خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 62

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 62 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 62

فریده از جرن خواسته بود تا شام را با هم بیرون بروند. جرن با خوشحالی قبول کرده و آنها شب خوبی را پشت سر گذاشته بودند. موقع برگشت، جرن کمی سردش می شود و فرید پالتویش را روی دوش او می اندازد. فرید از جرن دعوت می کند تا برای قهوه به خانه ی او بروند.

ادا به سرکان می گوید که اینجا جای مناسبی برای حرف زدن نیست. سرکان با عصبانیت می گوید: «کل روز رو دنبالت بودم تا با هم حرف بزنیم. چرا منو نادیده میگیری؟ »

ادا می گوید: «چون درد تورو میدونم! درد تو احتمال دوست بودن من با یکی دیگه ست! » سرکان کلافه می گوید: «تو بگو همین فردا دوست پسر میخوام، هزارتا پسر جلو خونتون صف میکشن. یعنی یه گل نمیتونه اینو به من توضیح بده. » ادا با بیخیالی آنجا را ترک می کند.

جرن و فرید به هم نزدیک می شوند و صمیمی تر از همیشه با هم مشغول صحبت می شوند. فرید دستان او را نوازش می کند و نزدیک جرن می شود تا او را ببوسد که سلین به گوشی فرید زنگ می زند. فرید برای جواب دادن به تماس او بیرون از خانه می رود. سلین از او می خواهد برای صحبت در مورد

مشکلات شرکت، پیشش برود تا صحبت کنند. فرید قبول نمی کند. او با صورتی گرفته پیش جرن برمی گردد و می گوید: «الان یه تماس واقعا مسخره داشتم که حالمو گرفت. ببخشید جرن. » جرن می فهمد که باید او را تنها بگذارد.

سرکان در حالی که جلوی خانه ی ادا است به او زنگ می زند. ادا برای این که به او ثابت کند دور و برش شلوغ است، صدای موزیک را زیاد می کند و بالا و پایین می پرد و به سرکان هم می گوید که صدایش را نمی شنود.

در حالی که سرکان از پنجره او را می بیند و خنده اش می گیرد. سرکان وقتی می بیند ادا به خاطر صدای بلند موسیقی چیزی نمی شنود، می گوید: «ادا خیلی دوستت دارم و خیلی دلم برات تنگ شده… » و گوشی را قطع می کند. ادا کمی به خاطر این که حرف های او را نشنیده دلخور می شود.

شب سرکان به خانه برمی گردد و شروع به نوشیدن می کند. او در نوشیدن الکل زیاده روی می کند و سلین نصفه شب بیدار شده و سعی می کند به او رسیدگی کند. سرکان او را ادا صدا می زند و با ناراحتی می گوید: «من ادا رو میخوام. باید بهش زنگ بزنم! » و همین کار را می کند و به ادا می گوید که می خواهد به دیدنش برود تا صحبت کنند.

ادا که می فهمد او حال درست و حسابی ندارد تصمیم می گیرد خودش پیش او برود. بعد سرکان از سلین می خواهد تا تنهایش بگذارد چون می خواهد با ادا تنها باشد. سلین با ناراحتی به طبقه بالا می رود تا وسایلش را جمع کند.

فرید به جرن زنگ می زند و به او می گوید که هنوز نتوانسته از فکر سلین و جدایی اش بیرون بیاید و از اول به خاطر این که حسادت سلین را برانگیزد به او توجه نشان میداده و از جرن می خواهد تا کمی به او فرصت بدهد که به خودش بیاید. جرن با بغض می گوید: « چه اعتماد به نفسی داری که فکر میکنی بعد گفتن این حرف ها من باز هم بخوام با تو باشم. » و گوشی را قطع می کند.

وقتی ادا از راه می رسد. سرکان با خوشحالی در را به رویش باز می کند اما ادا با دیدن سلین با عصبانیت می گوید: «این هنوز اینجاست؟ این وقت شب منو کشیدی اینجا و باز سلین اینجاست ؟» سلین وسایلش را جمع می کند و با بغض آنجا را ترک می کند.

وقتی ادا و سرکان تنها می شوند، ادا کمک می کند تا سرکان دوش بگیرد و خودش هم همراهی اش می کند. از طرفی سلین با عصبانیت و بغض به خانه برمی گردد و همه چیز را بهم می ریزد. ناگهان چشمش به خبری که نشان می دهد سالها پیش آلپ تکین باعث مرگ خانواده ی ادا شده می خورد…

صبح ادا بیدار می شود و سرکان را بالای سرش می بیند. سرکان می گوید: «من وقتی مست بودم نباید صدات میکردم. میخواستم بهت یه چیزی بگم اما تو اون وضع نشد. »

ادا که منظور او را اشتباه برداشت می کند با عصبانیت می گوید: «الان به خاطر این که منو صدا کردی پشیمونی؟ آره؟ » و لباس هایش را می پوشد تا آنجا را ترک کند. سرکان مانعش می شود و از او می خواهد صحبت کنند.

او می گوید: «من اتفاقات دیشب رو یادم میاد و پشت همه اش هستم. من عاشق تو هستم و عاشقت خواهم بود این عوض نمیشه. »

ادا با چشمان پر از اشک می پرسد: «پس چرا جدا شدیم؟ چرا ترکم کردی؟ » سرکان می گوید: «چون میدونستم اگه من نرم، تو میری.»

همان موقع سلین وارد خانه می شود و بدون این که بداند ادا آنجاست می گوید: «سرکان همه چیزو فهمیدم، دروغ هات و مخفی کاریات و مرگ خانواده ادا… » که چشمش به ادا می افتد. ادا نگاهی به او و بعد نگاهی به سرکان می اندازد و می پرسد: «یعنی چی؟ »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 62 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 63   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *