خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 177

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 177 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 177

میتات در خانه با ملک درد دل میکند و از اینکه بانو در زندگی آنها دخالت میکند عصبی است.‌او می‌گوید که بانو میتات را در حد سیران نمی‌بیند. ملک خنده اش می‌گیرد و به او می‌گوید که نباید بگذارد که بانو در زندگی شان دخالت کند.
کرم به خانه می آید و وقتی می فهمد که حال دفنه خوب نیست و به خاطر عمر ناراحت است، به اتاق پیش دفنه می رود و او را دلداری میدهد. سپس برای اینکه حال و هوای دفنه عوض بشود، برای او با گیتار دفنه آهنگ های طنز می زند و دفنه بالاخره خنده اش می‌گیرد.
جومالی به خانه می رود و با ویلدان در مورد ناراحتی دفنه صحبت میکنند. ویلدان می‌گوید که عمر از اینکه دفتر دفنه گم شده است ناراحت و عصبی است. جومالی ناگهان یادش می آید که شب گذشته زمرد را در حال پنهان کردن یک دفتر در کمد دیده بود. او بلند شده و به سمت کمد می رود، اما دفتر آنجا نیست. او با عصبانیت از زمرد سراغ دفتر را میگیرد و می‌گوید که میداند کار اوست. زمرد طلبکارانه چنین چیزی را انکار میکند و میگوید که او تا این حد بی انصاف نیست و عمر را که نوه خودش است اذیت کند. جومالی تا حدودی قانع می شود.
زینال با اونزیله در حیاط خانه نشسته و مشغول صحبت در مورد آینده هستند. زینال می‌گوید که روزی برای او خانه ای می خرد و آنها به بچه هایشان رسیدگی میکنند. اونزیله از شنیدن حرفهای زینال ذوق میکند.
قدریه از میتات سوال میکند که چه زمانی میخواهد به کار در رستوران سیار خود برگردد. میتات می‌گوید که شاید بخواهد مثل سابق در مغازه سیدعلی بماند. محمود از دخالت قدریه کلافه می شود. قدریه طلبکارانه می‌گوید که هرکس باید جایگاه خودش را بداند و میتات نیز بداند که رییس کبابی محمود است و مغازه باید مال آنها باشد، زیرا سیدعلی بدهی های میتات را پرداخت کرده و برای سیران مغازه‌ خریده است. همه از حرفهای قدریه ناراحت می شوند و نفیسه به او می‌گوید که وقتی آنها هنوز زنده هستند نباید به فکر تقسیم مال باشد. میتات که دلخور شده، گولجه را بیدار کرده و به سمت خانه می رود. محمود سعی دارد جلوی او را بگیرد، اما میتات می رود. نفیسه نیز با دلخوری از قدریه به اتاق خودش می رود. محمود قدریه را سرزنش میکند.
کمی بعد، یک نفر با نفیسه تماس می‌گیرد و خبر مرگ کسی را میدهد. نفیسه با شنیدن این خبر شوکه شده و حالش بد می شود و از حال می رود. بیهان به اتاق نفیسه می رود و وقتی او را در آن حال روی زمین میبیند، فوری همه را صدا می زند. محمود با نگرانی به میتات زنگ می زند و از او میخواهد که سیران را به آنجا ببرد. میتات و سیران به خانه سیدعلی می روند. سیران می‌گوید که نفیسه دچار افت فشار شده و به او دارو میدهد. نفیسه ناراحت است و با کسی حرف نمی زند. محمود قدریه را مقصر میداند و میگوید که با حرفهایش باعث شد که حال نفیسه بد بشود. قدریه ناراحت و پشیمان است.
صبح روز بعد، نفیسه بدون اینکه به کسی چیزی بگوید از خانه بیرون می رود.
در خانه جومالی، عمر به جومالی می‌گوید که میخواهد همراه او به باقلوا فروشی برود. جومالی و خلیل خوشحال می شوند و استقبال می‌کنند. عمر به ویلدان می‌گوید که رمز گوشی اش را به یاد نمی‌آورد. ویلدان می‌گوید که شاید تاریخ تولد دفنه باشد و باید از او سوال کند. عمر به خاطر برخورد بدی که با دفنه داشته، روی صحبت با او را ندارد.
آلپای در بازارچه با کنعان تماس می‌گیرد، اما گوشی او همچنان خاموش است و خبری از او نیست. آلپای کلافه می شود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 177 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 178 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *