خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 257

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 257 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 257

هالیت شرط شاهیکا برای ازدواج را قبول میکند تا بتواند از طریق عکسها از ییلدیز شکایت کند. شاهیکا بابت این قضیه خوشحال می شود.

اندر به همراه جانر در حال نقشه کشیدن برای ییلدیز هستند. اندر میگوید که ابتدا باید بین ییلدیز و شاهیکا را خراب کنند.

ییلدیز بخاطر تاخیر هالیت با او تماس میگیرد و هالیت بهانه ای می آورد و از او میخواهد که برگردد‌. صدقی با هالیت تماس میگیرد و خبر میدهد که یک نفر عکاس را کتک زده و مموری دوربین را دزدیده است. هالیت با خونسردی میگوید که دیگر احتیاجی به عکس نیست و از منبع دیگری مدرک پیدا کرده است.

اندر با ییلدیز تماس میگیرد و قرار میگذارد. او میگوید که در مورد مسأله مهمی باید با او صحبت کند. او به ییلدیز میگوید که رفتارهای هالیت مشکوک است و او باید مراقب رابطه خودش و کریم باشد تا سوژه ای به دست هالیت ندهد و محض احتیاط دیگر نباید اصلا کریم را ببیند.

ییلدیز نیز شک کرده و نگران می شود. او به پیشنهاد اندر با کریم تماس میگیرد و با او قرار میگذارد تا به او خبر بدهد. وقتی ییلدیز پیش کریم می رود، جانر که او را تعقیب کرده، از آنها عکس میگیرد.

ییلدیز به کریم میگوید که آنها دیگر صلاح نیست یه هیچ وجه همدیگر را ببینند. کریم که همچنان به ییلدیز علاقه دارد، از او میخواهد که از همین راه برگردد تا دوباره با هم باشند. ییلدیز میگوید که هالیت پدر بچه اوست و او نمی‌تواند چنین کاری بکند. سپس از کریم میخواهد که او را فراموش کند و با ناراحتی با یکدیگر خداحافظی میکنند.

شاهیکا به کایا پیشنهاد میدهد که شب برای شام، هالیت و ییلدیز را دعوت کنند. هالیت نسبت به این دعوت به شاهیکا شک میکند و به او هشدار میدهد که با رفتار و حرفهایش باعث شک ییلدیز نشود. شاهیکا میگوید که چنین کاری نمی‌کند زیرا خودش بیشتر از همه مشتاق است که ییلدیز را در روز عروسی غافلگیر کند.

آسمان با دوستان و آشنایان خود در بورسا تماس میگیرد و بابت سرمایه‌گذاری به آنها خبر میدهد و از آنها پول میگیرد.او دوباره از زهرا میخواهد که او را با کسی که سرمایه‌گذاری می‌کند آشنا کند، اما زهرا بهانه می آورد.
شب در خانه کایا، شاهیکا چندین بار بابت عروسی به ییلدیز طعنه می زند.او همچنین هدایایی به عنوان جهاز به ییلدیز میدهد.

هالیت از کارهای شاهیکا عصبی شده و پنهانی با او صحبت میکند و او را تهدید میکند. کایا متوجه رابطه مشکوک آنها می شود. بعد از رفتن مهمانان، کایا شاهیکا را تحت فشار می‌گذارد تا بگوید که جریان چیست.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 257 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 258 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *