اینکه آیا زمین امکان سکونت دارد ، به زمین فرستاده می شوند….

 

فصل دوم

در فصل دوم از این ۱۰۰ نفر فقط حدود نیمی از آنها زنده مانده‌اند که ۴۸ نفرشان هم توسط مردان کوهستان در مانت ودر زندانی می‌شوند. درنهایت مشخص می‌شود که مردان کوهستان، زمینی‌ها را زندانی می‌کنند تا از خون آنها برای مقابله با تشعشعاتی که بر روی زمین وجود دارد استفاده کنند. مردان کوهستان از زمان آخرالزمان خودشان را زندانی کرده بودند و به همین دلیل بدن آنها در مقابل تشعشعاتی که بر روی زمین باقی مانده، ایمن نشده است.

نتایج آزمایش‌های گروه ۱۰۰ نفر نشان می‌دهد که آنها حتی خون قوی‌تری دارند که با استفاده از آن مردان کوهستان می‌توانند خارج از پناهگاه هم زنده بمانند.

 

فصل سوم

در فصل ۳ مشخص می‌شود که یک هوش مصنوعی به نام الی مسئول فاجعه هسته‌ای زمین است چرا که می‌خواسته مشکل ازدیاد جمعیت انسان‌ها را حل کند. الی تقریبا بر همه غلبه می‌کند و آنها را تحت کنترل خودش درمی‌آورد. تا اینکه درنهایت کلارک او را نابود می‌کند.

 

فصل چهارم

صدها راکتور هسته‌ای در سرتاسر جهان در حال ذوب شدن هستند و اگر همینطور پیش برود باز هم زمین غیر قابل سکونت خواهد شد. کلارک و دیگران دنبال راهی هستند تا نجات پیدا کنند. درنهایت آنها یک پناهگاه قدیمی پیدا می‌کنند که می‌تواند ۱۲۰۰ نفر را در خود جای دهد. گروه کوچکی هم به آرک برمی‌گردند. اگرچه کلارک بر روی زمین تنها می‌ماند.

 

فصل پنجم

در فصل پنجم، شش سال بعد از فاجعه راکتورهای هسته‌ای، یک سفینه نقل و انتقال زندانیان به روی تنها نقطه سبز زمین فرود می‌آید. در این نقطه کلارک با دختری که حالا مانند دختر خودش است و مدی نام دارد زندگی می‌کند. آنهایی که در پناهگاه زیرزمینی و در آرک بوده‌اند هم به زمین برمی‌گردند. در ادامه این فصل شاهد جنگی بین نجات‌یافتگان پناهگاه زیرزمینی که حالا وانکرو نام دارند و زندانیان هستیم. این جنگ باعث انفجاری عظیم و نابودی دوباره زمین می‌شود. درنهایت آنهایی که زنده می‌مانند به فضا برمی‌گردند تا دوباره زمین قابل سکونت شود.

 

فصل ششم

کلارک و همراهانش از طریق تکنولوژی و زیست تعویقی بعد از ۱۲۵ سال بیدار می‌شوند. آنها به سیاره‌ای قابل سکونت به نام آلفا یا سنکتوم رسیده‌اند. بعد از اینکه روی این سیاره فرود می‌آیند آنها با جامعه‌ای روبه‌رو می‌شوند که توسط افرادی به نام پرایم‌ها رهبری می‌شود. باز هم کلارک و بلامی باید از افراد خودشان محافظت کنند و در این دنیای جدید زنده بمانند.

 

فصل هفتم

همراهان عزیز آستاراخبر فصل هفتم سریال ۱۰۰ هنوز پخش نشده.

خلاصه داستان قسمت های فصل هفتم سریال ۱۰۰ به زودی در آستاراخبر قرار خواهد گرفت.

باما همراه باشید.

 

منبع: ویکی پدیا

مطالب مرتبط

4 دیدگاه‌

  1. حامد گفت:

    من عاشق این سریالم هرچند بازیگرای مثل فین یا لینکلن میماندند این سریال جذابتر میشد ولی جذابتر ازآن
    هیجان پی در پی این فیلم است که باعث شده بیننده های زیادی رابه خود جذب کند
    جهان روبه نابودی ایست و چند انسان جوان باید روی پای خود ایستاده وبرای بقای انسانها ی دیگر با دنیا بجنگند
    در این سریال به نتیجه می رسیم انسان تنها مخلوقیست که میتواند بر دنیا رهبری کند ولی در یک جمله صادقانه میشود گفت هرجا که انسان بر روی آن پا بگذارد نابود میشود

  2. Ahmad Bilal گفت:

    دقیقا

    ولی اگر انسان بخواهد جلو نابودی را هم گرفته میتواند

  3. luisa گفت:

    من که عاشق این سریال هستم تا بحال چندین دفعه نگاه کردم خیلی جذابه لینکلن و اکتاویا بهترین هستن

  4. ممد ابلیس گفت:

    تا قسمت 10 فصل 1 دیدم. کلا چرته. کاری به نظر بقیه ندارم. چون هر کسی نظری داره. ولی فیلمی زمانی جذاب میشه که نهایت داخل قسمت سوم یا نهایت چهارم قدرتش رو نشون بده. این فیلم از اول ضعیف بود و محتوای زیادی نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *