خلاصه داستان سریال ترکی آقای ناشایست قسمت 19

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال آقای ناشایست قسمت 19 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال آقای ناشایست قسمت 15

سریال آقای ناشایست قسمت 19

شیم خودش را بیشتر و بیشتر به اوزگور نزدیک می کند تا او را ببوسد که همان موقع ازگی تحمل این که آنها را آن لحظه ببیند را نمی کند

و از انجا می رود و پایش به چیزی می خورد که صدای آن باعث می شود اوزگور از یشیم فاصله بگیرد و دنبال صدا برود که همان موقع با تسلا روبرو می شود

یشیم وقتی بی میلی او را می بیند، می گوید بهتر است که برود و اوزگور با کمال میل قبول می کند و تا صبح با اعصابی خراب منتظر آمدن ازگی می ماند.

از طرفی ازگی هم تا صبح خوابش نمی برد و به اوزگور و یشیم فکر می کند و ناراحت می شود.

صبح ازگی به تراس می رود و با تسلا بازی می کند.

اوزگور هم وقتی صدای او را می شنود با عجله به تراس می رود و از ازگی در مورد قرار دیشبش می پرسد.

ازگی با اغراق در مورد قرارش با سردار که خیلی خوب گذشته می گوید.

بعد ازگی در مورد شب اوزگور می پرسد و اوزگور هم می گوید که با یشیم مجبورا به خانه آمده.

ازگی وانمود می کند که برایش این موضوع اصلا مهم نیست و می گوید: «بهتره که دیگه این رابطه شاگرد استادی رو هم تموم کنیم تا یشیم یا سردار فکر بد در موردمون نکنن! » اوزگور هم قبول می کند.

یشیم به سردار می گوید که فکر نمی کند اوزگور عاشق او باشد.

سردار می گوید مطمئن است که اوزگور عاشق او است فقط میداند که اوزگور در ابراز احساساتش مشکل دارد و از یشیم می خواهد که نگران چیزی نباشد.

صبح ازگی و اوگور در آسانسور همدیگر را ملاقات می کنند و ازگی به عمد موهایش را افشون می کند و باعث می شود اوزگور بوی موی او را درونش بکشد! و از او فاصله می گیرد تا هوایی نشود.

ایرم وقتی متوجه می شود که دنیز باید پرونده ای را به اوزان برساند، از او می خواهد تا پرونده را به او بدهد چون قرار است همان بد از ظهر به کافه برود. دنیز هم با اینکه مایل به این کار نیست برای اینکه ایرم فکر و خیالات نکند که بین او و اوزان چیزی است؛ قبول می کند اما حسابی حرص می خورد.

یشیم و ایرم همراه هم به لاگابیا می روند و ازگی از دیدن یشیم عصبی می شود اما به روی خودش نمی آورد.

ایرم در مورد آخر هفته و جشن لاتین می گوید. ازگی فورا می گوید که قصد دارد سردار را برای آخر هفته دعوت بکند و یشیم هم به اوزگور می گوید او هم خواهد آمد!

کمی بعد یشیم اوزان را برای دادن پرونده صدا می زند و موقع دادن پرونده دستان اوزان را نوازش می کند که از چشم ازگی دور نمی ماند. اما اوزان از این که دنیز خودش نیامده دلخور شده و فکر می کند حتما باید از دست او حسابی ناراحت باشد.

وقتی لونت دلش می خواهد بعد از ظهرش را با جانسو بگذارند، جانسو به خاطر برنامه ی شنا دستپاچه می شود و می گوید که قرار است همراه دخترها به باشگاه برود و بعد هم فورا به ازگی و دنیز زنگ می زند و این را با آنها هماهنگ می کند.

یشیم وقتی به دفتر برمی گردد با خوشحالی در مورد اوزان با دنیز حرف می زند و می گوید که حتی فکر می کند بین او و اوزان حس مشترکی باشد!

ازگی وقتی مشغول صحبت با جانسو در مورد باشگاه است، با صدای بلند می گوید که دنیز هم خواهد آمد. اوزان این را می شنود و فورا به اوزگور می گوید تا برای عوض شدن حال و هوایشان به باشگاه بروند. اوزگور با این که مایل نیست با اصرار او قبول می کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال آقای ناشایست   قسمت 19 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال آقای ناشایست قسمت 20  مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. مى خواهم که سریال سریع دانلودشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *