خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 258

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 258 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 258

شاهیکا به کایا میگوید که هالیت همچنان به او علاقه دارد و به خاطر بچه با ییلدیز ازدواج میکند.

کایا عصبانی شده و میخواهد ماجرا را به ییلدیز بگوید، اما شاهیکا جلوی او را میگیرد‌ ‌

جانر به اجبار اندر، امیر را دعوت کرده و به او میگوید که متوجه شده اند که شاهیکا در حال نقشه کشیدن برای ییلدیز است تا ازدواج او را خراب کند و عکاسی را استخدام کرده تا از او و کریم عکس بگیرد. آنها با یک پسر هماهنگ کرده و مقابل امیر تظاهر میکنند که او را گیر انداخته اند و عکسها را از او گرفته اند.

ییلدیز برای خرید لباس عروس به مزون می رود. شاهیکا نیز برای خرید لباس عروس خود به مزون رفته پدر بخش دیگری لباس خود را پرو میکند.

او از آمدن ییلدیز مطلع شده و در دلش برای او دلسوزی میکند و از اینکه ییلدیز قرار است در روز عروسی شوکه شود، خوشحال است.

هنگامی که او از اتاق دیگر بیرون می آید، ییلدیز و آسمان او را می بینند. بعد از رفتن شاهیکا، ییلدیز کنجکاو است که بداند او چه لباسی سفارش داده است، اما فروشنده میگوید که نمی‌تواند لباس مشتری ها را به کسی نشان دهد.

مرت به بانک درخواست وام میدهد تا از طریق حق امضای کریم، وام را گرفته و سپس فرار کنند، اما آنها متوجه می شوند که هالیت حق امضای کریم را پس گرفته است. کریم شوکه شده و با هالیت صحبت میکند. هالیت میگوید که بخاطر تغییرات جدید شرکت این کار را کرده و دوباره حق امضا را پس خواهد داد.

اندر ماجرای عکاسی شاهیکا از ییلدیز را به ییلدیز میگوید . ییلدیز شوکه و عصبانی می شود. اندر به او میگوید که باید با او عادی برخورد کند تا در زمان مناسب نقشه ای برای او بکشند.

آسمان که بابت سرمایه گذار به زهرا شک کرده، او را تعقیب میکند و سر قرار با مرت میبیند و متوجه می شود که مرت سرمایه‌گذار آنها است.

او عصبانی شده و با حرص، سر میز آنها می شیند و از آنها توضیح میخواهد.

از طرف جواهر فروشی یک جعبه هدیه به خانه هالیت می‌فرستند. ییلدیز و آسمان کنجکاو می شوند و هدیه را باز می‌کنند.

ییلدیز که تصور می‌کرد داخل حعبه، هدیه ازدواج باشد، با دیدن یک جفت گوشواره جا میخورد. آسمان که مدام نگران است، میگوید که حتما هالیت خیانت میکند و گوشواره ها را برای شخص دیگری خریده است. ییلدیز از حرفهای آسمان کلافه می شود.

وقتی هالیت به خانه می آید، گوشواره ها را به ییلدیز هدیه میدهد و سپس میگوید که این هدیه‌ اصلی نیست و هدیه اصلی را در روز ازدواج خواهد گرفت و سوپرایز خواهد شد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 258 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 259 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *