خلاصه داستان سریال ترکی آموزگار (معلم) قسمت 10

در این مطلب خلاصه قسمت 10 سریال آموزگار را برای شما عزیزان آماده کردیم ، امیدوارم از مطالعه آن لذت ببرید .

سریال آموزگار قسمت 12

سریال آموزگار قسمت 10

مردم و خبرنگارها بعد از شنیدن خبر کشته شدن پنج دانش آموز دیگر، عصبانی و ناراحت می شوند و کمیسر ییلماز را از این پرونده کنار می گذارند. از طرفی، طغرول به پنج دانش اموز دیگر توضیح می دهد که معلم در اصل با بیهوش کردن و پاشیدن رنگ خون روی لباس او بقیه را به این باور رساند که هم او و هم پنج تای دیگر را کشته است.

صالح که هضم این قضیه خیلی برایش سخت است رو به طغرول می گوید:« تو چطور زنده ای؟ ما خودمون خونو دیدیم! » بعد هم به عاکف می گوید:« تو مارو سرکار گذاشتی؟ تو به ما زور میگی و اینجا چند روزه نگهمون داشتی! » عاکف مدتی با نگاهی معنادار به او خیره می شود و بعد می گوید:« تو میدونی زورگویی یعنی چی؟ » و بعد با شدت بیشتری می گوید: «زورگویی یعنی تو بیای از هم کلاسیت فیلم بگیری و اینجوری باعث مرگش بشی! » بحث آنها بالا می گیرد و گیزم که شبانه حس می کند صدای آنها را شنیده سعی می کند موسیم یا بقیه را بیدار بکند تا مطمئن بشود که واقعا صدایی شنیده اما همه خواب هستند و اصلا به حرف های او توجهی نمی کنند.
وقتی صبح عاکف به کلاس می آید سوال بعدی اش را از انها می پرسد: «ما میدونیم صالح ویدیو رو گرفت. اما کی ویدیو را به موسیم رسوند و مونتاژش کرد؟ » همه سکوت می کنند تا این که آتش دستش را بلند می کند و می گوید:« کار من بود! » عاکف می گوید: «باشه قبول میکنم که تو ویدیو رو تو کیف موسیم گذاشتی اما مونتاژش کار تو نبوده! »

اما آتش روی حرفش می ایستد و همه بچه ها که او را همیشه باور داشته اند شوکه شده و با عصبانیت به او خیره می شوند که عاکف می گوید:« بهتون تا ساعت هشت فرصت میدم. اگه جواب اشتباه رو بگین، ده نفر دیگه از بینتون کشته میشه! » همه بچه ها با عصبانیت به سمت آتش می روند و فریاد می زنند و از او می خواهند تا حقیقت را بگوید! اما آتش سرجایش نشسته و اصرار دارد که کار او بوده.
زینب از بیمارستان مرخص می شود و کسی که او را تمام مدت زیر نظر داشته، به شخصی پشت تلفن این خبر را می دهد. زینب که حتی با پدر خودش هم احساس راحتی و امنیت نمی کند از او می خواهد تا اول به اداره پلیس بروند.
یک پسر بچه به همراه خواهر کوچکترش میان جمعیت مردم منتظر جلوی مدرسه می روند و رو به معلم ها می گویند که خواهر و برادر آتش هستند و دنبال معلمی هستند که برایشان چند روز پیش غذا برده بود. همه معلم ها به هم خیره می شوند اما کسی از بین آنها این کار را نکرده است.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال آموزگار قسمت 10 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال آموزگار قسمت 11  مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *