خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۸۲ + زیرنویس و دوبله

صنم پیشنهاد امره را قبول نمی کند و می گوید که پیش جان می ماند. امره می گوید: «به نظر می رسد که تنها مشکل حال حاضر شرکت تو هستی. » ولی وقتی جان از پشت در اتاق به حرف هایشان گوش می کند، سریع حرفش را عوض می کند و می گوید: «من پیش برادرم می مانم و از او حمایت می کنم. » جان به صنم می گوید: «رفتار امره را مدیون تو هستم. تو از من خواستی به امره فرصت دوباره بدهم و الان از این بابت خوشحالم. » در همین هنگام صدای آیلین بلند می شود که به لیلا دستور می دهد و لیلا زیر بار حرفش نمی رود. امره دخالت می کند و به آیلین می گوید: «تو برو بیرون. لیلا به کارش وارد است. » آیلین می گوید که دیگر کسی نمی تواند او را بیرون بکند چون الان او نماینده ی آقای فابیو است.

کمی بعد غمزه و جیدا وارد شرکت شده و به طرف دفتر جان می روند و صنم هم به دنبال آنها! جیدا به جان می گوید: «قرار است یک عکاس آمریکایی که از دوستان پدرم است به اینجا بیاید و ما شما دوتارو باهم آشنا می کنیم. » جان خوشحال می شود و می گوید که عکاس را می شناسد و خیلی دوست داشت تا با او آشنا شود. جیدا دست جان را می گیرد و صنم را سر لج می اندازد. جیدا که قصد نزدیک شدن بیشتر با جان را دارد به او می گوید که برای یک مصاحبه ی ورزشی معروف به باشگاه بروند و جان قبول می کند. صنم از جان دلخور می شود. جان برای این که از دلش دربیاورد او را برای شام دعوت می کند.

سر میز غذا امره هم با آنها می نشیند. و برای ظاهر سازی بیشتر از صنم عذرخواهی می کند و به جان می گوید که مشکلات را با فابیو حل خواهد کرد. جان به او می گوید: «من به تو اعتماد دارم. »

امره با آیلین صحبت می کند و می گوید که فعلا با هم ارتباطی نداشته باشند تا اعتماد جان را کامل جلب کند. و ادامه می دهد: «مدیر عامل اسپرت کمپکس از جان خوشش می آید و از آن طریق هم می توانیم صنم را حذف کنیم و بعدش برادرم هم می رود و شرکت برای ما می ماند. »

صنم به لیلا می گوید که نمی تواند به امره اعتماد کند. لیلا با دلخوری می گوید که دست از بدبینی بردارد چون آقای امره مرد خوبی است.

عثمان برای یک مصاحبه مدلینگ آماده می شود و سر راه لیلا را می بیند و می خواهند با هم بروند که امره به لیلا زنگ می زند و می گوید که اگر هنوز راه نیفتاده است باهم بروند و لیلا قبول می کند و سوار ماشین او می شود و می رود. عثمان از دیدن آن دو کنار هم حسابی ناراحت می شود و با دونفر که از ماشین مدل بالای امره تعریف می کنند کتک کاری می کند و صورتش زخمی می شود.

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *