خلاصه داستان سریال ترکی معلم قسمت اول

سریال ترکی معلم ژانری عاشقانه اجتماعی دارد ؛ سریالی سرشار از احساس و روابط انسانی که قطعا با دیدن یک قسمت از آن شمارا جذب خواهد کرد .

 

ایلکر کاللی در نقش عاکف در سریال معلم ایفای نقش میکند ؛ عاکف یک معلم دلسوز و دوست داشتنی است که در یک روز سرد زمستانی همراه با برف به معشوقه اش پیشنهاد وصال میدهد . اما ناگهان با تغییر ناگهانی سکانس ماجرای فیلم به یکسال بعد از این درخواست عاکف میرود ؛ سالی که همه چیز دگرگون شده و اتفاقات بسیار عجیبی در آن رخ داده است .

 

اوضاعی که به نظر می‌رسید برای خانم معلم و دوست‌پسرش بسیار به سامان باشد حالا او را روی تخت بیمارستان انداخته و عاکف را تبدیل به معلمی مرموز کرده است. عاکف، در نخستین قسمت‌ تبدیل به هیولایی می‌شود که آن سرش ناپیداست.

 

سکانس ابتدا و پایانی قسمت اول بیننده را دودل میکند در تصمیم گیری این که آیا باید عاکف را دوست بدارد و یا باید از او بترسد و از او متنفر باشد ! دودل میشود که آیا عاکف را یک خیر اندیش بداند و یا اقتدارگریزی که باید توسط قانون محاکمه شود ؛ این حس تا آخرین ثانیه های قسمت اول همراه مخاطب خواهد ماند و این تازه شروع ماجرای این سریال جذاب و دیدنی است .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *