خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 114

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 114 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 114

وقتی ملو به جرن می گوید: «ادم کسیو میخواد که حتی اگه با هم نباشن، از دور حواسش بهت باشه. » جرن چشمش به فرید می افتد و لبخند میزند. از طرفی فرید به سلین زنگ می زند و با عصبانیت از او می خواهد تا جای دنیز را بگوید اما سلین زیربار نمی رود و جرن که متوجه تماس فرید شده، کمی بعد کنارش می رود و می گوید: «بین تو و سلین چیزی شده؟ انگار وقتی اسمشو میشنوی نمیتونی تحمل کنی. » فرید می گوید که همچین چیزی نیست و جرن لبخند زده و می گوید: «اگه خواستی با کسی صحبت کنی من همین اطرافم. »
کمال قبل از رفتنش به آیدان می گوید: «بزرگترین اشتباه انسان ناراحتی برای گذشته و از دست دادن آینده ست. » و دور از چشم آیدان، کارتش را به سیفی می دهد که اگر مشکلی پیش آمد حتما در جریانش بگذارد.
به آیفر خبر می رسد که دنیز فرار کرده و پیدایش نیست. او هم این موضوع را با ناراحتی با آیدان و سیفی در میان می گذارد و آیدان که نمی تواند یک جا بند بشود پیشنهاد می دهد تا به سمت کافه ی دنیز بروند بلکه به محل زندگی اش برگردد.
اردم، دنیز را تا دم در هتلی که واردش می شود تعقیب می کند و منتظر سرکان می ماند. وقتی سرکان و ادا از راه می رسند، اردم از هیجان زیادی زبانش بند آمده و سرکان با دیدن حال او حرصش می گیرد. اردم ناگهان غش می کند و دنیز که از پنجره اتاقش متوجه آمدن سرکان و ادا شده فورا وسایلش را جمع می کند تا فرار کند که ادا متوجهش می شود و سرکان با عصبانیت به سمت دنیز می رود و مشت محکمی به صورت او میزند. ادا مانع سرکان می شود و دنیز فورا به سمت ماشین سرکان می رود و سوار آن می شود تا فرار کند. سرکان و ادا هم ناچار می شوند تا سوار ماشین دنیز بشوند تا تعقیبش کنند. بعد از این که اردم به هوش می آید خبری از ادا و سرکان و دنیز نیست اما او که مطمئن از ردیابی که کار گذاشته به خیال خودش دنیز را تعقیب می کند.
دنیز وسط جاده ماشین سرکان را رها می کند و سوار ماشین دیگری می شود و می رود. سرکان و ادا هم با لوکیشنی که پیدا کرده اند وارد یک پارکینگ می شوند که اردم سر می رسد و با تصور این که دنیز را گیر انداخته، در پارکینگ را می بندد! وقتی ادا و سرکان می بینند که داخل پارکینگ گیر کرده اند استرسشان بیشتر می شود اما سرکان سعی می کند ادا را آرام کند.
اردم فورا بعد از این که مطمئن می شود دنیز را گیر انداخته، به شرکت برمی گردد و به ملو و انگین و بقیه خبر می دهد که دنیز را زندانی کرده. همه راه می افتند تا دنیز را بیرون بکشند اما وقتی در را باز می کنند با ادا و سرکان روبرو می شوند و وقتی سرکان می فهمد همه چیز زیر سر اردم بوده با عصبانیت موقعی که آنجا را ترک می کنند اردم را همانجا زندانی می کند و می روند!
آیدان و آیفر و سیفی به سمت آتلیه دنیز می روند و سیفی با ترفندی در قفل شده را باز می کند. اتفاقا دنیز هم انجا پناه گرفته و با دیدن آنها سعی می کند خودش را پنهان کند. آنها همه جای آتلیه را می گردند و دنیز سعی می کند فرار کند که آیفر مانعش می شود. بعد هم او را روی صندلی با طناب می بندند تا فرار نکند و به سرکان و بقیه هم خبر می دهند که دنیز را به خانه ی آیفر می برند تا بالاخره برگه را امضا کند. دنیز در خانه تقاضای آب می کند و سیفی یکی از شربت های آیفر را به خورد او می دهد که ناگهان دنیز به خواب می رود! آیفر با دیدن شربت قرمز رنگ با ناراحتی می گوید: «اون شربتیه که من شبا میخورم تا خوابم ببره. حالا دنیز دیگه عمرا بیدار شه! » از طرفی سیفی به کمال هم زنگ زده تا مشکل را حل کند. کمال از راه می رسد و ایدان با دیدن او به سیفی چشم غره می رود که سرکان و ادا و بقیه هم خودشان را می رسانند و آیدان فورا کمال را از پنجره بیرون می فرستد تا مبادا سرکان او را ببیند. ادا و سرکان با دنیز به خواب رفته امیدشان را از دست می دهند و ملو که حسابی از دست او شاکی است یقه دنیز را می گیرد و آنقدر تکان می دهد که دنیز چشمانش را باز می کند! ادا هم فورا برگه را مقابلش می گذارد و دنیز شرمنده و پشیمان برگه را امضا کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 114 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 115 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *