خلاصه داستان سریال ترکی عشق تجملاتی قسمت ۲۳ + زیرنویس و دوبله

نظمیه و ملاحت مادر عایشه در خانه به فکر کسب و کار خود هستند و نمی‌دانند از کجا مشتری پیدا کنند. مادر عایشه می گوید باید بین پولدارها تبلیغ کنیم تا مشتری بیاید. نظمیه می گوید بهترین گزینه خانواده ییعتر ها هستند. زنگ بزنیم و آنها را برای شام دعوت کنیم چون بعد از عروسی هم این کار را نکردیم. ملاحت استقبال می کند و به محسن زنگ می زند و آنها را برای شام دعوت می کند.

محسن در خانه به یلدا می گوید که شام به آنجا می رویم. یلدا طبق معمول غر غر می کند و محسن می گوید ما فامیل شده ایم و باید رفت و آمد کنیم.

نظمیه و ملاحت در خانه سخت مشغول آرایش کردن هستند. رضا از راه می رسد و نظمیه توضیح می دهد که شب مهمان داریم. ملاحت می گوید خوب نیست مقابل آنها بدون آرایش باشم وقتی آنها به خودشان می رسند.

در شرکت جیدا نشسته و در اینستاگرام عکس پسرهای مختلف را نگاه می‌کند. غنچه پیش او می آید  و جیدا از او می‌پرسد عایشه هنوز با تو قهر است؟ غنچه می گوید به زودی درست می شود. من او را میشناسم . او در مورد عکسها می‌پرسد و جیدا می گوید دنبال کیس جدید میگردم و باید آنالیز کنم تا یکی را انتخاب کنم.

شب خانواده ئیعتر به خانه عایشه می روند. همه به نظمیه و ملاحت زل زده اند که آرایش خیلی غلیظی دارند. نظمیه مدام در حال حرف زدن است. یلدا با تحقیر نگاه می‌کند و هولیا خوشحال است. عایشه در گوشه ای با نظمیه صحبت می کند و میگوید اگر این مهمانی را بخاطر تبلیغ و فروش محصولات به اینها راه انداخته ای در اشتباهی چون آنها چنین مارک‌هایی استفاده نمی‌کنند و وسایل گران می‌خرند پس این کار را نکن و آبروی ما را نبر. اما نظمیه گوش نمی‌دهد. بعد از شام نظمیه شروع به حرف زدن در مورد آرایش میکند و همه به او نگاه می کنند. او در حال آبروریزی است. جنس‌هایش را روی میز می‌گذارد و دست همه می دهد. کرم به عایشه متلک می اندازد که کاش تو هم یاد بگیری و به خودت برسی. یلدا می گوید دیگر دیر است برویم. محسن با خوشرویی جنسهای او را می خرد و به او پول می دهد و می گوید برای کارمندان شرکت می برم. رضا از دست نظمیه عصبانی است. عایشه در سکوت فقط نگاه می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *