خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت ۳۶ + زیرنویس و دوبله

ییلدیز در خانه دوباره با هالیت دعوا می کند. او از بودن ایندر در خانه و حمایت هالیت از بودن او شاکی است. هالیت به او توضیح می دهد که همه اینها به خاطر اریم است و او باید تحمل کند.
در شرکت، هاکان با علیهان صحبت می کند و از او می خواهد که اگر زینب را دوست دارد ، مانع رفتن او بشود. اما علیهان که مغرورتر از این حرف هاست، قبول نمی کند.
ایندر در رستورانی که ییلدیز مدیر آن شده، مهمانی و فشن شوی خودش را برگزار می‌کند. هنگامی که او قصد سخنرانی دارد، ییلدیز پشت میکروفون می آید و در مقابل همه مهمانان، ایندر را از رستوران بیرون می کند. ایندر که در جریان مدیر شدن ییلدیز نبود،جا می خورد و با عصبانیت از آنجا می رود. او تصمیم می گیرد هرطور که شده انتقام سختی از ییلدیز بگیرد.
ییلدیز خودش پیش قدم می شود و ماجرا را زودتر برای هالیت تعریف می کند تا با حرف های ایندر مشکلی پیش نیاید. هالیت از ییلدیز می خواهد که دیگر قاطی مسایل ایندر و این مشکلات نشود.
ییلدیز وقتی میفهمد که زینب تصمیم قطعی برای رفتن گرفته است، ناراحت می شود. او به خانه زینب می آید و به او کمک می‌کند تا چمدانش را ببند.
ایندر و جانر با به دست آوردن اطلاعاتی جدید، نقشه دیگری برای ییلدیز کشیده اند.
زینب در شرکت، از اینکه علیهان هیچ حرفی به او نمی‌زند ، عصبی است . او می خواهد که از زبان علیهان بشنود که نباید برود اما او چیزی نمی‌گوید.
روز رفتن، ییلدیز زینب را بدرقه می کند. او به همراه جم و کوین به سمت فرودگاه حرکت می کنند. هم‌زمان، هاکان به خانه علیهان می رود و وقتی وضعیت او را می بیند، از او می خواهد که جلوی زینب را بگیرد. او ابتدا قبول نمی کند اما ناگهان تصمیمش عوض می شود و با عجله به سمت فرودگاه می رود.
در خانه ، ایندر پیش هالیت و ییلدیز می آید و می گوید قرار است با آوردن شاهدی ، زندگی ییلدیز و نیت او را فاش کند.
کمی بعد، جانر به همراه شنگول، به عنوان شاهد، وارد خانه می شوند. ییلدیز شوکه می شود.
علیهان به ترافیک می خورد. زینب تا لحظه آخر چشم انتظار اوست اما وقتی می بیند انتظار بیهوده است، با ناراحتی سوار هواپیما می شود.
علیهان دیر می رسد و درها بسته می شوند. او در فرودگاه می نشیند و زیر گریه می زند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *