خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۱۴۹ + زیرنویس و دوبله

شاهیکا به ییعیت میگوید که اریم فردا به دیدن اندر خواهد رفت و از او میخواهد که پیش اریم باشد. ییعیت نیز به شاهیکا میگوید که حرفهای زهرا و ییلدیز را در مورد پول گرفتن زهرا از آرایشگاه شنیده است. صبح در خانه، اندر و جانر سر میز صبحانه هستند.

 

اندر برای رفتن پیش اریم هیجان زده است و به این فکر میکند که چطور او را برای بردن به آزمایشگاه راضی کند. جانر یاد لیلا افتاده و ماجرای خواهر جدیدشان را برای اندر تعریف میکند. اندر متعجب شده و حوصله دردسر جدید را ندارد.

 

او به این داستان شک کرده و از جانر میخواهد که اطلاعات او را چک کند تا ببیند واقعا مشخصات او درست است یا نه. صبح هنگامی که ییعیت و اریم میخواهند بروند، ییعیت به شاهیکا میگوید که طبق خواسته او، دوز داروی اریم را بیشتر کرده است‌. ییعیت هنگام رفتن به لیلا میگوید که بعد از ملاقات با اندر قرار است به سینما بروند. لیلا نیز تصمیم می‌گیرد با آنها برود. آقا صدقی اندر را به قبرستان می برد. اندر از اینکه اریم با او آنجا قرار گذاشته متعجب است.

 

اریم قبر را به اندر نشان داده و میگوید که مادر واقعی او مرده است و اندر را قبول ندارد.‌اندر سعی دارد او را آرام کند، اما اریم به شدت عصبی است و دادو بیداد میکند. ییعیت او را سوار ماشین کرده و می برد. اندر با ناراحتی با جانر تماس گرفته و میگوید نقشه دوم را باید اجرا کنند.

 

جانر به امیر میگوید که همراه دوستش که آزمایش میگیرد به خانه هالیت بروند. ییعیت و اریم به همراه لیلا به سینما می روند. دختری به عنوان دوست دختر ییعیت دوباره همراه آنها می آید تا حسادت لیلا را برانگیزد. آنها سپس به خانه می روند.

 

امیر با ییلدیز برای آمدن به خانه هماهنگ میکند. ییلدیز به اتاق اریم رفته و او را متقاعد میکند که برای سلامتی اش نیاز است از او آزمایش خون بگیرند. هالیت و شاهیکا در حال برگشتن به خانه هستند. شاهیکا به عمد در ماشین به هالیت میگوید که به آرایشگاه رفته بود و متوجه شده است که زهرا از حساب او پول برمیدارد . هالیت به شدت عصبانی می شود. امیر به همراه بوراک، کسی که قرار است از اریم خون بگیرد به خانه می آیند. بوراک به بهانه دست‌شویی رفتن داخل آمده و ییلدیز او را به اتاق اریم می برد. همان لحظه هالیت با عصبانیت به خانه آمده و با زهرا دعوا میکند. زهرا میگوید که این راهکار را ییلدیز به او یاد داده است.

 

هالیت ییلدیز را صدا می زند و همان لحظه او وارد اتاق اریم می شود و ییلدیز را به همراه بوراک که از اریم خون گرفته است میبیند، و به شدت عصبانی می شود. شاهیکا با دیدن این صحنه شوکه شده و سریع میگوید که ییلدیز حتما اریم را مسموم کرده است و از هالیت میخواهد آن نمونه خون را برای آزمایش بفرستد. ییلدیز میگوید که او بخاطر ثابت کردن اینکه شاهیکا سر اریم بلایی می آورد قصد خون گرفتن داشته است. او از اینکه شاهیکا تا این حد شیطان صفت است به ستوه آمده است.

 

جانر وقتی می‌فهمد نقشه خراب شده است ماجرا را به اندر میگوید. اندر نگران است تا هالیت ییلدیز را از خانه بیرون نکند، برای همین دنبال راه حلی میگردد. هالیت به شدت ییلدیز را دعوا کرده و او را از خانه بیرون میکند. ییلدیز دم در هنگامی که کنار خیابان ایستاده است، ماشینی به سمت او آمده و به او برخورد میکند و سریع می رود.ییلدیز روی زمین پرت می شود. آیسل سریع هالیت را صدا زده و او را داخل می بزند و دکتر برای معاینه او می آید .

 

مطلب پیشنهادی : سریال سیب ممنوعه قسمت ۱۵۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *