خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۴۹ + زیرنویس و دوبله

ییلدیز شوکه شده و سریع کمال را با عصبانیت پس می زند. او از کمال میخواهد که آنجا را ترک کند و مزاحم زندگی اش نشود. اما کمال به این راحتی ها دست بردار نیست.
ییلدیز که خیلی ترسیده، به شرکت پیش زینب می رود و ماجرا را برای او تعریف میکند. زینب به او پیشنهاد می‌دهد که حتما واقعیت ماجرا را برای هالیت تعریف کند. ییلدیز از این کار طفره می رود. او به شرکت هالیت رفته و به او میگوید که از راننده جدید خوشش نمی آید زیرا قابل اعتماد نیست و در خانه برای خودش بی اجازه می‌گشته. هالیت میگوید که به این قضیه رسیدگی خواهد کرد، اما وقتی به اریم میگوید که میخواهد کمال را اخراج کند، اریم ناراحت می شود و از او میخواهد این کار را نکند. هالیت به حرف اریم گوش می‌دهد و ییلدیز دوباره از اینکه به اریم بیش از او بها داده ناراحت می شود.
زهرا پیش زرین خانم در مورد دوست دختر داشتن علیهان صبحت میکند. زرین که فکر میکند علیهان با هیرا دوست شده است، خیلی خوشحال می شود. او فکر میکند علیهان این قضیه را از او مخفی کرده است برای همین ترتیب یک شام را میدهد و قصد دارد آن دو را سوپرایز کند.
در شرکت، جم پیش علیهان رفته و با خوشحالی در مورد جواب مثبت زینب برایش تعریف میکند. علیهان خیلی عصبی می شود.

اندر از گرفتن نقشه اش نسبت به کمال خیلی خوشحال است و روی ابرها سیر می کند. او تصمیم دارد از طریقی با شرکت هالیت کار کند و بتواند همانگونه که سابق، از طریق منشی بودن زنش شده بود، دوباره خودش را به هالیت نزدیک کند. او با زهرا قرار میگذارد و دوباره با ظاهرسازی و گول زدن او، از زهرا میخواهد با او کار کند، تا از طریق زهرا بتواند وارد شرکت هالیت شود. زهرا خوشحال می شود و استقبال میکند.
زینب به خاطر سمپاشی خانه مجبور است چند روزی خانه را تخلیه کند. او وسایلش را جمع کرده تا به خانه ییلدیز برود.
ییلدیز از کمال میخواهد که هرچه سریع تر استعفا بدهد. اما کمال به حرف او اهمیتی نمی‌دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *