خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۵۰ + زیرنویس و دوبله

زرین که تصور میکند علیهان و هیرا با یکدیگر دوست شده اند ، هر دو را برای شام به رستوران دعوت میکند تا سوپرایزشان کند. او وقتی به روی آنها می آورد که با یکدیگر هستند، علیهان و هیرا هر دو متعجب شده و چنین چیزی را انکار می‌کنند. زرین شرمنده می شود و از آنها عذرخواهی می‌کند. در عین حال، آنها شام را با هم می‌خورند و هنگام برگشت، علیهان هیرا را به خانه می رساند.
یکی از همکاران هالیت در شرکت، بین حرفهایش به او میفهماند که اندر خاطر خواه زیاد داشته و حتما به زودی خبر ازدواج او نیز می آید. هالیت عصبی می شود و میگوید «مادر پسر من هرگز نمی‌تواند ازدواج کند».
زینب که برای چند روز به خانه هالیت آمده، شب با او صحبت میکند و وقتی متوجه می شود کمال به حرف ییلدیز گوش نمی‌دهد، تصمیم می‌گیرد خودش نیز با کمال صحبت کند.
شب بعد از شام، اندر به درخواست زهرا به خانه هالیت می آید تا با هالیت در مورد مشارکت زهرا و اندر صحبت کرده و او را راضی کنند‌. ییلدیز از اینکه اندر بدون خبر و اجازه او به خانه آنها می آید، عصبی می شود. هالیت با اصرار زهرا و اندر، کار کردن زهرا را تایید میکند. ییلدیز شب دوباره با هالیت سر این قضیه بحثش میشود.
صبح، زینب پیش کمال می رود و از آنجایی که از قبل رابطه دوستانه و خوبی با یکدیگر داشتند، از او میخواهد که از این کار کنار بکشد زیرا پایان خوشی برای او ندارد. اما کمال باز هم به حرف او گوش نمی‌دهد.
ییلدیز کمی بعد، دستبندی از جواهراتش را در ماشین کمال جاسازی میکند تا به او تهمت دزدی بزند. اما کمال هنگام تمیز کردن ماشین دستبند را پیدا میکند و قبل از اینکه کار به گشتن ماشین بکشد، خودش آن را تحویل هالیت میدهد. هالیت از اینکه ییلدیز در حال تهمت زدن به کمال بوده، از دست او عصبانی می شود.
در شرکت، علیهان همچنان از وضعیت خودش و زینب عصبی است . او متوجه است که زینب از روی لج با او، با جم دوست شده است.
جانر که مدام اطراف زینب میپلکد و میخواهد از کارهای او سر در بیاورد، متوجه شده است که بین او و جم رابطه ای وجود دارد. زینب از دست فضولی کردنهای جانر کلافه شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *