خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 115

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 115 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 115

پدر ناره بنا به خواسته ی قهرمان دسته گلی را به اسم ناشناس برای مادر گیدیز می فرستد و کفر گیدیز را درمی آورد.

در همان حال از طرف پلیس با گیدیز تماس گرفته می شود که در روستای گاوروک قبری که تازه کنده شده پیدا شده است.

گیدیز به همراه گون چلبی برای شناسایی جسد آکین می روند.

یحیی که برای خانواده و الوان دلتنگ است به عمارت برمی گردد و از الوان می خواهد صحبت کنند.

الو.ان که مدتها انتظار این لحظه را کشیده به گلسیه می گوید که از همه چیز خبر دارد و می خواهد با یحیی حجت را تمام کند.

بنابراین وقتی یحیی به او می گوید دلش تنگ شده الوان جواب می دهد که دلش اصلا برای یحیی تنگ نشده و چون بخاطر مادرشوهرش با او ازدواج کرده بنابراین یحیی هیچ جذابیتی برای او ندارد و بهتر است از هم جدا شوند و یحیی با هر کس که دوست دارد ازدواج کند.

در ضمن از او می خواهد که دعوای طلاق را شروع کند. یحیی که انتظار شنیدن این حرفها را از زبان الوان ندارد ناراحت شده از خانه می رود و الوان که فکر می کرد با این حرفها دلش خنک خواهد شد غمگین تر می شود.

سنجر بعد از خواندن دفتر حساب کتاب شرکت و کارگاه روغن کشی به زهرا می گوید:« فکر کنم گیدیز می خواهد سرت کلاه بگذارد. تو را مقروض نشان دهد و پولهایت را بالا بکشد. بهتر است حواست به او باشد.»

زهرا که نمی تواند به گیدیز این همه بدبین باشد از سنجر می خواهد که کمکش کند و درمقابل سوال سنجر درمورد گاوروک می گوید:« از وقتی عروسی اش را به هم زدم او از عمارت رفته است.»

خالصه با شنیدن این حرف داخل اتاق می شود و به زهرا می گوید:« تو با این کارهایت آبروی ما را برده ای.» سنجر به مادرش می گوید:« کسی که آبرویت را برده یحیی است که با دودو رابطه دارد.»

زهرا از شنیدن این خبر جیغ می کشد و سنجر می گوید:« اگر سرپا شوم حساب یحیی را خواهم رسید.»

بالاخره انتظار ناره به پایان می رسد و دکتر صحرا به همراه گروه فیزیو تراپی از راه می رسند اما سنجر امید زیادی ندارد و وقتی دکتر از او می خواهد که راه برود نمی تواند قدم بردارد و بر زمین می افتد.

او فریاد می کشد که همه از اتاق خارج شوند و تنهایش بگذارند.

بعد از خالی شدن اتاق ناره لباسش را در می آورد و زخمهایی را که هنگام پریدن از صخره به تنش مانده به سنجر نشان می دهد و می گوید:« تو حق نداری به من که اینهمه زجرم دادی بگویی که امیدی وجود ندارد. من هم ناراحتی های تو را داشته ام و تمام بدن من به وسیله ی پلاتین به هم جوش خورده است. »

سنجر که تحمل دیدن زخمهای او را ندارد فریاد می کشد. صحرا وقتی می بیند که ناره در حال پاک کردن اشکهایش از اتاق سنجر خارج شد می گوید:« وقتی هشت ساله بودم مادرم خودش را از پشت بام پایین انداخت و فلج شد. اما چند سال بعد نتوانست تحمل کند و رگ دستش را زد. او مرد چون من امیدم را از دست داده بودم. ولی تو نباید ناامید شوی. مطمئن باش روزی سنجر راه خواهد رفت.» ناره از همدلی او تشکر می کند و دوباره سراغ سنجر می رود و او را محکم بغل کرده و می گوید:« حق نداری نا امید شوی.»

سنجر در آغوش مهربان او قول می دهد که همه ی سعی اش را بکند.

بعد از آن هر روز ساعتها تمرین می کند و به خودش می گوید که هرگز باعث نا امیدی ناره و ملک نخواهد شد و حالا که ناره او را بخشیده است او هم چند قدم برای دل ناره برخواهد داشت. ملک هر روز کنار پدرش می ایستد و او را تشویق به راه رفتن می کند.

بالاخره سنجر موفق می شود قدم های کوچکی بردارد. ملک از خوشحالی جیغ می کشد و سنجر از دخترش می خواهد که چیزی به ناره نگوید تا او را غافلگیر کنند.

پلیس بعد از کندن قبر در روستای گاوروک جسدی پیدا نمی کند.

از آن طرف آکین به صحرا خبر می دهد که باید همدیگر را ملاقات کنند.

صحرا با عجله به ادرس فرستاده شده می رود و با گیدیز رو به رو می شد و می فهمد که پیام های آکین از طرف او بوده است. گیدیز مرگ آکین را تسلیت می گوید و تاکید می کند که هر چه زودتر باید جسد را پیدا کنند. صحرا در گوشه ای می نشیند و برای برادر از دست رفته اش گریه می کند.

سنجر قصد غافلگیر کردن ناره را دارد بنابراین از طریق زهرا او را به ساحل دریا می کشاند. ناره در ساحل به جای زهرا با اسب سنجر روبه رو می شود و وقتی سرش را برمی گرداند سنجر را می بیند که به سمت او آرام آرام گام برمی دارد.

ناره خوشحال شده به سمت سنجر می دود و او را در آغوش می گیرد.

سنجر جلوی او زانو می زند و تقاضای لزدواج می کند و می گوید قصد دارد طبق قولی که سالها پیش داده بود عروس خود را با اسب به عمارت ببرد. ناره با خوشحالی قبول می کند و سپس همدیگر را مشتاقانه درآغوش می کشند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 115 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 116 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *