خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 235

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 235 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 187

سریال سیب ممنوعه قسمت 235

شاهیکا از اینکه بخاطر دزدیده شدن زهرا متهم شده است، عصبی است و میخواهد هرطور که شده به همه ثابت کند که او این بار بی گناه است.

او برگه پرینت تمام تماس‌های ماه اخیر خود را به اتاق هالیت برده و از کایا و اندر نیز میخواهد که به آنجا بیایند تا در این باره صحبت کند.

او مطمئن است که اندر این نقشه را ترتیب داده تا او را خراب کند.

اندر میگوید که شاهیکا حتما از خط دیگری استفاده کرده و پرینت مکالمات او ملاک بی گناهی او نیست.

شاهیکا مقابل کایا، میگوید که او به اندر مقداری از سهام شرکت را واگذار کرده است و کایا از این قضیه خبر ندارد.

کایا با شنیدن این حرف شوکه شده و از اندر جواب میخواهد.

اندر میخواهد به کایا ماجرا را توضیح بدهد، اما کایا به حرفهای او اهمیت نداده و فقط میخواهد که صحت سهام گرفتن را بداند. وقتی که اندر ماجرا را تایید میکند، کایا با ناراحتی و عصبانیت اتاق را ترک میکند. اندر با خشم به شاهیکا نگاه کرده و او را بخاطر این کار تهدید میکند.

در خانه، ییعیت به جانر میگوید که نمی‌تواند از لیلا دست بکشد و واقعا به او علاقه دارد، برای همین تصمیم دارد به لیلا پیشنهاد ازدواج بدهد و از جانر کمک میخواهد.

در شرکت، مرت که حس میکند کریم به ییلدیز علاقه دارد، به او هشدار میدهد که مراقب باشد تا نقشه شان خراب نشود. کریم میگوید که او تا به حال هیچ نقشه ای را خراب نکرده و مشکلی پیش نخواهد آمد.

شاهیکا پیش کریم آمده و بخاطر تهمتی که به او زده اند، با عصبانیت برای کریم درد و دل میکند.

کریم با لبخندی موزیانه به حرفهای شاهیکا گوش میدهد.

در خانه ییلدیز، امیر پیش او آمده و خبر میدهد که روز بعد تولد جانر است.

ییلدیز پیشنهاد میدهد که برای تولد، تم افراد نقش منفی و بد را اجرا کنند و هرکس با لباس افراد منفی به مهمانی بیاید.

هالیت به خانه ییلدیز می رود و دوباره با او در مورد پیشنهاد ازدواج صحبت میکند و به روی او می آورد که حرف او در مورد عاشق شدنش را در شرکت شنیده است.

ییلدیز هول شده و میگوید که در مورد یک کتاب با اندر حرف می زده و چنین جمله ای در مورد او صحت نداشته است. او دوباره سعی دارد هالیت را متقاعد کند که ازدواج آنها اشتباه است.

هالیت کمی دلخور شده و به خانه برمی‌گردد، اما نا امید نمی شود.

شب وقتی کایا به خانه می آید، اندر سعی دارد از او دلجویی کند و سپس علت گرفتن سهام را توضیح داده و میگوید که شاهیکا قصد کشتن او را داشته است. کایا حرف اندر را باور نکرده و میگوید حتی در چنین حالتی نیز گرفتن سهام شرکت و معامله بر سر جان، کاری ناپسند و اشتباه بوده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 235 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت  236 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *