خلاصه داستان سریال بوی باران قسمت ۲۵ + زیرنویس و دوبله

شهاب به گالری مرجان می رود و او را تهدید می کند و می گوید: ” میزنم به سیم آخر و همه چیزو به پلیس می گم . همه رو لو میدم .” مرجان می گوید: ” جونت در خطره ، یه راه حل برات دارم ، فرار کن . اگه پولا دستته هرجا می خوای برو اگرم پولی نداری فقط از مرز رد شو .”

مادر پیمان برای رضایت گرفتن به خانه فیروزه می رود و به او و دخترش التماس می کند . فیروزه خانم می گوید: ” صد سال دیگه هم بیای من رضایت نمی دم .”

پلیس ماشین شهاب را متوقف می کند و ماشینش را می گردد سیصد گرم هرویین در آن پیدا می کند. یکی از آنها می گوید: “حکمش اینه که تا ابد بری زندان .” شهاب اصرار دارد که هرویین مال او نیست . ولی آنها که به خوبی او را ترسانده اند به شخصی بی سیم می زنند و از پشت بی سیم صدای مهندس می آید که می گوید: “من اینو می شناسم بچه ی خوبیه یه وقتایی یه زر زرایی می کنه ولی دیگه ولش کنید ماموریتتون تمومه .” آن سه نفر هم که واقعا پلیس نیستند شهاب را رها می کنند .

سیاوش خانه خود را زیر قیمت به فروش می گذارد تا خیلی زود پول جور کند. او با این کار حقوق عقب افتاده کارگرها را می دهد .

در ادامه می بینیم که لیلا به سیمین می گوید: ” آقا داوود زنگ زده بود و گفت اون چیزی که خواسته بودید برای امروز عصر هماهنگ شده ولی مطمین نبودم که خودش بود یا نه .” سیمین می گوید: ” پس باید به جایی برم تو هم با من میای تو ماشین می شینی. اگه چیزی شد به پلیس زنگ می زنی .” سیمین سر قرار حاضر می شود ولی وقتی به آنجا می رسد با جسم بی جان فرشته روبرو می شود که خونش تازه است . لیلا هم که نگرانش شده دنبال او می رود و هر دو می ترسند و از آنجا فرار می کنند . در ماشین سیمین از لیلا می پرسد دقیقا چه کسی زنگ زد و از او نشانه هایی می خواهد و می گوید: “هر کی بهت زنگ زده نقشه اش همین بوده که از طریق من برسه به فرشته و دخلشو بیاره.” ولی لیلا چیزی نمی داند.

سیاوش برای ترخیص حکمت به بیمارستان می رود و او و ناجیه را سوار ماشینش می کند تا به خانه برساند . در مسیر حکمت گرسنه می شود. سیاوش آنها را به رستوران می برد و او که متوجه شده ناجیه شعر هم می گوید دفترچه شعر ناجیه را قرض می گیرد. وقتی آنها را جلوی خانه شان پیاده می کند برادر شوهر مرحوم ناجیه آنها را باهم می بیند .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *