خلاصه داستان معرفی شخصیت‌ها و بیوگرافی بازیگران سریال ترکی لروکس / همه جا تو + زیرنویس و دوبله

vPvY0qsSR3Q
دمیر ارندیل

آدمی زرنگ، سختگیر و خشک و مقرراتی است. با اینکه جوان است به خاطر مهارتش نامش در پروژه هایی در سراسر دنیا به چشم می خورد و به عنوان یک مدیر، برای او مهارت و توانایی از همه چیز مهم تر است. زیر ظاهر قانونمند و جدی اش یک آدم بسیار بخشنده پنهان است. زخم هایی که در کودکی خورده و دل شکستگی ای که در عشق تجربه کرده از او یک آدم خشک و محافظه کار ساخته. بزرگ ترین آرزوی او این است که موفق تر از پدرش باشد و بیشتر از او پیشرفت کند و چیزهایی را که در کودکی از دست داده دوباره به دست بیاورد. برای رسیدن به این هدف، ناچار می شود در استانبول با یک دختر پر شر و شور به نام سلین/لروکس هم خانه شود و بعد از این کنترل کردن زندگی اش سخت می شود. او که در خانه و محل کارش برای محافظت از خودش و رسیدن به هدفش به رعایت خط قرمزهایش اصرار دارد قفل های قلبش یک به یک باز خواهند شد.

نقش دمیر را فورکان آندیچ بازی کرده. فورکان آندیچ در سال ۱۹۹۰ در استانبول به دنیا آمد. دوران ابتدایی و دبیرستان را در آتاشهیر استانبول گذراند. در سال ۲۰۱۱ در اولین دوره ارتباطات و طراحی بصری دانشگاه یدی تپه شروع به تحصیل کرد و افقی برای او روشن شد. او که از سال ۲۰۰۷ در تیزرهای تبلیغاتی زیادی بازی کرده بود، در سریال زنان خانه دار ناامید که در سال ۲۰۱۱ پخش شد نقش لونت را بازی کرد. در سال ۲۰۱۲ در سریال راه امیر که به نوعی ادامه سریال اسمش را فریحا گذاشتم بود، نقش سلیم را بازی کرد.  بعد از آن در سال ۲۰۱۴ در سریال عروس های فراری در نقش سلیم، تک فرزند یک خانواده ثروتمند را بازی کرد. در ۲۰۱۵ در سریال گل های شکسته یا kirgin cicekler  نقش گوکان را بازی کرد. بعد در سریال انتقام شیرین tatli intikam  نقش سینان را ایفا کرد و در سال ۲۰۱۷ در سریال مریم در نقش ساواش ظاهر شد.

 

 

 

سلین سِوِر/ لروکس

یک دختر باهوش، سرزنده و دوست داشتنی و در عین حال یک دنده و لجباز. به وقتش یک پارچه خانم است و به وقتش یه زن جنگجو. بزرگ ترین ترسش در زندگی از دست دادن عزیزانش است. در خانه ای که با هزار و یک سختی خریده، با بُزش، لاک پشتش ماهی اش چی چی که دیوانه وار عاشقش است، خوشبخت است.

او و همکارانش در شرکت آرتمیم که به بن بست مالی خورده با جان و دل در حال تلاشند تا کارها را راست و ریس کنند. در همین گیر و دار به دلیل یک ناهماهنگی مجبور می شود با مدیر جدید آرتیم یعنی دمیر هم خانه شود. با اینکه دمیر خانه را متعلق به خودش می داند اما لروکس کسی نیست که بی خیال شود. در حالی که همه ی تلاشش را می کند تا از شر دمیر که زندگی همه را به هم ریخته خلاص شود، خبر ندارد که قلبش تسلیم او خواهد شد.

 

نقش لروکس را آیبوکه پوسات بازی می کند. آیبوکه پوسات در سال ۱۹۹۵ در آنکار به دنیا آمد. او از دانشگاه حاجت تپه و کنسرواتوار دولتی آنکار در رشته ی باله فارغ التحصیل شده است. ورود او به دنیای هنر ترکیه، با آغاز مسابقات زیبایی میس ترکیه الیدور هم زمان شد. در سال ۲۰۱۴ آیبوکه در این دوره از مسابقات سوم شد و بعد از آن از میان پیشنهادهای بازیگری ای که به او می شد، به سریال جذر و مد پاسخ مثبت داد و قدم در دنیای بازیگری گذاشت. بعد از آن در سال ۲۰۱۵ در سریال O Hayat Benim    / اون زندگی منه، در نقش زینب بازی کرد. در سال ۲۰۱۷ با ایفای نقش دکتر بهار در سریال Soz / حرف واکنش های مثبت زیادی گرفت.

 

بوراک یانجل

پسر صاحب شرکت معماری ای است که لروکس در آن کار می کند. بوراک از این موقعیتش هرگز برای رسیدن به منافع شخصی خودش سواستفاده نکرده است. هدفش واقعا این است که توانایی هایش را به پدرش که یک تاجر معروف است ثابت کند. وقتی در مقطعی شرکت بدون مدیر می ماند، برای اینکه موقعیت را به نفع خودش عوض کند هر کاری از دستش برمی آید می کند . در روزی که فکر می کند رویایش به واقعیت تبدیل می شود می فهمد که دمیر به عنوان مدیر به شرکت خواهد آمد و مجبور می شود به جایگاه مدیریتی پروژه ی قبلی اش برگردد. این اتفاق او را به رقیب شماره ۱ دمیر تبدیل می کند. همزمان با نزدیک شدن دمیر و لروکس به هم، علاقه ی او هم به لروکس بیشتر می شود و خشم او نسبت به دمیر هم چندبرابر بیشتر می شود.

بازیگر نقش بوراک علی یائجی است. او در سال ۱۹۹۰ در آیوالیک بالیکِسیر به دنیا آمد. کودکی اش را در همانجا گذراند. برای بازیگری از دنیز اردم تکنیک اریک موریس را آموخت. اولین تجربه بازیگری اش را در فیلم آپارتمان امید به دست آورد. و بعد در سریال های Seviyor Sevmiyor /دوستم داره؟ دوستم نداره؟ Adını Sen Koy/اسمشو تو بذار Erkenci Kuş/پرنده سحرخیز/عطر عشق و Her Yerde Sen/همه جا تو/لروکس بازی کرد.

 

آیدا آکمان

او یک مهندس بااستعداد است که به جذابیت خود مطمئن است امام همیشه با هوش ذاتی و فکرشده حرکت می کند. در عین حال یک خوره ی فضای مجازی است. مردها را خوب می شناسد. در تشخیص استراتژی ها و چیدن استراتژی مقابل استاد است. بهترین همکار لروکس برای دور کردن دمیر از شرکت و خانه خواهد شد. آشنا شدن با دوست دامپزشک لروکس، ایبو، یک صفحه جدید در زندگی او باز می کند.

آسلیهان مالبورا بازیگر نقش آیداست. او در سال ۱۹۹۵ در آفیون متولد شد. در دانشگاه تکنیک استانبول مهندسی صنایع غذایی و مهندسی شیمی خوانده. در آکادمی ۳۵٫۵ خانه هنر آموزش بازیگری دید. او در سریال های Seven Ne Yapmaz ، Kalbimin Sultanı / سلطان قلبم و Ağlama Anne بازی کرده است.

 

ابراهیم تونچ

دوست لروکس که حیوانات خانگی و حیواناتی را که او از کوچه و خیابان پیدا می کند مداوا می کند. در هر مساله ای لروکس را راهنمایی می کند  و اخلاق خاص او را بدون خستگی می پذیرد. او یک دامپزشک است. به خاطر ورزشکار بودن و راحت و بی خیال بودنش توجه ها را به خود جلب می کند. با دوست لروکس، آیدا رو به رو می شود و خودش را در آغوش رابطه ای می بیند که همیشه از آن فرار کرده است.

علی گوزوشیرین   بازیگر نقش ایبو است. او در سال ۱۹۹۵ در استانبول به دنیا آمد. از دانشگاه گلیشیم استانبول در رشته روابط و مسائل بین الملل فارغ التحصیل شده. اولین تجربه اش در بازیگری را با بازی در فصل دوم سریال جنایت های کوچک به دست آورد و بعد هم در همین سریال Her Yerde Sen/لروکس/همه جا تو بازی ایفای نقش کرده.

ممنون از اینکه تا اینجا با من همراه بودید. خدانگهدار.

 

 

مروه موتلو

مروه رمانتیک ترین عضو گروه است. سه سال است با مدل ساز شرکت بورا در رابطه است. درست در روزی که پیشنهاد ازدواج گرفت دمیر در شرکت قانون ممنوعیت عشق گذاشت و تمام برنامه های او را به هم ریخت. قول داده دمیر را که هم مزاحم رابطه او شده و هم زندگی دوستش لروکس را به هم ریخته، به بهای جانش هم که شده از زندگیشان بیرون کند. تا جایی که به خاطر این کار حتی بدون اطلاع لروکس نقشه می کشد.

نقش مروه را دنیز ایشین بازی کرده.  او در سال ۱۹۹۳ در ازمیر متولد شد. در دانشگاه اجه در رشته شیمی درس می خواند. و در حال حاضر دانشجوی کارشناسی ارشد است. با درست کردن ویدئو در اینستاگرام توجه ها را به خود جلب کرد و وارد دنیای بازیگری شد. تنها نقشش  را در سریال Her Yerde Sen/لروکس/همه جا تو ایفا کرده است.

 

بورا دورول

نیمه دیگر زوج رمانتیک شرکت. کارهای مدل سازی ۳ دی را انجام می دهد. به خانواده اش و تنها عشقش مروه بسیار وابسته است. بزرگترین آرزویش ازدواج با مروه است. اما با قانون ممنوعیت عشق که دمیر تعیین کرد رویاهای او را هم بر باد داد. دور شدن از مروه تمام تعادل زندگی اش را به هم می زند.

علی بارکین  بازیگر نقش بوراست. او در سال ۱۹۸۵ در آنکارا به دنیا آمده. در دانشگاه اورتا دوئو مهندسی عمران خوانده. در مدرسه فیلم ونکوور در کانادا آموزش بازیگری سینما و تلویزیون دیده است. اولین بار  در سال ۲۰۱۰ در فیلم دیلِما جلوی دوربین رفت. و در سریال های

Eski Hikaye   ،    Hayat Devam Ediyor ، Şefkat Tepe  ،  Deniz Yıldızı  و فیلم ها و سریال های بسیاری بازی کرده است.

 

فرخ اوزردیم

مدیر دارایی آرتمیم است. برای به تعادل رساندن یک شرکت در حال غرق شدن می جنگد. وقتی بوراک بر صندلی مدیریت نشست در تمام تصمیماتی که برای نجات شرکت می گرفت همیشه فرخ در کنارش بود. فرخ تلاش می کند غرق شدن شرکت را حتی در صورت بی مصرف بودنش به تعویق بیندازد. اما هر لحظه امکان دارد کارهایی که او و بوراک در گذشته برای به دست آوردن سکان مدیریت انجام داده اند برملا شود و این آرامش فرخ را به هم زده.   برای اینکه در این سن و سال حداقلی قایقی برای خود داشته باشد و از ترس اینکه در زندان ها نپوسد  با وحشت می آید و می رود.

فاتح اوزکان  بازیگر نقش فرخ در سال۱۹۸۲ در اسکی شهیر به دنیا آمد. در دانشگاه حاجت تپه جامعه شناسی خوانده و بعد تحصیلاتش را در رشته روانشناسی ادامه داده. از استادانی مثل زلیها برکسوی، وحیده پرچین، آلتان گوردوم و اوئور دمیرپهلیوان درس بازیگری گرفته. اولین بار در سریال آرکاسوکاکلار جلوی دوربین رفت و بعد در کارهایی مثل عشق، دلیها، ۹۱٫۱ و دلیها ۲ ایفای نقش کرده.

 

 

اوستا محرم

استاد همه کارها در شرکت. از غیب ظاهر می شود. همه جا هست. حتی اگر از یکهو ظاهر شدن و یکهو غیب شدنش و حالت های عجیبش کلافه بشوند همه او را قبول کرده اند. محرم مثل قلدرهای محله است که همه از او حساب می برند و از او حرف شنوی دارند. کم حرف می زند و دستش سنگین است.

نقش اوستا محرم را جم جوجن اوغلو ایفا کرده. او در سال ۱۹۷۶ در آنکار به دنیا آمد. در کنسرواتوار مرکز هنری موجدات گزن در بخش موسیقی غرب در رشته پیانو فارغ التحصیل شد. او برادرزاده ی نمایشنامه نویس تونسر جوجن اوغلو است. اولین بازی او در سریال Deli Yürek/دل دیوانه بود. او بعد از آن در کارهایی مثل Gurbet Kadını, Cennet Mahallesi, Yabancı Damat, Arka Sokaklar ایفای نقش کرده.

 

عظمیه بوشگچمز

بی شک تنها کسی که از همه چیز در شرکت باخبر است عظمیه منشی شرکت است. اگر به او چیزی بگویند گوش نمی دهد اما اگر نگویند از آن سر در می آورد و بدون گفتن انجام می دهد . با هوش عملی و ریسک پذیری اش برای دردسر درست کردن و از دردسر خلاص شدن برای شوهرش بی نظیر است.

آیفر توکاتلی  بازیگر نقش عمیه است. او در سال ۱۹۸۸ در آنکارا به دنیا آمد. در دانشگاه مارمارا دبیری تاریخ خوانده و بعد در رشته فیلم و درام در دانشگاه کادیر هاس ادامه تحصیل داده. او را در سریال های Tanıklar، Baba Candır، İstanbullu Gelin دیده ایم.

 

لیلا و فیروزه گونباکان

لیلا و فیروزه دو خواهرند که هیچ تفاهمی با هم ندارند. در مورد اینکه با خانه ای که از پدرشان به ارث رسیده چه کنند هم به تفاهم نمی رسند و مساله را بدون اینکه هر کدام به دیگری بگوید حل می کنند.   لیلا سهم خودش را بی خبر از خواهرش به لروکس می فروشد، فیروزه هم به همین ترتیب سهمش را به دمیر می فروشد. اما هر دو فکر می کنند همه ی خانه را خریده اند و به این ترتیب به دردسر می افتند. این دو خواهر برای به زندان نیفتادن تنها راهی که به ذهنشان می رسد این است که دست به یکی کنند و دمیر و لروکس را عاشق هم کنند. چه زمانی که علیه لروکس و دمیر همدست می شوند و چه زمانی که آنها علیه هم می شوند این دو خواهر صاف و ساده موجب شادی همه می شوند.

عایشه تونابویلو  بازیگر نقش لیلاست. او در سال ۱۹۶۲ در استانبول به دنیا آمد.در دانشگاه ۹ ایلول از دانشکده هنرهای زیبا در رشته هنرهای نمایشی فارغ التحصیل شد.در سال ۱۹۹۷ برای اولین بار در سریال روحسار ایفای نقش کرد و به=عد از آن تا امروز در فیلم ها و سریال های زیادی جلوی دوربین رفته است.  و بیننور شربتجی اوغلو نقش فیروزه را بازی کرده. او در سال ۱۹۶۰ در استانبول به دنیا آمد. در کنسرواتوار دولتی آنکار ۵ سال آموزش باله دید. بعد از آن هم ۳ سال آموزش آواز دید. او در سال ۱۹۸۰ در آزمون رادیو استانبول قبول شد و تحصیلات خود را در زمینه موسیقی ترکیه ارتقا داد. او از سال ۱۹۸۸ در تئاتر شهر استانبول در حال فعالیت است و تا کنون در فیلم ها و سریال های بسیاری ظاهر شده. اولین تجربه او در تلویزیون با بازی در سریال بیزیمکیلر در سال ۱۹۸۹ رقم خورد. او یک بار جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را از جشنواره صدری آلیشیک برنده شده است.

 

ودات آیهان

نزدیک ترین دوست دمیر که با عشق زیاد ازدواج کرده اما جدا شده. او یک مرد داناست. هرچند چند سال از دمیر بزرگ تر است اکا با هم بزرگ شده اند و خانواده او را خیلی خوب می شناسد. او دمیر را مثل برادرش دوست دارد. با گل هایی که در حیاطش پرورش می دهد گاهی با هم کار محوطه سازی انجام می دهند. در زندگی پر هرج و مرج دمیر، ودات برای او مثل جایی برای نفس کشیدن است. او هرازگاهی وارد کارهای آرتمیم می شود و عشقی که انتظارش را نداشت پیدا می کند.

عزیز جانر اینان بازیگر نقش ودات است. او در سال ۱۹۸۵ در ریزه به دنیا آمد. در دانشگاه حاجت تپه از رشته اقتصاد فارغ التحصیل شد و بعد در دانشگاه کادیر حاص در رشته بازیگری ادامه تحصیل داد. اولین تجربه بازی اش در فیلم کوتاه غریب در سال ۲۰۱۴ بود. بعد از آن در کارهایی مانند Kırık Kalpler Bankası، Dört Zait، Fi و Siyah Beyaz Aşk ایفای نقش کرده است.

خب، امیدوارم تونسته باشید پاسخ پرسش هاتون رو در مورد شخصیت ها و بازیگرهای سریال لروکس در این ویدئو پیدا کنید. فراموش نکنید که برای بیشتر دونستن در مورد سریال می تونید ویدئوهای دیگه ی مجله سریال پلاس رو که در مورد این سریالن رو کانال مشکی پیدا کنید. خود سریال هم، هم با زبان اصلی و زیرنویس فارسی و هم با دوبله ی فارسی، رو سایت آپاراتچی دات لایو در دسترس شماست. ممنون از اینکه تا اینجا همراه من بودید، خدانگهدار.

 

 

مطالب مرتبط

2 دیدگاه‌

  1. لیلی گفت:

    عالی من عاشق دمیر هستم خیلی زیاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *