خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 265

در این مطلب خلاصه قسمت 265 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 265

چاعتای افسون را برای شام به رستوارن شیکی دعوت می کند. افسون نمی داند که دلیل این دعوت چیست.

چاعتای که از افسون خوشش می آید از سر غرور احساسش را بروز نمی دهد تا عجله نکرده باشد و از خودش ضعفی نشان ندهد.

وقتی حرف از دشمنانشان می شود چاعتای می گوید:« یاماچ دیگه زنده نیست که بخواد دردسر درست کنه.» افسون به شدت هول می شود و با دست پاچگی خودش را به سرویس بهداشتی می رساند اما در آنجا به یاد می آورد که قبلا هم گفته بودند یاماچ مرده است و دروغ از آب در آمده بود. او با خودش می گوید:« تا با چشم خودم نبینم باور نمی کنم.»

بعد هم سر میزش برمی گردد و درحالی که کاملا خونسرد به نظر می رسد به قرار شامش ادامه می دهد. او بعد از جدا شدن از چاعتای به نهیر زنگ می زند تا با هم قرار بگذارند و بتواند خبری از یاماچ بگیرد. افسون از آدمهایش می خواهد که همه جا را دنبال یاماچ بگردند.

وقتی صدای آژیر پلیس در گودال می پیچد جومالی که همیشه از پلیس فراری است به پشت بام ها می رود.

پلیسها به خانه ی کوچوالی ها می روند و داملا را دستگیر می کنند. دلیل دستگیری داملا کارهای خلاف پدرش است که در بعضی از آنها خود داملا هم شرکت داشته است.

سلیم ماشین پلیس را دنبال می کند و وقتی خبر را به جومالی می دهد جومالی از او می خواهد که یک ثانیه هم داملا را تنها نگذارد. ناگهان سر و کله ی فاتح در پشت بامی که جومالی در آن پنهان شده پیدا می شود.

او رو به جومالی می گوید:« پنهان شدن از چاعتای آسون نیست.»

جومالی که حرصش گرفته می خواهد او را بکشد اما فاتح با آن لبخند عذاب آورش می گوید:« این کارو بهتون پیشنهاد نمی کنم. آقا چاعتای گفتن که باید گودال رو ترک کنید وگرنه باید از این به بعد همسرتون رو ساعت ملاقات توی زندان ببینید.»

جومالی او را ول می کند و از عصبانیت چند گلوله به طرف آسمان شلیک می کند و به سلیم زنگ می زند و بعد از تعریف کردن ماجرا می گوید:« من باید گودال رو ترک کنم. بخاطر داملا نمی تونم ریسک کنم. از این به بعد همه چی دست توئه. سرخم نکن.»

جومالی با غصه گودال را ترک می کند و به خانه ای که در خارج از محله دارند می رود.

چاعتای به سلیم زنگ می زند و سلیم با عصبانیت می پرسد که یاماچ کجاست؟

چاعتای جواب می دهد:« حق دارید. قبول کردن اینکه برادرتون مرده سخته.

اون یکی برادرتون هم از محله رفته و به نظر من این یه فرصت برای شماست. الان شما رئیس گودال هستید و اونقدر عاقلید که بدونید نباید وارد جنگی بشید که نمی تونید پیروزش باشید. خداحافظ. می دونم که دیگه سر راهم سبز نمی شید.»

سلیم ماجراهای اخیر را برای آکین تعریف می کند و به او می گوید:« حالا که عموهات نیستن بیشتر از همیشه بهت نیاز دارم. باید بهت اعتماد کنم. باید به حساب اون یارو برسیم.»

جلاسون و مکه هم اضافه می شوند و سلیم به آنها می گوید:« توی یه ساعت هرچی می تونید آدم جمع کنید.

چون دشمنا حرفه این باید تعدادمون بیشتر باشه. چهره هاتون رو هم باید بپوشونید. یه ماموریت داریم.»

آدمهای چاعتای نیمه شب مشغول معامله ی مواد مخدر در نزدیکی اسکله هستند. سلیم و جوانهای محله به مکان معامله حمله می کنند و آدمهای چاعتای را می کشند و بعد هم جنسها را برمی دارند تا ماموریت را کامل کنند. فردا صبح جنسها جلوی شرکت معروف اردنتها تلنبار شده اند و علامت گودال هم رویشان کشیده شده است.

عکاسها و خبرنگارها هم آنجا تجمع کرده اند و در شبکه ی خبر گزارشگری می پرسد که ارتباط بین مواد مخدر و شرکت اردنتها چیست؟

چاعتای با فهمیدن این موضوع لعنتی می فرستد و به تماس پدرش جواب می دهد و به او می گوید که همه چیز را درست خواهد کرد. بعد از این تماس او کاملا به هم می ریزد و گوشی اش را به گوشه ای پرتاب می کند.

از طرفی آکین و جومالی و بقیه ی محله با شنیدن اخبار خیلی خوشحال می شوند و به سلیم تبریک می گویند.

حتی افسون هم از این موضوع خوشحال و متعجب می شود. اما سلیم که می داند این کارشان بی پاسخ نخواهد بود کمی نگران است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 265 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 266 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *