خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 136

در این مطلب خلاصه قسمت 136 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

 

سریال گودال قسمت 136

ماحسون بره های سیاه را جمع کرده و رو به آنها با خشم زیادی می گوید: «ما برادریم. رازمون رو به غریبه نمیگیم. دستمون میشکنه ولی تو آستینمون میمیونه! کسی که باعث شده یکی از برادرامون الان با مرگ دست و پنجه نرم کنه باید تاوان پس بده. »

سپس به بقیه افرادش دستور می دهد تا آن چند نفری که با ارسوی سر قرار ملاقات رفته بودند را به شدت کتک بزنند.

یاماچ سراغ ارسوی که تازه عملش تمام شده می رود و از او می خواهد باز هم خبرهای جدیدی به او بدهد. ارسوی می گوید: «یه شیمیدان جدید آوردن که نمیدونم کیه. ولی خیلی خوشحالن و مطمئنن بلغاری ها از جنس راضی خواهند بود. »
وارتلو بالاخره موفق می شود مواد خامی که نیاز دارد را به دست بیاورد.
کیسه آب سعادت پاره می شود اما این بار چتو رو به او می گوید: «عاقبت چوپان دروغگو همین میشه! بذاریم بچه خودش به دنیا بیاد. نیومد، میبریمش. » و او را تنها می گذارد.
جومالی به خاطر شب ها غیب شدن وارتلو و روزها دیر آمدنش به او مشکوک است و با دیدنش از او حساب پس می گیرد. وارتلو دروغی می گوید و جومالی باور نمی کند. کمی بعد یاماچ سراغ وارتلو می رود و وقتی تنها هستند از او قضیه دیشب را می پرسد.

وارتلو می گوید که قضیه به سعادت مربوط می شود. بعد هم یاماچ از وارتلو می خواهد چون دستش قبلا در کار بوده است او را پیش کسانی که ممکن است به بره های سیاه مواد خام بفروشند ببرد. وارتلو هم سعی می کند بدون این که لو رود به یاماچ کمک کند.

آکشین خیلی افسرده است و حتی دیگر حرفی هم نمیزند و به گوشه ای خیره می ماند.

یاماچ برای این که حال او بهتر شود پیش او می رود. از طرفی شخصی که ماحسون دم خانه سنا گذاشته تا به او گزارش بدهد به او زنگ می زند و می گوید که سنا را دیده که همراه یاماچ به خانه آمده است.
عمو مدام در تلاش است ادریس را راضی کند تا به خواست و خواهش مردم توجه کند.

اما ادریس دنبال دردسر نمی گردد. او درمورد زنی به اسم سعیمه که دخترش را گم کرده و از آنها کمک خواسته برای ادریس تعریف می کند و وقتی می بیند ادریس واکنشی ندارد می گوید: «من تنهایی نمیتونم از پسش بربیام. »

ادریس می گوید «خب نرو. چرا دخالت میکنی؟ » عمو جا می خورد و می گوید: «همینجوری رومون رو برگردونیم؟ هیچ کاری نکنیم؟ »

ادریس عصبانی می شود و می رود.. کمی بعد سعیمه سراغ عمو می آید و می گوید: «داداش مگه قرار نبود دخترمو برام پیدا کنی؟ » عمو می گوید: «یکم سخته. من گشتم دنبالش ولی بهتر نیست بری پیش پلیس؟ »

سعیمه می گوید که رفته است و کاری از پیش نبرده است. سلیم هم آن دور و اطراف است و این حرف ها را می شنود.

ادریس به خانه ملیجه می رود و بدون مقدمه می گوید: «تو هیچ کدوم از بلاهایی که سرم اومده رو تجربه نکردی. من خیلی چیزا از دست دادم. من نابود شدم… من اون مردی که تو میشناختی نیستم من سایه ی اونم. »

ملیحه به او سیلی می زند! و می گوید: «اگه سایه بودی دستم از توت رد میشد آقا ادریس! بسه دیگه از سرکوب کردن حس درونت و جلب ترحم دست بردار. » بعد هم ادریس را می بوسد و او را بیرون می کند.

وارتلو سراغ عده ای می رود و به آنها می گوید که در ازای نجات دادن برادرشان برایش کاری انجام دهند و به جای پول هم قصد دارد طلا بدهد.

عمو همراه سلیم سراغ به کاباره ای می رود که دختر آن زن را در ان به کار گرفته اند.

او سراغ دریا را از رئیس انجا می گیرد. او می گوید که دریا در آنجا کار می کند اما قصد ندارد دریا را به انها بدهد.

ناگهان ادریس که حرف های ملیحه در او تاثیر گذاشته به آنجا قدم می گذارد.

عمو و سلیم از دیدن او خیلی خوشحال می شوند. ادریس رو به رئیس آنجا می گوید: «تو داری اینجا زور و اجبار رو رواج میدی! » رئیس عصبانی شده و می گوید: «اصلا تو کی هستی؟ تو قاطی چه ماجرایی شدی؟ »

و اسلحه اش را بیرون می کشد اما ادریس با یک ضربه اسلحه او را می اندازد و مشتی هم حواله اش می کند. بعد هم عمو دوباره حرف هایش را تکرار می کند و از انجا می روند. عمو می خواهد ادریس را به جایی ببرد. ادریس هم کلید خانه را به سلیم می دهد تا برود و مراقب سلطان باشد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 136 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 137 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *