خلاصه داستان سریال ترکی سیب ممنوعه قسمت 260

در این مطلب خلاصه داستان قسمت 260 سریال سیب ممنوعه را برای شما آماده کرده ایم ؛ سریال پرطرفدار Yasak Elma یکی از سریال های پرطرفدار در بین مردم ایران میباشد ؛ سیب ممنوعه سریالی عاشقانه است که بازیگرانی همچون اونور تونا ، تالات بولوت ، شوال سام ، ادا اجه ، سودا ارگنچی در این سریال زیبا ایفا نقش میکنند .

خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 250

سریال سیب ممنوعه قسمت 260

یک روز قبل از عروسی، اندر جانر را به خانه کایا می فرستد تا جانر تبلت او را که جا مانده برایش بیاورد.

جانر متوجه می شود که صدقی و چند نفر از افراد هالیت به خانه کایا رفته اند و لپ‌تاپ و وسایل دیگری را از آنجا همراه خودشان می برند. او مشکوک می شود و وقتی ماجرا را به اندر میگوید، اندر حدس می زند که ماجرا مربوط به شاهیکا باشد.

صدقی، فلش شاهیکا را که عکسهای ییلدیز و کریم داخل آن بوده برای هالیت می آورد.

اندر پیش هالیت می رود و میگوید که در مورد رابطه ییلدیز و کریم چیزهایی فهمیده است و سپس عکسهایی که جانر گرفته بود را به هالیت نشان میدهد. هالیت میگوید که خودش از ماجرا خبر دارد و شاهیکا نیز به او عکس نشان داده و او را تهدید کرده که باید با او ازدواج کند.

اندر به هالیت پیشنهاد میدهد که برای انتقام گرفتن از شاهیکا و ییلدیز و کایا، با یکدیگر ازدواج کنند و هالیت قبول میکند.

در عروسی، همه شوکه و متعجب می شوند. هالیت رابطه ییلدیز و کریم را به روی آنها می آورد و سپس رو به کریم میگوید که او اخراج است. کایا با تعجب به اندر نگاه میکند. شاهیکا که شوکه شده، از آنجا می رود.

ییلدیز در حالیکه گریه میکند به همراه آسمان و امیر میخواهد از خانه برود، اما نگهبانان دم در میگویند که او باید هالیت جان را تحویل بدهد، زیرا او باید پیش پدرش باشد. ییلدیز به شدت عصبانی شده و داد و فریاد میکند. هالیت میگوید که امروز می‌تواند بچه را ببرد اما فردا بچه را از او خواهد گرفت.

ییلدیز و آسمان و امیر به سمت هتل می روند، اما متوجه می شوند که هالیت همه کارت‌های ییلدیز را مسدود کرده است. آنها به ناچار به خانه یکی از دوستان آسمان می روند که خانه ای کوچک در پایین شهر دارد.

شاهیکا به هتل می رود و از ترس کایا، جواب تلفن‌های او را نمی‌دهد. او از هالوک میخواهد که با کایا تماس بگیرد و بگوید که شاهیکا در هتل است و جواب کسی را نمی‌دهد و ممکن است بلایی سر خودش بیاورد.

کایا سریع به هتل می رود و به شاهیکا اصرار میکند تا در اتاق را باز کند. شاهیکا نقش بازی کرده و چهره غمگین و پشیمان به خودش می‌گیرد تا مقابل کایا مظلوم باشد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال سیب ممنوعه  قسمت 260 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال سیب ممنوعه قسمت 261 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *