خلاصه داستان سریال ترکی آموزگار (معلم) قسمت 19

در این مطلب خلاصه قسمت 19 سریال آموزگار را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال آموزگار قسمت 12

سریال آموزگار قسمت 19

آکیف در بلندگو طوری که همه می شنود اسم تانر اصلان را به عنوان متهم اصلی اعلام می کند. همه ی مردم به سمت تانر برمی گردند و با ناراحتی و سردرگمی به او خیره می شوند. تانر با عصبانیت رو به آکیف فریاد می زند: «اگه مدرکی داری و میتونی ثابت کنی اینو بگو! » و رو به مردم می گوید که بی گناه است و تصمیم می گیرد به خانه اش برگردد.

وقتی خبرنگارها او را دوره می کنند تا به سوال هایشان برسند تانر فقط می گوید که فردا توضیحات لازم را خواهد داد. متین هم به یکی از افرادش میسپارد تا او را دنبال کند… تانر در خانه اش منتظر وکیل می نشیند و به او می گوید: «اگه آکیف جنگ می خواد، منم چیزی که میخواد رو بهش میدم! »
ییلماز هم به خانه ی کنان برمی گردد و کنان با گفتن این که یک بار کارگاهش را دزد زده و او ارتباطی به آکیف ندارد، خودش را مبرا می کند.

وقتی کمیسر ییلماز قصد رفتن می کند ناگهان زینب مقابلش می رود و می گوید که چیزهایی به یاد آورده و تانر را مقصر اصلی اعلام می کند. ییلماز بعد از دیدن خبرها و این که آکیف هم اسم او را آورده، می فهمد که این نباید اتفاقی باشد.
بچه ها در کلاس سردرگم شده اند و نمی دانند باید طرف چه کسی باشند. همه آنها استاد تانر را دوست دارند و نمی خواهند این را قبول کنند تا این که آتش می گوید: «درس امروز استاد آکیف این بود که به کسی اعتماد نکنید! حتی گفت به خودش هم اعتماد نکنیم و خودمون حقیقت رو پیدا کنیم! »
صبح که تانر به مدرسه برمی گردد، مردم دور او جمع می شوند و برایش دست می زنند! تانر هم به خبرنگارها می گوید که او با شاگرد قهرمانش رویا همچین کاری نمی کند و حتی زیر گریه می زند.

مدیر جوشکون هم او را تایید میکند و مردم هم باورش می کنند. بعد آکیف جلوی بچه های کلاس به تانر زنگ می زند و می گوید: «توجهتو به فیلمی که تو مجازی پخش شده جلب میکنم. درست روزی که رویا میمیره دختری که خیلی شبیه رویاست به طور میشکوکی همراه مردی که از پشت خیلی شبیه تانره وارد خرابه ای میشه و بعد مرد تنها بیرون میاد.

یکم بعد هم که آمبولانس وارد همون ساختمون میشه و رویا میمیره.» تانر دست و پایش را گم می کند اما زیربار نمی رود و آکیف می گوید: «تا ساعت هشت فرصت داری اعتراف کنی، وگرنه کسایی که تو اینترنت هستن مدرک رو از توی همین ویدیو بهت نشون میدن! » بعد آکیف ویدیو را به بچه ها نشان می دهد. همه تایید می کنند که دختر، رویا است اما کسی از این که مرد بغل دستی اش تانر باشد مطمئن نیست. آکیف به آنها هم تکلیف می دهد تا مدرک را از داخل ویدیو پیدا کنند.

بعد از رفتن آکیف از کلاس، بچه ها دو دسته می شوند و با هم درگیر می شوند. عده ای طرفدار استاد تانر و عده ی کمتری طرفدار استاد آکیف هستند. آتش آنها را جدا می کند و می گوید که حقیقت را باید خودشان پیدا کنند.
استاد تانر به وکیلش آدرس جایی را می دهد و می گوید که تا آخر شب باید آن چیز را که خواسته و باعث نجاتش می شود را برایش بیاورد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال آموزگار قسمت 19 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال آموزگار قسمت 20  مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *