خلاصه داستان سریال کسی نمیدونه قسمت ۱۱ + زیرنویس و دوبله

بعد از رفتن علی، عموی اویگار که ترسیده است، تاکید میکند باید زودتر علی را از بین ببرند وگرنه نقشه شان لو می رود. از این رو یک قاتل حرفه ای استخدام میکند تا علی را نابود کند.. نقشه از این قرار است سینان با موادفرو‌شی علی را به سمت خود بکشاند و سپس آدم کش ها علی را از پای دربیاورند.
ودات و اکرم (آدم های خلبان) سینان را می آورند و او را با تهدید، مجبور میکنند تا چند وقتی موادفروشی کند. سینان که به خواهرش سودا قول داده بود دیگر سمت این کارها نرود، به ناچار قبول میکند.
آنها سینان را به محله ی علی میبرند و میگویند بعد از غروب آفتاب کارش را شروع کند. سودا به همراه توچه به محل کار جدیدش میرود و قرارداد مدلینگ را با خوشحالی امضا میکند. سپس اولین عکس ها با لباسهای مختلف از سودا گرفته میشود. آنها پس از اتمام کار به خانه برمیگردند. سودا که مشتاق دیدار علی بود، از توچه خداحافظی میکند و به سمت علی میدود. تمام محل درمورد سودا و حاجی علی غیبت میکنند و نام حاجی بخاطر اینکه دختری شب در خانه اش مانده بود، بد دررفته است. علی به سودا میگوید که دیگر خبری از بدهی به اویگار نیست زیرا پرداخت شده است. سودا با تعجب از این همه خوبی در حق خودش، آن پول را یک قرض میداند و میخواهد در آینده به علی بازگرداند. وقتی مادر دویگو، علی و سودا را در حال قدم زدن میبیند جلو می آید و از عشق و ازدواج آنها میگوید. سودا معذب میشود و علی میگوید که از این خبرها نیست. مادر دویگو که میخواست ثابت کند حاجی علی لایق دخترش نیست، سریعا خبر را به دویگو میرساند. دویگو که حاجی را دوست داشت از دیدن آنها ناراحت میشود. شب هنگام، کوکسان نگران بچه هایش است که به خانه نیامده اند. سینان در محله شروع به موادفروشی کرده است. پسری از او مواد میگیرد و پس از مدتی بیهوش به زمین می افتد. علی و سودا و اهالی محل دورش جمع میشود و آمبولانس خبر میکنند. علی میگوید که اوردوز کرده است. دو نفر از پسرها که شخص مواد فروش را دیده بودند، آدرسش را میدهند. علی که بسیار عصبانی بود به سودا گفت در مغازه بماند و سپس خودش به سوی موادفروش رفت… او نمیداند که سینان برادر سوداست..
ArtemisS

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *