خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 16

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 16 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 16

ادا از سرکان می خواهد او را هم همراه خودش ببرد اما سرکان با گفتن این که جای مخصوصی می رود قصد ندارد او را با خودش ببرد که با اصرار ادا مجبور می شود قبول بکند. سرکان او را به معبد آپلون می برد. ادا که همیشه دوست داشته آنجا را ببیند هیجان زده می شود.

آنها گوشه ای می نشینند و به آسمان خیره می شوند. سرکان می گوید:« قدیمیا عقیده داشتن اینجا مرکز زمینه.. یعنی الان ما تو مرکز زمین نشستیم. » هردو مشغول صحبت با هم می شوند و ادا داستانی در مورد آپلون تعریف می کند. بعد هم هر کدام در مورد بخشی از زندگی شخصی شان صحبت می کنند. کمی بعد سرکان می گوید: «حاضری بهترین منظره دنیا رو ببینی؟! یکم دیگه ستاره های دنبال دار از اینجا رد میشن. »

ادا هیجان زده می گوید: «وقتی ستاره ها رد میشن تو آرزو می کنی؟ » و همان موقع که ستاره ای رد می شود، ادا با چشمان بسته شروع به آرزو کردن می کند و از سرکان هم می خواهد این کار را بکند. سرکان هم قبول می کند.
صبح شده و پیرل دوباره استرسی شده که خبری از سرکان نیست. سرکان و ادا تمام شب را پیاده روی کرده اند و سرکان او را به سمت آبشار زیبایی برده. ادا با دیدن آبشار خیلی هیجان زده می شود و از سرکان می خواهد تا کمی شنا کنند. سرکان هم قبول می کند و هردو در آغوش هم شروع به آب تنی می کنند.

آیفر و دخترها در خانه هستند که سیفی به دیدن آیفر می آید و در مورد شرایط خاص آیدان و این که نمی تواند از خانه بیرون بیاید می گوید. آیفر به خاطر این که این را نمیدانسته و ندانسته با آیدان آن طور صحبت کرده ناراحت می شود و قبول می کند تا همراه دخترها و سیفی به خانه ی آنها بروند.
وقتی ادا و سرکان بالاخره به هتل برمی گردند، پیرل نگاه سرزنش باری به آنها می کند. اما انگار زیاد برای سرکان مهم نیست. او و ادا به اتاق می روند تا آماده بشوند.

ادا حین آرایش کردن متوجه سرکان و هیکل بی نقصش می شود و دهانش باز می ماند! سرکان هم به او نزدیک می شود و از زیبایی اش تعریف می کند.
آیفر و دخترها سر میز بولات ها هستند که از شرکتی که ملو قرار مصاحبه با آن دارد تماس می گیرند و به او می گویند که مصاحبه آنلاین است! ملو هول می کند و دستپاچه می شود. آلپ تکین از او می خواهد آرام باشد و به سیفی می گوید تا لپ تاپش را بیاورد. وقتی ملو شروع به مصاحبه می کند هول می شود و زنی که با او مصاحبه می کند می گوید: «ما به یه آدم با تجربه بالا نیاز داریم! » و تماس را قطع می کند.

ملو گریه اش می گیرد و جمع را ترک می کند. آلپ تکین پیش او می رود و با مهربانی از ملو می خواهد تا در هولدینگ آنها به عنوان منشی مشغول به کار بشود. ملو انقدر خوشحال می شود که او را در آغوش می گیرد.

درست وقتی که سرکان برای گرفتن جایزه مهم معماری پشت تریبون رفته و سخنرانی می کند و از طرفی هم بعد سخنرانی قرار است امضا را از بیرول و سویم بگیرد، کان به خبرنگارها و پاپاراتزی ها خبر می دهد تا کارشان را شروع کنند. سلین که این را می فهمد با استرس به سمت ادا می رود و می گوید: «ادا تو باید بری سمت خبرنگارها و بهشون بگی که این خبرها درست نیست. باید آرامش خودت رو حفظ کنی. »

پیرل با دیدن خبر در اینترنت که گفته شده ادا به خاطر پول سرکان با او بوده و شرط گذاشته تا هروقت که دلش خواست برایش جواهرات بخرد، آن را با صدای بلند برای بقیه هم می خواند. ادا بغض می کند و می گوید: «این شکلات بود! قسم می خوردم! درست نیست. من باید چیکار کنم. من نمیدونم چی باید جواب اونارو بدم! »

پیرل می گوید: «راست میگی. تو بیماری به خواب رفتن هم داری به نظرم درست نیست بری. » ادا با به یاد آوردن این که باید به خاطر سرکان این کار را بکند با استرس به سمت خبرنگارها قدم برمیدارد که ناگهان سرکان از پشت سر دست او را می گیرد و به سمت ساحل می برد. بعد هم او را سوار قایق می کند و به جای دوری می برد….

 

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 15 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 16   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *