خلاصه داستان سریال دستم را رها نکن قسمت سوم + زیرنویس و دوبله

وکیل پیش سومرو می آید و می‌گوید قضیه فوت کمال جلوی مصادره را نمی‌گیرد و خانه و اموال مصادره می شود. کمال بیمه عمر داشته و بعد از انحصار وراثت بیمه مبلغ زیادی را پرداخت می‌کند. او می گوید برای کارهای وراثت باید آزرا هم باشد. سومرو می گوید حال آزرا خوب نیست. وکیل برگه وکالتی به او می دهد تا آزرا امضا کند. سومرو با حیله گری به بهانه ی کارهای بدهی کمال، از آزرا امضای وکالت تام اموال را می گیرد.  گونول آشپز آنها از نیت سومرو با خبر است و به او حس خوبی ندارد و به آزرا گوشزد می‌کند که مواظب باشد. آزرا به سومرو اعتماد دارد و می گوید چیزی نیست.

فردا صبح از ا و گونول به کلانتری می روند تا وسایل پدرش را تحویل بگیرد. ماموران برای مصادره اموال خانه به آنجا می روند و وسایل قیمتی خانه را تخلیه می کنند. جانسو اصرار میکند که مرت برادر کوچک آزرا اوتیسم دارد و پیانوی او را که به شدت گریه و خواهش میکرد نبرند اما فایده نداشت.

پدر تاریک که برای مادربزرگ جنک کار می کند پیش تاریک رفته و به او میگوید هر طور شده جنک را متقاعد کند که به خانه برگردد و الان اشتباه می کند. تاریک می گوید من دخالتی نمی کنم و تصمیمش به خودش مربوط است.

روز بعد سومرو آزرا را صدا می زند و می‌گوید ما دیگر توانایی گذران زندگی با هم را بخاطر وضعیت مالی نداریم و باید از هم جدا شویم و شما از این خانه بروید. آزرا خیلی ناراحت می شود و وسایل خودش و جنک را جمع می کند تا فردا به خانه مسعود بروند.  گونول به آزرا می گوید که گفته بودم این زن نیت شومی دارد و نباید به او اعتماد کرد. آزرا می گوید بعد اینهمه سال تازه چهره واقعی او را دیدم. گونول می گوید به خانه من بیایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *