خلاصه داستان سریال ترکی عطر عشق قسمت ۸۳ + زیرنویس و دوبله

جان به درم می گوید که چون مسئول پروژه اسپورت کمپکس صنم بوده پس سخنرانی را هم به عهده او می گذارد چون همه اطلاعات شرکت را هم از حفظ است. درم دلخور می شود و عصبانیتش را سر کارمندان خالی می کند.

صنم و آیهان به همان باشگاهی که جان و جیدا قرار است ورزش کنند ثبت نام می کنند.

جان خبر این که صنم قرار است سخنرانی را انجام دهد به او می رساند. بعد اضافه می کند: «روی بیلبوردها هم باید تمرکز کنی. » صنم می گوید: «به من اعتماد کنید من شما را ناامید نخواهم کرد. » بعد از رفتن جان با خودش می گوید: «من شما را از این کثافت بیرون میکشم. »

جی جی به صنم خبر می دهد که امره با یک زن قرار داشت و رفت. او با اطمینان می گوید که مطمئن است آن شخص آیلین است. صنم و جی جی، امره را تعقیب می کنند و متوجه می شوند او با زن دیگری قرار دارد. امره هم متوجه آن دو می شود.

در این بین جیدا با یک دوربین عکاسی قدیمی و ارزشمند به سراغ جان می آید و می گوید که برای او هدیه گرفته است. جان از این هدیه بسیار خوشحال می شود. صنم وارد شرکت می شود و جان و جیدا را باهم می بیند. جیدا موقع رفتن به صنم می گوید که برای جان هدیه ای آورده بود. امره به جیدا با چاپلوسی می گوید: «شما خیلی با برادرم تفاهم دارید و میبینم که جان از یکی خوشش آمده. » جیدا با حرف های او امیدوار می شود.

امره به صنم می گوید: «تو به من شک داری که من را تعقیب می کنی. خواهرت لیلا من را عوض کرده و من دیگر آن آدم سابق نیستم.» لیلا این حرف ها را می شنود و خوشحال می شود.

جان دوباره به صنم تبلیغات و شعار بیلبوردها را گوشزد می کند و صنم می گوید که خیالش راحت باشد. اما وقتی می بیند که جان با جیدا به باشگاه می رود کارش را به جی جی می سپارد و با عجله به باشگاه می رود.

عثمان با سر و صورت خونین سر فیلم برداری حاضر می شود و کارگردان می گوید: «تو ذاتا بازیگر هستی!» و او را همانطور جلوی دوربین می فرستد.

در محله، مردها از این که همسرانشان مدام به کتابخانه می روند و از کارهای خانه غافل هستند ناراحت هستند و آی سون سعی می کند از این شرایط سو استفاده کند و از محبوبیت محبوبه بکاهد.

Gun Ay

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *