خلاصه داستان سریال ترکی اسرار خانواده قسمت 14

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسرار خانواده قسمت 14 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسرار خانواده قسمت 14

در مدرسه، وقتی که حسرت سر کلاس می رود، یکی از شاگردان به او بخاطر هویتش طعنه می زند و میگوید که او فرزند نامشروع کمال ایپکچی است. حسرت عصبانی شده و او را از کلاس بیرون میکند.
در آتلیه قالیبافی، نیلگون از سوپرایز قدیر خیلی خوشحال شده است. قدیر میگوید که سوپرایز او هنوز تمام نشده است. سپس مقابل نیلگون، با کمال تماس میگیرد و به او میگوید که حرفش را پس گرفته و دیگه نیازی به ازدواج اجباری آنها با یکدیگر نیست. کمال متعجب می شود و نیلگون از این کار قدیر خوشحال می شود. اما فاضل که طمع پول کمال و رفتن به استانبول را دارد، از این قضیه پکر می شود.
کمال به خانه مادرش می رود تا بچه ها را ببیند. سوزان که برای او قیافه گرفته است، شروع به دادوبیداد کرده و بچه ها را نسبت به کمال پر میکند و او را مقابل بچه ها خراب می‌کند. مرت نیز تحت تأثیر قرار گرفته و از کمال میخواهد که از آنجا برود. کمال از سوزان حرصش میگیرد و میگوید که کسی نمی‌تواند او را از بچه هایش دور کند.
ایبو برای شام به خانه نیلگون آمده است. آنها میز شام را چیده و منتظر حسرت هستند. نیلگون از اینکه حسرت دیر کرده است کمی نگران می شود.
چند نفر، حسرت را دزدیده اند و با دست و دهان بسته به سمت یک انبار می برند.

آنها گوشی حسرت را از شیشه ماشین بیرون می اندازند. قدیر هرچه با حسرت تماس میگیرد او جواب نمی‌دهد و آنها بیشتر نگران می شوند. کمی بعد، یک نفر با قدیر تماس گرفته و میگوید که حسرت را دزدیده اند و بابت آزادی او یک میلیون لیره می‌خواهند و تا فردا باید کمال آن پول را برای آنها بیاورد.

نیلگون از شدت ناراحتی و نگرانی از حال می رود. قدیر سریع با کمال تماس میگیرد و ماجرا را میگوید. کمال که در خانه ماجده است، موضوع را به آنها میگوید و میخواهد به سمت آدانا برود.

ماجده با اکراه میگوید‌ که این فیلم آنهاست تا کمال را سمت خودشان بکشانند. سوزان نیز از این قضیه به شدت حرصش میگیرد و میگوید که کمال به خانواده‌ اش در آدانا بیشتر اهمیت می‌دهد.

کمال ابتدا به خانه رفته و پولها را برمیدارد. سپس به سمت آدانا می رود. او به خانه رفته و نیلگون را بغل میکند و دلداری میدهد. سپس وقتی دزدها تماس می‌گیرند، خودش جواب داده و برای فردا قرار میگذارند.

حسرت در یک انبار است و دو نفر با نقاب، مراقب او هستند. کمی بعد، حسرت به بهانه دستشویی میخواهد که او را باز کنند.

او قصد فرار دارد اما میبیند که هیچ راهی از طریق دستشویی وجود ندارد. سپس با ناراحتی بیرون آمده و دوباره او را به صندلی می بندند. او از شدت گریه دیگر نایی ندارد.
در خانه، فاضل به آشپزخانه می رود و پنهانی با افرادی که حسرت را دزدیده‌اند تماس میگیرد و میگوید که مراقب حسرت باشند. آن فرد میگوید که اگر پای پلیس به میان بیاید و آنها به دردسر بیفتند، فاضل را نیز لو میدهند.

فاضل به آنها اطمینان میدهد که پای پلیس در میان نیست و آنها پولشان را میگیرند و خودش نیز به رفتن به استانبول نزدیک تر می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسرار خانواده  قسمت 14 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسرار خانواده قسمت 15 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید.

 

 

 

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *