خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 366

در این مطلب خلاصه قسمت 366 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 366

در قهوه خانه عمو جومالی به ندیم می گوید:« باید گولکانو برام پیدا کنی. من اونو تحویل یاماچ می دم تا بکشتش. اینجوری با یه تیر دو نشون می زنیم. هم گولکانو از سر راه برمی داریم و هم یاماچ به من اعتماد می کنه و دستمو می بوسه و کنارم می ایسته.»
افسون روی صحنه اواز می خواند و مرد ثروتمندی به اسم ماهر از او خیلی خوشش می اید و از نظام می خواهد که افسون را یک شب به او قرض بدهد! وقتی که نظام خواسته ی ماهر را به افسون می گوید افسون عصبانی می شود و خط قرمزهایش را یادآوری می کند. نظام می گوید:« اونجوری که فکر می کنی نیست. فقط قراره باهاش شام بخوری. طرف یه قرار کاری مهم داره و می خواد یه خانم مودب و محترم کنارش باشه. درضمن تو باید به فکر بچه تم باشی.» افسون پیشنهاد را قبول می کند.
وارتولو برای یاماچ لباس های نو می خرد و او را به خانه ی کوچوالی ها می برد. سلطان با دیدن یاماچ خیلی خوشحال می شود و محکم او را در اغوش می گیرد. سلطان که فکر می کند یاماچ تمام این مدت با افسون بوده به او می گوید:« چرا صورتت گود افتاده؟ مگه اون بهت نمی رسه؟ پسرم اون شب، شب عروسی اکین من کاری که فکر می کردم درسته رو انجام دادم اما الان می فهمم که کارم درست نبوده. از روزی که رفتی فهمیدم خیلی اشتباه کردم و پشیمون شدم. می تونی منو ببخشی؟» یاماچ چیزی نمی گوید اما او را در اغوش می گیرد.
کاراجا به ملاقات جلاسون می رود و برایش سوپ می برد. جلاسون از او می خواهد که ماجرای تیر خوردنش را از وارتولو پنهان کند. کاراجا می گوید:« مگه چی می خواد بشه؟ فوقش نمی ذارن من برم بزن بزن.» جلاسون که نمی خواهد وظیفه ی بادیگاردی اش را از دست بدهد و دوست دارد همیشه کاراجا را ببیند می گوید:« مگه همین بدترین مجازات نیست؟ من نمی خوام تنهات بذارم.»
جومالی از فکر اینکه یاماچ طرف وارتولو و عمو جومالی را انتخاب کرده ناراحت است و خود خوری می کند. او به داملا پیشنهاد می دهد که یک شب وسایلشان را جمع کنند و از استانبول بروند تا دیگر هیچکس نتواند پیدایشان کند. داملا با لبخند می گوید:« هر طور که تو بخوای جومالی.»
در خانه ی کوچوالی ها، سعادت با دیدن یاماچ وانمود می کند که از برگشتن او خبر نداشته است بعد هم او را به گوشه ای می کشاند و می گوید:« یاماچ برو از اینجا قربونت برم. اینجا مثل قبل نیست.» یاماچ که برای بار چندم این جمله را می شنود کلافه می شود و می گوید:« چرا؟ چرا؟ دلیلشو بهم بگو. من منظورتو نمی فهمم.» سعادت می گوید که به وقتش همه چیز را تعریف خواهد کرد. کمی بعد همه ی اعضای خانواده دور هم جمع می شوند و یاماچ، اکین و کاراجا و ادریس و یاسمین را هم می بیند. او که به تدریج همه چیز را به یاد می آورد با دقت به چهره ی همه خیره می شود. سر میز شام، جواب همه ی سوالهای یاماچ را عمو جومالی می دهد و این موضوع توجه یاماچ را جلب می کند. بقیه سکوت می کنند و هیچکس مثل گذشته ها شاد و سرحال نیست. یاماچ متوجه می شود که عایشه در بین انها نیست و سراغ او را می گیرد. عمو جومالی می گوید:« عایشه خوشحاله. خیالت راحت.» چهره ی بقیه ی اعضای خانواده حرف عمو را تایید نمی کند. در همین حین یاسمین ناگهلان شروع به خندیدن می کند و اکین او را به اتاق می برد. خنده های یاسمین قطع نمی شود و اکین که اعصابش خرد شده او را روی تخت هل می دهد. یاسمین شروع به گریه کردن می کند و می گوید:« خیلی از این وضعیت خسته م اکین. کاش بمیرم و تو هم خلاص بشی.» اکین که از هل دادن او پشیمان شده معذرت می خواهد و با بغض از یاسمین می خواهد که کارش را تلافی کند و کتکش بزند. یاسمین دلش نمی اید اکین را بزند و اکین شروع به خود زنی می کند.
افسون برای قرار کاری ماهر در رستوران حاضر می شود. طرف های معامله هم می ایند و جنسهایشان را ده میلیون دلار به ماهر می فروشند و مدام با یکدیگر به زبان فرانسوی صحبت می کنند. ناگهان افسون زیر خنده می زند و وقتی ماهر دلیل خنده هایش را می پرسد می گوید:« کلاه بزرگی دارن سرت می ذارن. ارزش چیزی که داری ازشون می خری فقط پنج میلیون دلاره.» ماهر از او می خواهد که تابلو نکند و به گوش کردن به حرف انها ادامه دهد و قول می دهد که این خوبی افسون را بی جواب نگذارد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 366 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 367 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *