خلاصه داستان سریال ترکی گودال قسمت 385

در این مطلب خلاصه قسمت 385 سریال گودال را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال گودال قسمت 199

سریال گودال قسمت 385

بلال به خاطر کمک های کوچوالی ها خیلی خوشحال است و در مکان کادیر، جشن گرفته. کادیر وقتی از او می شنود که کوچوالی ها هوایش را داشتند، تصمیم می گیرد برای بیرون کردن کسانی که برای حمله نکردن به مکانش از او پول می گیرند، از کوچوالی ها کمک بگیرد. کمی بعد یاماچ پیش بلال می رود و بلال با افتخار از او تشکر می کند و به عنوان تشکر بسته ای پول به او می دهد. یاماچ که نمیداند چه کسی از طرف آنها هوای بلال را داشته، سکوت می کند و به فکر فرو می رود.
عمو جومالی، وارتلو را به خاطر این که یاماچ مدام سنگ جلوی پایشان می گذارد و او کاری نمی کند سرزنش می کند و می گوید: «داداشت حتی به تو هم بی احترامی میکنه. باید این موضوع حل بشه. » وارتلو می گوید که خودش آن را حل خواهد کرد.
یاماچ شب منقل را برمیدارد و اول تمام میز و صندلی های جلوی خانه ی علیچو را آتش می زند و بعد هم مقابل خانه ی صاحب ماهی فروشی می رود و تهدیدش می کند که دوباره و دوباره سراغش خواهد آمد و اخرسر خانه اش را هم آتش میزند. از طرفی وقتی خبر آتش سوزی به وارتلو می رسد، او یاد حرف های پر از خشم و ناراحتی علیچو می افتد و تصمیم می گیرد کاری به کار خانه نداشته باشد و آنجا را به علیچو برگرداند.
شب جومالی مست کرده و با ناراحتی به داملا می گوید خوب شد که پدرش مرد و این روزهای جومالی را ندید. داملا از غم او، بعد از خواباندنش، شروع به نوشیدن می کند و وقتی یاماچ او را در ان وضع می بیند همراهی اش می کند و دردش را می پرسد. داملا اول می گوید که بلال نامه فرستاده بود تا از انها کمک بگیرد اما او خبرش را به انها نداده. یاماچ درکش می کند و می گوید: «این کارو کردی چون میخواستی از خانواده ت محافظت کنی. » داملا بغض می کند و می گوید: «جومالی همش میگه جومالی کوچوالی این نبود… مگه من این بودم؟ یه زن بی سر و صدا که سرش با بچه ش و خونه ش گرمه. حداقل اینجوری میگفتم زندگیمون آرومه و دردسری نداریم… »
شبانه اکین، ماشین ادریس را مقابل خانه ی کوچوالی می گذارد و بدون حرفی و در حالی که خوشحال است به خانه برمی گردد. صبح که جومالی از خواب بیدار می شود و با ماشین پدرش مقابل خانه روبرو می شود برای لحظه ای جا می خورد و با خوشحالی بغض می کند و به سمت ماشین رفته و دستی روی آن می کشد. بعد از ان یاماچ با دیدن ماشین لبخند میزند و داملا به او می گوید: «معلومه هنوز کسایی امیدوارن. »
عمو جومالی که قصد دارد از شر جلاسون خلاص بشود اما پای خودش وسط کشیده نشود، کاراجا را صدا میزند و می گوید که محل تسهیلات را جلاسون به یاماچ لو داده و حالا باید مجازات بشود. کاراجا با نگرانی فورا می گوید: «من میفرستمش از گودال بره عمو. » جومالی می گوید: «به خاطر تو دو روز بهش فرصت میدم وگرنه بد میبینه! »
یاماچ به سمت خانه ای قدیمی و بزرگ در محله که چند روز پیش دیده بود و از ان خوشش امده بود می رود تا آن را برای جمع کردن دوباره ی خانواده بخرد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان  سریال گودال قسمت 385 لذت برده باشید. در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال گودال قسمت 386 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *