خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 51

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 51 همراه شما هستیم

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 51

سرکان ادا را به بیمارستان می برد. دکتر می گوید که فقط ادا شوک بزرگی را پشت سر گذاشته و تا یک روز حق خوابیدن یا زیاد راه رفتن را ندارد.

وقتی ادا چشمانش را باز می کند، هنوز به خود نیامده و دستان سرکان را در دست می گیرد و می گوید: «عشقم چیشده؟ » سرکان جا می خورد و چیزی نمی گوید.

از طرفی جرن و پیرل و انگین دنبال ادا می گردند اما خبری از او نیست. سرکان از طرف گوشی ادا به جرن پیام می دهد که حالش خوب است و پیش سرکان است.

جرن تعجب می کند و فکر می کند بلایی سر ادا آمده چون او الان از سرکان متنفر است.

کمی بعد سرکان خودش به انگین زنگ می زند و می گوید که همراه با اداست و قصد دارد او را به ویلا که نزدیک بیمارستان است ببرد اما ادا فکر می کند انها هنوز هم دوست پسر دوست دختر هستند! وقتی انگین این را به دخترها می گوید، آنها متعجب می شوند.

ادا در ماشین سرکان سرش را به شانه ی او تکیه می دهد و می پرسد: «به چی فکر میکنی؟ »

سرکان می گوید: «برای این که این لحظه تا بی نهایت بمونه، همه چیزم رو میدم. » ادا لبخند میزند و کمی بعد موزیکی می گذارد که در آن خواننده در مورد نفرت می خواند.

ادا با شنیدن آن یاد دعوای اخیرشان با سرکان و نفرتش از او می شود و فورا و با عصبانیت می گوید: «ماشین رو نگه دار! همین الان! » سرکان این کار را نمی کند و ادا را به ویلا می برد.

هردو با دیدن ویلا که چند روز پیش شبشان را آنجا صبح کرده بودند غمگین می شوند و هرجای خانه را نگاه می کنند یاد خاطره ای از ان روز می افتند.

پیرل و انگین با هم پچ پچ می کنند. اردم و لیلا روی انها زوم کرده اند و وقتی اردم می پرسد: «بین اینا یه چیزی هست! » و لیلا آن را تایید می کند، پیرل این را می شنود و هول کرده و شروع به خندیدن با صدای بلند می کند و حرف آنها را رد می کند!

ادا به دخترها زنگ می زند و در مورد این که در ماشین سرکان گفته همه چیزش را می دهد تا این لحظه برایش بماند به انها می گوید و اضافه می کند: «مطمئنم یه اتفاق دیگه ای افتاده که سرکان ازم پنهونش کرده. من باید بفهمم اون چیه! » اما دخترها به او می گویند که شاید سرکان فقط خواسته دل او را نشکند و آن حرف را زده.

سرکان تلاشش را می کند تا ادا شب را نخوابد اما وقتی می بیند او چشمانش را بسته موزیکی با صدای بلند پخش می کند که ادا سردرد می گیرد.

کمی بعد افه به ادا زنگ می زند تا حال او را بپرسد. سرکان کمی از این بابت حرص می خورد.

سرکان تصمیم می گیرد با ادا صحبت کند تا خواب را از سرش بپراند. اما ادا می گوید: «تو حرف بزن. روزی که یه نفرو خیلی ناراحت کردی بگو. بعد روزی که ناراحت ترین بودی رو بگو. بعدش هم خوشحالترین روزت رو بگو. »

سرکان حالش از این بابت گرفته می شود و فقط می گوید: «لازم نیست حرف خصوصی بزنیم. » ادا قطره ای اشک می ریزد و تا صبح دیگر با هم صحبت نمی کنند.

صبح که می شود سرکان ادا را به خانه می رساند و آیفر با دیدن آنها نزدیک سرکان شده و می گوید: «بهت گفته بودم زندگی برادر زاده ی منو نابود نکن! انقدر اذیتش نکن! » سرکان کمی دلخور شده و چیزی نمی گوید.

سرکان در شرکت از سلین می خواهد هرطور شده سهام فرید را از او بخرد تا آن را به افه ندهد.

سلین هم پیش فرید می رود و می گوید: «میدونی که به خاطر تو تمام سهامم رو فروختم و الان اگه قرار باشه سهامت رو به کسی بفروشی اون منم. »

فرید فقط می گوید: «من علاقه ای به فروختن سهامم ندارم! » از طرفی سرکان از انگین می خواهد در مورد افه خوب تحقیق کند تا هدف او را بفهمد.

فیفی برای خلاص شدن آیفر از بدهی هایش، پیشنهاد می دهد تا کافه ی کنار گلفروشی را اجاره کند که پولی از ان به دست بیاورد. آیفر هم قبول می کند.

وقتی سلین در مورد مبتدی بودن جرن برای وکالت شرکت می گوید، افه با او موافق است اما فرید و سرکان به او رای ماندن می دهند.

سرکان می گوید: «به خاطر همینه که از شراکت متنفرم! » افه پوزخند می زند و می گوید: «منو اکیپم از این ساختمون جای دیگه ای میریم! این همه استرس برای همه بسه. »

اما سرکان به پیرل میسپارد تا اجازه ندهد که کسی از این شرکت برود و می گوید همه باید در همین شرکت کار کنند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 51 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 52   مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *