خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 117

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 117 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 117

آیفر فکری می کند و تصمیم می گیرد برای این که سرکان و ادا در آرامش بتوانند با هم صحبت کنند، انها را برای شام دعوت کند. از طرفی هم سرکان برای این که برای دو سه روز با ادا تنها باشد در جزیره ای زیبا هتل رزرو می کند اما وقتی آیفر از او دعوت می کند، این برنامه تعطیلات را کنار می گذارد.
وقتی ادا وارد شرکت می شود، سرکان برایش هدیه ای روی میز گذاشته. ادا با باز کردن آن نسخه ی خیلی قدیمی شازده کوچولو را که پدر سرکان برایش خریده بود را می بیند و جا می خورد. سرکان می گوید: «برای من کتاب باارزشیه اما تو با ارزشتر از همه چیز برای منی. » ادا لبخند میزند و با باز کردن کتاب می بیند که سرکان صفحاتی که قبلا با هم خوانده اند را علامت زده و لبخند تلخی میزند.
ملو و جرن که متوجه شده اند سلین شرکت را ترک کرده، فورا به ادا خبر می دهند تا با هم او را تعقیب کنند و متوجه می شوند سلین به بیمارستان سر میزند. آنها پشت دیوار منتظر می مانند تا کار سلین تمام بشود و جرن فورا وارد اتاق دکتر می شود تا ببیند پرونده ای مربوط به سلین وجود دارد یا نه که چیزی پیدا نمی کند. همان موقع سرکان به ادا زنگ میزند تا دنبالش برود. ادا که نمی تواند بگوید کجاست، به دروغ می گوید همراه دخترها در کافه ای نشسته. سرکان از او ادرس می خواهد. کمی بعد که سرکان خودش را می رساند ادا با گفتن این که حال خوبی ندارد می خواهد به خانه برگردد که سرکان دستش را می گیرد و سوار ماشین می کند تا خودش حواسش به ادا باشد.
کمال در کافه ای نشسته و به آیدان زنگ می زند و می گوید: «درست مثل قبل تو همون کافه ای که همیشه میرفتیم نشستم و منتظر توام آیدان. » آیفر و سیفی با هیجان از آیدان می خواهند که به دیدن کمال برود اما آیدان با جدیت به کمال می گوید که بهتر است جای او را هم خالی کند و گوشی را قطع می کند. او با غصه به آیفر و سیفی می گوید: «خیلی دیر اومده. سالها پیش قرار بود بیاد اما خبری ازش نشد. الان دیگه دیره. »
سرکان برای ادا دم نوش اماده می کند و کنارش می نشیند. بعد هم کتاب شازده کوچولو را باز می کند و بخشی از ان را می خواند. ادا هم همراهی اش می کند. بعد از آن ادا از سرکان می خواهد کمی در مورد آینده شان برایش حرف بزند. سرکان در مورد این که قصد دارد همراه ادا کتابخانه ای برای بچه ها بزنند و حتی بچه های خودشان صحبت می کند. ادا بغض می کند و به آرامی لبخند میزند و سرکان را در آغوش می گیرد.
شب همانجا ادا به خواب می رود اما صبح همراه دخترها به در خانه ی سلین می روند تا باز او را زیر نظر بگیرند. ادا تصمیم گرفته تا با سلین صحبت کند و همین که سلین سوار ماشینش می شود، ادا هم خودش را می رساند و داخل ماشین می شود. ادا می گوید: «سلین من میدونم که تو حامله نیستی! » سلین می گوید: «حامله بودن چیزیه که من بیام در موردش دروغ بگم؟ سرکان تورو دوست داره و هرگز ازت دست نمیکشه. برای همین لازم نیست چیزی بدونه. » ادا می گوید: «من خوب میدونم تو داری چیکار میکنی. میدونی که من هیچ وقت اجازه نمیدم یه بچه بدون پدر بزرگ شه و برای همین داری این کارو میکنی. » اما سلین می گوید: «من از تو هیچ انتظاری ندارم. تنها چیزی که میخوام اینه که با بچه م از اینجا برای همیشه بریم! » و همان موقع بیهوش می شود. ادا با نگرانی دخترها را صدا میزند تا سلین را به بیمارستان برسانند.
سلین به محض این که چشمانش را باز می کند می خواهد بیمارستان را ترک کند و کمی نگران است که باعث شک بیشتر دخترها می شود. اما دکتر به او می گوید تا رسیدن جواب آزمایشاتش باید صبر کند. کمی بعد دکتر با نتایج آزمایشات از راه می رسد و می گوید که هم سلین و هم بچه حالشان کاملا خوب است. ادا با شنیدن این حرف فرو میریزد و به آرامی و درماندگی از سلین می خواهد همه چیز را به سرکان بگوید. اما سلین می گوید: «این که من بتونم با سرکان خوشبخت بشم و ما یه خانواده بشیم امکان نداره. من با این بچه میخوام زندگی خودم رو بسازم. ازت خواهش میکنم چیزی به سرکان نگی. »
ملو و جرن از ادا می خواهند به خودش و عشقش فکر کند اما ادا نمی تواند وجود این بچه را نادیده بگیرد.
آیدان که نمی تواند یکجا بند بشود فورا به کمال زنگ میزند و می گوید: «دیروز نتونستم منظورمو خوب بهت برسونم برای همین امروز میام رو در رو همه چیزو بهت بگم! » کمال لبخند میزند و ادرس همان کافه را به او می دهد.
ادا به شرکت می رسد و همین که سرکان را می بیند با ناراحتی او را در آغوش می گیرد و حرفی نمیزند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 117 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 118 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *