خلاصه داستان سریال ترکی زن قسمت 198

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی زن (کادین) قسمت 198 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

خلاصه سریال ترکی زن قسمت 178

سریال زن قسمت 198

جیدا به خانه اش می رود و استرس منتظر می ماند. امره هم مستقیم به در خانه ی او می رود و زنگ خانه را به صدا در می آورد.

جیدا توجهی نمی کند و امره از پشت در می گوید: «جیدا باز کن کارت دارم! » جیدا ناچار می شود در را باز بکند و امره می گوید: «باید با هم حرف بزنیم. » و داخل خانه می شود.

مدتی به سکوت می گذرد که امره می گوید: «نمیخوای چیزی بگی؟ » جیدا می گوید حرفی با او ندارد و امره می گوید: «من بابای آردام درسته؟ »

جیدا شوکه می شود اما خودش را نمی بازد و می گوید: «نه! من که لیست نکردم نمیدونم باباش کدومشونه! »

امره کمی عصبی شده و می گوید: «من میدونم که باباش منم. چرا بهم؟ » جیدا می گوید: «میگفتم چیزی عوض میشد؟ آردا رو میاوردی پیش خودت یا منو عقد میکردی؟ » امره می گوید: «تو دنبال چی هستی جیدا؟ چی میخوای از من؟ نقشه ت چیه؟ بهارم به خاطر همین فرستادی پیشم کار کنه؟ »

چیدا عصبانی و خشمگین به او خیره می شود و به سمت بیرون هلش می دهد. بعد هم روی زمین می نشیند و گریه می کند.

انور به خدیجه می گوید فکری به حال پول شیرین کرده و قصد دارد آن را به عنوان بدهی اش به سارپ بدهد. خدیجه می گوید اما سارپ به این پول نیاز ندارد و انور می گوید: «به ما مربوط نیست! ما باید بدهیمونو بهش بدیم. » بعد هم خدیجه را مجبور می کند تا برای کمک در کارهای خیاطی شیرین را صدا بزند.

بهار و شیرین هردو به کمک انور می روند و حتی بهار به سارپ هم یاد می دهد تا برش های خیاطی را بزند. شیرین با دیدن آنها کنار هم دلخور می شود که از چشم خدیجه دور نمی ماند.

سارپ و بهار تصمیم می گیرند با بچه ها در مورد جدایی شان صحبت بکنند.

وقتی بچه ها متوجه می شوند که پدرشان همراه آنها به خانه شان نمی آید، ناراحت و دلخور می شوند نیسان با بغض رو به مادرش می گوید: «تو نمیخوای بابا کنارمون باشه آره؟ »

سارپ به آرامی می گوید که اینطور نیست و نیسان باز با گریه می گوید: «پس تو نمیخوای مارو؟ اون یکی زن و بچه ت رو بیشتر دوست داری؟ »

سارپ و بهار سعی می کنند بچه ها را آرام بکنند و سارپ قول می دهد تا همشه به انها سر بزند.

سارپ تا صبح روی کارهای خیاطی انور کار می کند و انور از او تشکر می کند. بعد هم بهار بیدار می شود و انور فرصت را مناسب می بیند تا درمورد بدهی سارپ و این که شیرین پول ها را بالا کشیده بوده توضیح بدهد.

سارپ می گوید که در هرصورت آن پول را قبول نخواهد کرد چون پول ها مال بهار است. بهار هم اصرار می کند تا پول ها را سارپ بردارد.

تا اینکه سارپ پیشنهاد می دهد تا با پول ها برای دوروک جشن ختنه بگیرند و مابقی آن را هم برای انور و خدیجه ماشین ظرفشویی بخرند. همه با این پیشنهاد موافقت می کنند.

خدیجه به بهار می گوید که امره متوجه اینکه پدر آردا است را شده و بهار با شنیدن این خبر ناراحت می شود و نمی داند چطور با جیدا صحبت بکند.

آنها به کافه می روند و سر ظهر سارپ به آنجا می آید و از بهار می خواهد تا با هم برای خرید ماشین ظرفشویی بروند. امره هم که از سارپ به خاطر قضیه تجاوز بدش می آید، با اکراه به انها اجازه ی مرخصی می دهد.

بهار وقتی همراه سارپ است به ناگهان سر جایش می ایستد و با ناراحتی می گوید: «سارپ من بهت حق میدم. تو تو این قضایا تقصیری نداشتی. اینو درک میکنم. اما نمیتونم ته دلم ببخشمت. من اگه جای تو بودم هرطور شده خودمو به زن و بچه م میرسوندم. برای همین اصلا نمیتونم ببخشمت… »

و گریه می کند و سارپ هم پای به پای او گریه می کند و بهار را در آغوش می گیرد. بعد بهار به او می گوید: «باید به عنوان پدر و مادر دوروک و نیسان همدیگرو دوست داشته باشیم… » و سارپ تایید می کند.

بهار به محله می رود تا با جیدا صحبت بکند. یوسف با دیدن او باز متلک می اندازد و با صدای بلند می گوید: «دنبال عارفی؟ دست از سر پسرم بردارین! »

بهار بدون توجه به او وارد آپارتمان می شود و همان موقع با عارف روبرو می شود. آنها به هم سلام می دهند و عارف می گوید که جیدا در خانه اش نیست.

بهار از این سنگینی بینشان ناراحت می شود و می رود.

مونیر به خواست سارپ به محله می آید و از عارف می خواهد تا خانه ای مناسب برایش پیدا بکند. عارف به اپارتمان و پنجره ی خانه ی بهار خیره می شود و می گوید: «خونه مناسبتون تو این آپارتمان هست! » مونیر که انجا را می شناسد به فکر فرو می رود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال زن  قسمت 198 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال زن (کادین) قسمت 199 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *