خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 219

همراهان عزیز سلام در این بخش خلاصه داستان سریال ترکی اسم من ملک قسمت 219 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه این قسمت لذت ببرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

سریال اسم من ملک قسمت 219

کنعان سریع برگشته و ادریس اسلحه‌ را بیرون نمی‌کشد. کنعان با نیش و کنایه، غیر مستقیم ادریس را به کشتن تهدید می‌کند و به او میفهماند که حس میکند برای آلپای کار می‌کند. ادریس که نگران می شود، به کنعان می‌گوید که آلپای از او خواسته است که کنعان را بکشد. کنعان اسلحه را از پشت لباس ادریس بیرون کشیده و می‌گوید که او قصد چنین کاری داشته است. ادریس انکار میکند، اما کنعان او را باور ندارد و اسلحه را به سمت ادریس می‌گیرد.
در زندان، خلیل از شنیدن دروغ آلپای عصبانی شده و باورش نمی شود که گول آلپای را خورده است. ملک و میرزا او را دلداری می دهند و می‌گویند که او تقصیری ندارد.
آلپای طبق قرارش با سیدعلی، به کلانتری رفته و ماجرای درگیری با خلیل را تعریف میکند و میگوید که به خاطر اینکه او خلیل را تحریک کرده بود، خلیل او را کتک زده و برای همین شکایتی ندارد.او چیزی در مورد اهدا به ملک نمی‌گوید.
دفنه از عمر میخواهد که چیزی در مورد زمرد و رفتارش به کسی نگوید، زیرا نمی‌خواهد ناراحتی ایجاد بشود. عمر قبول میکند که فعلا به کسی چیزی نگوید، اما می‌گوید که دیگر حاضر نیست به آن خانه برگردد و اجازه نمی‌دهد کسی به زن او بی احترامی بکند.
احسان به زندان آمده و خبر میدهد که آلپای رضایت داده است. خلیل و میرزا و ملک متعجب می شوند. خلیل حس میکند که آنها در ازای رضایت به آلپای چیزی داده اند و از ملک میخواهد راستش را بگوید، اما ملک چنین چیزی را انکار میکند. احسان می‌گوید که آنها باید منتظر دادگاه دوم باشند و به زودی خلیل آزاد خواهد شد.
شب در خانه، جومالی از نبود عمر و دفنه متعجب می شود و میخواهد با عمر تماس بگیرد تا برای شام زودتر بیاید، اما زمرد مانع می شود و میگوید که حتما عمر پیش دفنه است و بهتر است با آنها کاری نداشته باشند. با این حال ویلدان با عمر تماس می‌گیرد. عمر می‌گوید که در خانه سیدعلی است و چیزی در مورد علت رفتنش نمی‌گوید.
آلپای مدام با ادریس تماس میگیرد، اما ادریس جواب نمی‌دهد. گوشی ادریس دست کنعان است و او به گوشی نگاه میکند.
در خانه آلپای، فوندا با او قهر است و به خاطر اینکه او مانع ازدواج‌ خلیل و ملک می شود و در مورد اهدا دروغ گفته بود، با او دعوا میکند. آلپای می‌گوید که او اشتباه متوجه شده و آلپای تقصیری نداشته است و خلیل خودش ماجرا را برای ملک تعریف کرده بوده و آلپای را برای تایید حرفهایش صدا زده بود و آنها با یکدیگر درگیر شده بودند. او فوندا را قانع میکند و سپس مژده میدهد که قرار است این بار عمارت سیدعلی را بگیرند.
در خانه سیدعلی همه جمع شده و در مورد رضایت آلپای صحبت میکنند. کرم تصور میکند که حرفهای او روی آلپای تاثیر گذاشته و رضایت داده است. نفیسه حرص می خورد و سیدعلی به او علامت میدهد که چیزی نگوید. در خانه جومالی نیز در مورد رضایت آلپای صحبت میکنند. جومالی کمی به اینکه سیدعلی قراری با آلپای گذاشته باشد شک میکند.
قدریه برای اینکه بهانه ای برای ماندن عمر در آنجا باشد، می‌گوید که بچه ها تب دارند و از عمر میخواهد شب آنجا بماند تا بچه ها را چک کند. عمر نیز قبول میکند. قدریه در اتاق اصل ماجرا را برای محمود تعریف می‌کند و محمود از اینکه زمرد دفنه را از خانه بیرون کرده عصبانی می شود. قدریه از او میخواهد که چیزی به رویش نیارود.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال اسم من ملک قسمت 219 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال اسم من ملک قسمت 220 مراجعه فرمایید .

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *