خلاصه داستان سریال مانکن قسمت ۳ + زیرنویس و دوبله

وقتی که سلمان بیهوش است، کتایون به اتاق او می آید و وانمود می کند که به خاطر فامیل بودن و نگرانی برای پسرعمویش به بیمارستان آمده است. او اصلا به روی خودش نمی آورد که کاوه را می شناسد. فرخنده که از آمدن کتایون هم تعجب کرده و هم خیلی ناراحت است، به او می گوید که اگر برای تسلی آمده بهتر است قبل از بیدار شدن همسرش برود. آنها مدتی باهم جر و بحث می کنند . وقتی حرف از فاصله ی بین دو خانواده می شود، کتایون رو به فرخنده می گوید: «شما که از فاصله بدتون نمیاد. ولی گذشته ها گذشته. یه وقت دیدین دیگه فاصله ای نموند.» او نگاه معناداری به کاوه می اندازد و از اتاق بیرون می رود. کاوه هم دنبال او می رود و می پرسد که چرا به آنجا آمده؟ کتایون جواب می دهد: «خواستم بفهمی باهات شوخی ندارم. زن و شوهر نسبت به هم وظایفی دارن و مهم ترینشون احترامه. » کاوه که به حرف های سربسته ی او و مادرش شک کرده می پرسد: «قضیه چیه؟ چیزی که من از حرفاتون حس کردم بیشتر از چیزی بود که قبلا تعریف کرده بودی. راستشو بگو! » کتایون توضیحی نمی دهد و می رود.

کاوه درباره ی جدایی اش از همتا با بهرام درد و دل می کند و می گوید: «خیلی دلم براش تنگ میشه. هی میزنه به سرم برم همه چی رو براش تعریف کنم. ولی چی بگم! بگم عشقمونو به پول دادم رفت؟ »

دختری که به زور وارد خانه ی مادربزرگ همتا شده بود، کیفی در دست دارد که می ترسد کسانی که تعقیبش می کنند آن را بگیرند. او آنقدر اصرار می کند که همتا مجبور می شود اجازه دهد کمی در خانه پنهان شود. دو مرد موتور سوار در خانه را محکم می کوبند و قصد دارند کیف را بگیرند. همتا می خواهد به پلیس زنگ بزند اما آن دختر اجازه نمی دهد و خودش با شخصی تماس می گیرد و خبر تعقیب شدنش را می دهد و کمک می خواهد. مدتی بعد چند ماشین جلوی خانه نگه می دارند و آن دو مرد را فراری می دهند. دختری که کیف را حمل می کرد آن را به رئیسش می دهد و از همتا به خاطر کمک هایش تشکر می کند. رئیس هم چکی برای همتا می کشد و به او می گوید: «عادت ندارم لطف کسی رو بی جواب بذارم. » او شماره ی خود را پشت چک می نویسد و ادامه می دهد: «اگه روزی کمک خواستی می تونی روی من حساب کنی. اسمم اخگره. سخته ولی تو ذهن می مونه. » همتا که حسابی ترسیده است مدام می گوید که لازم به این کارها نیست چون به خواسته ی خودش کمک نکرده، اما اخگر چک را روی میز می گذارد و می رود.

سلمان بعد از به هوش آمدنش می خواهد تنها با کاوه صحبت کند. او که فکر می کند برایش پاپوش دوخته اند به پسرش می گوید: «تازه فهمیدم این ورشکستگی و این بدهی سنگین تصادفی نبوده. یکی منو زمین زده. هرکی که هست با برنامه این کار رو کرده. مطمئنم. » کاوه با شنیدن این حرف ها به فکر فرو می رود.

دو مرد موتور سواری که کیف را بخاطر کمک های همتا از دست داده بودند، برای انتقام گرفتن به خانه ی مادر بزرگ او می آیند. مامان پروین که قلبش ضعیف است با دیدن آنها می ترسد و از دنیا می رود. فامیل ها سر خاک او عذاداری می کنند. بعد از رفتن آنها، همتا به تنهایی به گریه کردن ادامه می دهد. مادرش هم سر خاک می آید و او را دلداری می دهد و چون می داند که دیگر دخترش جایی برای رفتن ندارد، با گریه از او می خواهد که دوباره به خانه ی ناپدری اش برگردد. همتا قبول نمی کند و به مادرش اطمینان می دهد که راه بهتری پیدا خواهد کرد. سپس او با کاوه تماس می گیرد اما گوشی کاوه خاموش است. همتا به خانه ی آنها می رود و متوجه می شود که اسباب کشی کرده اند. او که آدرس دیگری از کاوه ندارد به خانه ی مادربزرگش که در آنجا مراسم عذاداری برپاست می رود. عموهایش هم روی خوشی به او نشان نمی دهند. همتا هنگام جمع کردن وسایلش چک را هم از توی سطل زباله برمی دارد.

اخگر در دفتر کارش تلفنش را جواب می دهد و به کسی که آن طرف خط است می گوید: «فکر نمی کردم به این زودی گرفتار بشی. نگران نباش همشو حل می کنم. »

بهار و فرخنده خبردار شده اند که بدهی سلمان توسط خیری پرداخت شده است. آنها با اضطراب جلوی زندان انتظار می کشند اما هنوز به صحت خبر شک دارند. سلمان از زندان بیرون می آید و آنها با خوشحالی نفس راحتی می کشند.

همتا به کافه ای می رود و منتظر کسی است. ناگهان کاوه وارد می شود و با لبخند به طرف میز او حرکت می کند.

سریال اجتماعی دراماتیک مانکن، در سال گذشته (۹۷) کار خود را آغاز کرد و تاکنون در سال ۹۸ ادامه داشه است. این سریال در ۲۶ قسمت برای پخش در سیستم نمایش خانگی از جمله فروشگاه‌های سوپرمارکت، دکه‌های مطبوعاتی و همچنین فروش آنلاین عرضه شده و می‌شود. تهیه‌کنندگی آن را ایرج محمدی بر عهده دارد. اما درباره داستان آن چه می‌دانید؟ روایتی است از عشق‌های بزرگ و زیبا، همراه با بیگانگانی که بزرگ و ترسناک داردو باعث رنج می‌شوند، ولی افتاد مشکل‌ها به صورت تصویری این بار توسط حسین سهیلی‌زاده کارگردان این اثر ساخته شده و با بازیگرانی مثل امیرحسین آرمان، نازنین بیاتی، مریلا زارعی، محمدرضا فروتن، حسین پاکدل، نفیسه روشن و دیگران روایت می‌شود.
برای مطالعه این سریال به شکل رمان و تهیه قسمت‌های پیشین و تماشای آن‌ها به این صفحه در مشکی‌مدیا بروید.

برای تماشای خود سریال‌ها در تلگرام مشکی‌مدیا عضو شوید.

لینک دانلود همه کیفیت‌ها (پیشنهادی)

لینک دانلود با کیفیت بلوری

لینک دانلود اچ کیو با کیفیت ۱۰۸۰

لینک دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

لینک دانلود با کیفیت ۷۲۰

لینک دانلود با کیفیت ۴۸۰

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *