خلاصه داستان سریال هرجایی قسمت ۱۹ + زیرنویس و دوبله

سلام همراهان عزیز استارا خبر.

در این بخش خلاصه داستان سریال هرجایی (قسمت) ۱۹ را اماده کردیم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال هرحایی (تردید)

سریال هرجایی قسمت ۱۹

 

هاندان از یارن می پرسد که از کجا اطلاعاتی در مورد ریان را فهمیده است. سپس او را سرزنش می کند و می گوید: «همه این بلاها به خاطر تو است. اگر از همان اول چیزهایی را که شنیده بودی میگفتی الان به این بلاها دچار نمیشدیم. » یارن می گوید: «نه متاهل بودن میران و نه همخوابه شدن با ریان هیچکدام برایم مهم نیست. من بالاخره میران را شوهر خودم میکنم. » هاندان با خشم می گوید: «برای آخرین بار می گویم سر عقل بیا. کاری نکن رو در روی هم بایستیم. » کمی بعد یارن به فیرات زنگ می زند و از او می خواهد ترتیبی بهد تا بتواند با میران درمورد ریان صحبت کند. فیرات می پذیرد.

حنیفه به هاندان می گوید: «ما باهم قراری گذاشته بودیم. پس چه شد؟ » هاندان می گوید: «الان موقعیت مناسبی نیست کمی صبر کن. » حنیفه ادامه می دهد: «من اگر دهانم را باز کنم این عمارت را سر تو و دختر خراب خواهم کرد. »

فیرات به میران می گوید که یارن می خواهد با تو رو در رو صحبت کند و میران قبول می کند.

سلطان به عزیزه می گوید: «تو دیگر نمی توانی حرفت را به میران بقبولانی. نصوخ و عروسش هردو ما را تهدید کردند و انتقام خواهند گرفت. به خصوص از الیف که نقطه ضعف تو است. عزیزه می گوید: «هنوز نمرده ام و کسی نمی تواند کاری بکند. الیف را جای کس دیگری جا می زنیم تا کسی به کارش نداشته باشد. »

در عمارت شاداغلو زهرا با گریه به هازار می گوید: «ما را از این خانه ببر. دخترمان را از ترس خانواده تو به دشمن سپردیم. ما را به جای دوری ببر که کسی نمیشناسدمان. » هاندان به آرامی می گوید که حق دارد.

در عمارت اصلان بی، گونول به اتاقی که ریان در آن خواب است می رود و بالش را روی صورت او فشار می دهد و می گوید: «تا وقتی تو زنده ای من رنگ آرامش را نخواهم دید. » ریان دست و پا می زند ولی صدایش به جایی نمی رسد. بالاخره هرطوری شده ریان خودش را نجات می دهد و گونول فرار می کند. ریان با صدای بلند گریه می کند و کمک می خواهد. میران با صدای او از خواب می پرد و به اتاقش می آید. ریان وحشت زده خودش را در آغوش میران انداخته و همه چیز را توضیح می دهد. همه جمع می شوند. سلطان که می داند کار دخترش بوده کلید را به آرامی از او می گیرد و در جیب میران می گذارد. عزیزه متوجه این رفتار آنها می شود. سلطان می گوید که حتما کار شاداغلوها بوده اما میران می گوید: «همه می دانیم کارچه کسی بوده است. دیگر کسی به اتاق ریان نزدیک نشود وگرنه با من طرف است. » میران به ریان می گوید که برود بخوابد و او هم حواسش به او است. ریان قبول نمی کند با او در یک اتاق باشد پس میران می رود دم در و آنجا می نشیند. ریان به او می گوید که چرا این کارها را می کند و میران جواب می دهد: «می خواهم مراقب تو باشم. » تا صبح هردو دم در می نشینند.

صبح زود عزیزه آن دو را در آن حالت می بیند و با خودش می گوید: «پس میران عاشق دختره شده است. »

ریان به آرامی در را باز می کند و به میران می گوید که برود و بخوابد. میران کلید را به ریان می دهد و می گوید که کلید دست او باشد. ریان بعد از مدت ها لبخند می زند و میران عاشقانه نگاهش می کند.

نصوخ و جهان در زمینی که قرار بود هتل بشود ایستاده اند. وکیل می گوید که نمی توانند اصلان بی ها را محکوم کنند چون قراردادها به اسم فیرات امضا شده است. نصوخ با عصبانیت می گوید: «اگر وکیل هستی چاره ای کن. » عزیزه در زمین نصوخ قدم می گذارد و می گوید: «نه تو و نه عروست هیچ کدام نتوانستید دختره را از ما پس بگیرید. تا من نخواهم آن دختر جایی نخواهد رفت. » نصوخ جواب می دهد:: « من مثل تو ۲۷سال منتظر انتقام نمی شینم. » بعد با خودش می گوید: «این زن درد دیگری دارد. »

هازار به دوستش زنگ می زند و می گوید که برای او و خانواده اش خانه ای در استانبول  دست و پا کند و تاکید می کند که نصوخ چیزی نفهمد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان این قسمت سریال ترکی تردید (هرجایی) لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال هرجایی (تردید) قسمت ۲۰ مراجعه فرمایید .

 

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

 

مطالب مرتبط

۱ دیدگاه

  1. elnaz گفت:

    سریال خوبیه ولی چرا متن خلاصه بعضی قسمت ها نیست؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *