خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۵۳ + زیرنویس و دوبله

صبح، غزال با کلیدی که بی اجازه کپی کرده است، وارد خانه ولکان می شود. ولکان از دست او آسایش ندارد و درمانده شده است. او کمی بعد وقتی غزال خوابش می برد، یواشکی از خانه فرار می کند و پیش غنچه می رود. او قضیه را برای غنچه تعریف می کند. غنچه دیگر حسابی عصبی شده و تصمیم می گیرد حساب غزال را کف دستش بگذارد.
در خانه، میان محسن و یلدا شکرآب است. محسن برای اینکه توجه یلدا را جلب کند، عمدا با رفعت و چند دختر قرار می گذارد تا به بار برود. او با تلفن جلوی یلدا در این مورد صحبت می کند.
وقتی او به سمت بار حرکت می‌کند، کرم و عایشه نیز او را تعقیب می کنند تا ببینند کجا می رود. آنها نیز وارد بار می شوند. به محسن در واقع اصلا خوش نمی‌گذرد، اما وقتی کرم جلو می رود و احوال او را می‌بیند و از او می خواهد که به خانه برگردد، محسن تظاهر می کند که به او خوش می‌گذرد. عایشه دوباره مشروب می خورد و مست می کند. او در مستی مدام می‌خواهد علت امضا کردن برگه طلاق را به کرم بگوید اما فراموش می کند.
آنها بعد از آنجا، به رستوران می روند. هولیا و صمد نیز اتفاقی به آنجا می آیند. عایشه که مست است، در حرف هایش به ماجرلی طلاق گرفتنشان اشاره می کند. کرم می خواهد جلوی او را بگیرد اما فایده ای ندارد. وقتی به خانه برمی گردند، عایشه به کرم می گوید که در جلسه مشاوره، به مشاور بگوید عایشه به خاطر پول با من ازدواج کرده بود، تا بتوانند تاییدیه مشاور را برای طلاق بگیرند.
راسیم بسته ای که داخل آن یک قوی کاغذی است، برای محسن فرستاده است، اما او هنوز بسته را باز نکرده و روی میز خانه مانده. عایشه آن بسته را برداشته و به اتاقش می برد.
صبح، یلدا به خرید رفته و حسابی به خودش می رسد، محسن از دیدن او متعجب می شود. سر میز صبحانه، هولیا حرف های دیشب کرم و عایشه را در مورد طلاق مطرح می کند. محسن شوکه می شود اما کرم و عایشه سریع قضیه را درست می کنند و راجع به چیز دیگری صحبت می کنند.

ّ

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *