خلاصه داستان سریال ترکی آموزگار (معلم) قسمت 9

در این مطلب خلاصه قسمت 9 سریال آموزگار را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال آموزگار قسمت 12

سریال آموزگار قسمت 9

چتین قسم می خورد که او فقط قصدش کمک به رویا بوده و تعریف می کند وقتی به خاطر زانویش و این که دیگر نمی توانست بدود ناامید بوده، رویا کنارش رفته و به او گفته بود که دوست دارد از این به بعد به خاطر او بدود و قهرمان بشود و برای همین از چتین خواسته بود تا کنارش باشد. برای همین هم چتین تمام مدت همراه او تمرین میکرده… گیزم و نیل این حرف چتین را تایید می کنند و می گویند که خودشان هم شاهد این قضیه بوده اند.

ناگهان یکی از دخترها می گوید که شاید کار، کار خلیل باشد چون او هم در تیم دوی مدرسه بوده. خلیل عصبانی می شود و می گوید که کار او نبوده و کلاس را ترک می کند. آتش هم از او دفاع می کند.
یکی از دانش اموزها که چهره اش مشخص نیست در دستشویی مدرسه پنهانی شروع به نوشتن جزئیاتی در مورد خواسته ی عاکف می نویسد. کمیسر این را که متوجه می شود به او پیام می دهد و از او تقاضای کمک می کند. دانش آموز قبول می کند.
سر ساعت هشت عاکف وارد کلاس می شود و از کسی که ویدیو را منتشر کرده می خواهد تا بلند بشود اما صدایی از کسی درنمی آید و عاکف هم می گوید: «باشه! پس به پلیس زنگ میزنیم. »

او به کمیسر زنگ می زند و از او می خواهد تا نتیجه تحقیقاتش را بگوید. کمیسر با استرس می گوید که کار نیل بوده. نیل با وحشت از جایش بلند می شود و قسم می خورد که کار او نبوده. کمیسر که این را می شنود می گوید:« پس کار چتین بوده. از روی شواهدی که داشتیم اینو فهمیدیم! » چتین هم می گوید که کار او نبوده و عاکف با پوزخند می گوید:« شواهد؟ منظورت شواهدیه که یکی از دانش اموزها بهت داده بود؟! به نظرت من انقدر احمقم؟ » کمیسر می فهمد که دانش اموز دروغین همان خود عاکف بوده است. عاکف گوشی را روی میز می گذارد و می گوید:« پس الان خودم بهتون میگم کار کی بوده! کار صالح! » صالح با استرس سرش را پایین می اندازد.

همه بچه ها با تعجب به او خیره می شوند. عاکف می گوید: «خودت بلند میشی توضیح میدی یا من بیشتر از این آبروت رو بریزم؟ » صالح تعریف می کند وقتی به رویا ابراز عشق کرده بوده و او ردش کرده بوده، از روی ناراحتی این کار را کرده است. اما چیزی در مورد این که آتش به او گفته بوده از رویا فیلم بگیرد و بقیه اش را به او بسپرد نمی گوید. او خودش را مقصر می داند اما دلیل این کارش را شکسته شدن غرور و قلبش می گوید.

او قسم می خورد کسی که ویدیو را گرفته خودش بوده اما در ویدیوی او رویا مشغول خوردن قرص های ویتامین بوده و نمیداند چه کسی ویدیو را مونتاژ کرده بوده. عاکف با عصبانیت رو به او می گوید: «تو خیلی ترسو و ضعیفی! به خاطر تو رویا خودش رو کشته! به خاطر غرور مسخره ی تو! » صالح از جایش بلند می شود و با عصبانیت به سمت چتین می رود و می گوید: «چرا من ضعیف تر از این بودم؟ مگه اون چی داشت که رویا مدام پیشش بود! من چرا باید کمتر از اون باشم! » گیزم از جایش بلند می شود و می گوید: «رویا همیشه میگفت چتین پسر قوی ایه. اون با وجود این که نتونست ورزش رو ادامه بده اما هیچ وقت جا نزد و همچین کاری نکرد! » صالح اشک می ریزد و به چتین می گوید: «زود باش منو بزن.

من کسی بودم که زندگی رویا رو نابود کردم! » چتین با عصبانیت می گوید: «اگه رویا اینجا بود دلش نمیخواست این کارو کنم! این درد کشیدن رو یادت نره! برای این که عذاب بکشی! به خاطر رویا… » عاکف بعد از صحبت های آنها گوشی را برمیدارد و به کمیسر می گوید:« جواب اشتباه تو باعث میشه پنج نفر جونشون رو از دست بدن! » و اسلحه اش را بیرون می کشد.

بچه ها با ترس و لرز گوشه ای جمع می شوند و به معلم التماس می کنند تا اینکه صالح جلو می رود و می گوید: «مقصر همه اینا من بودم! من باید بمیرم. نباید بقیه تاوان بدن! » عاکف می گوید:« تحت تاثیر قرار گرفتم! » واسم چهار نفر دیگر را هم می گوید و انها را همراه خود به آتلیه می برد و بعد هم خودش از آتلیه خارج شده و دکمه ی انفجار را می زند.

اتاقی که دانش آموزها داخل ان بوده اند فرو می ریزد. کمیسر با شنیدن این صدا با عصبانیت و ناراحتی داخل مدرسه می رود و با بغض رو به یکی از دوربین ها رو به عاکف می گوید که دیگر به او اجازه همچین کاری را نخواهد داد و بعد هم عقب می کشد.
هر پنج تا دانش اموز در اتاقی به هوش می آیند و می بینند که طغرل صحیح و سالم و با لبخندی رو لب به انها خیره شده و می گوید: «آره من زنده ام. »

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال آموزگار قسمت 9 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال آموزگار قسمت 10  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *