خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 11

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی قهرمان قسمت 11 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال قهرمان قسمت 11

آسروین دوست دختر ظفر، وقتی حال و روز او را می بیند، گردنبند طلایی را که خودش با زحمت خریده بود را به او می دهد تا به قفقاز بدهد بلکه کمی از مشکلاتش کم بشود. ظفر از اینکه او را دارد خوشحال است و در آغوشش می گیرد.
تانسل، به اسماعیل که مسئول مسابقات قفس است میسپارد تا افرادش در دادگاه علیه ظفر شهادت بدهند تا بتوانند او را از قفقاز جدا کنند. او اضافه می کند: «هرکس یه نقطه ضعفی داره و نقطه ضعف قفقاز هم عزیزانشه. ظفر نباشه قفقاز میشکنه! » بعد از رفتن اسماعیل، تانسل از اینکه سونا هنوز هم جوابش را نمی دهد عصبانی است و همه چیز را به هم می ریزد.
کرم جلوی باشگاه می رود و با دیدن نسلیهان لبخند می زند و می گوید: «من میخواستم با تو حرف بزنم تا باباتو راضی کنی منو قبول کنه. »

نسلی به او روی خوش نشان نمی دهد و می گوید: «هیچ وقت این کار ممکن نیست چون تو پسر نجدت سوفی ای و ما خانواده ی قفقاز! »

کرم می گوید: «من نیت بدی ندارم و فقط میخوام بوکس یاد بگیرم و حتی حاضر شدم با قفقاز زیر یه سقف باشم! »

نسلی به او می گوید: «بابام حق داشته که تورو قبول نکرده. تو واسه این باشگاه زیادی ای! هم حرصت زیاده هم خشمت.. از همه بیشتر غرورته که هیچ وقت اجازه نمیده تو وارد این باشگاه شی! »

اما کرم تصمیم خودش را گرفته و همانطور جلوی باشگاه می نشنید و منتظر می ماند.

ساعتی بعد یامان او را به داخل باشگاه صدا میزند و کرم با خوشحالی وارد باشگاه شده و از یامان به خاطر اینکه او را قبول کرده تشکر می کند اما یامان می گوید: «من نمیتونم قبولت کنم. تو یه پتانسیلی داری که منم نباشم میتونی بوکسور بشی اما درد من کسایی هستن که بدون من نمیتونن و درگیر جرم و جنایت میشن. منو درک میکنی؟ »

کرم می گوید: «تو فقط نمیخوای منو قفقاز زیر یه سقف باشیم! رک بگو! »

یامان یکی یکی شاگردانش که هرکدام مشکلی دارند و درگیر جرم و جنایت بوده اند را نشان کرم می دهد و می گوید: «همشون رک بهت گفتن دیگه! کافی بود؟! » کرم کمی عصبی می شود و آنجا را ترک می کند.
موجلا فورا خانه را برای فروش می گذارد و از طرفی به سرهات می گوید که هرچه پس انداز داشته را به فیرات داده! سرهات از اینکه او کمک دست برادرش شده بسیار خوشحال می شود.

از طرفی فیرات قضیه اینکه خانه را به اسم موجلا کرده و از او پول گرفته را به ظفر می گوید.

ظفر عصبانی می شود و موجلا را نفرین می کند! فیرات می گوید که با پولی که از موجلا گرفته اول خانه ای خواهد خرید. کمی بعد احضاریه دادگاه به در خانه ی یامان می آید و نسلی با ناراحتی می گوید که این دادگاه برای این است که ظفر را سردسته باند شرط بندی و مسابقه ی قفس شناخته اند!

فیرات ناراحت می شود و می گوید که می داند تانسل این کار را کرده تا نزدیکان او را اذیت کند. او می گوید بهتر است خانه ای که می گیرد دور از آنها باشد تا دردسر کمتری برایشان داشته باشد. ظفر و نسلی سعی می کنند او را منصرف کنند تا کنارشان بماند.

یامان هم وقتی این را می شنود ناراحت می شود که چرا فیرات همراه گونش می خواهد از انها دور بماند.
کرم از حرف های یامان، به پارکی می رود و دعوا راه می اندازد. پلیس او را بازداشت می کند و کرم شماره یامان را می دهد تا به دنبالش بیاید.

یامان دنبالش می رود و می گوید که اصلا فکر نمیکرده کرم انقدر احمق باشد! کرم می گوید: «من فقط میخوام مثل بابام قهرمان باشم و فقط هم شما میتونین به من اموزش بدین. خشم و کینه من رو هم فقط شما میتونین باعث شین کنترل بشه. »

تانسل از اینکه از سونا دو روز است خبری ندارد پریشان است و به بیمارستان می رود و اتاق یکی از بیماران او را با دسته گل های زیبا پر می کند. سونا از این حرکت او خوشحال می شود اما می گوید که بهتر است مدتی از هم دور بمانند! تانسل عصبی می شود.

کادو سعی دارد شاهین را که به پول نیاز دارد و جوان و خام است وسوسه کند تا وارد مسابقات قفس بشود و پول بیشتری به دست بیاورد!

شاهین نگران است و می گوید بهتر است که اول با استاد یامان مشورت بکند. همان موقع ظفر وارد اتاق می شود و گلوی کادو را می گیرد و می گوید که او عمدا آنها را به تله پلیس انداخته و باید حساب پس بدهد! کادو ناراحت می شود و می گوید که او همچین قصدی نداشته و به برادرانش پشت نکرده.

ظفر می گوید که چهارچشمی حواسش به او خواهد بود! کادو ساعتی بعد به دیدن تانسل می رود و می گوید که شاهین که خیلی در بوکس با استعداد است را قرار است جذب کند و به تله بیندازد!

میدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال قهرمان  قسمت 11 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال قهرمان قسمت 12 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *