خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 81

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 81 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 81

سنجر ناره را به قایق می رساند و تلاش می کند که بیهوش نشود.

و از او می خواهد که پشت سر هم حرف بزند و ساکت نباشد. ناره می گوید: «ما زوج فوق العاده ای هستیم. و همیشه به خاطر اشتباهاتمان همدیگر را بخشیدیم … » و بیهوش می افتد.

گیدیز یحیا را به باد مشت و لگد می گیرد تا بگوید چرا از آکین دو میلیون یورو گرفته است؟ و داد می زند اگر بلایی سر ناره بیاید او را خواهد کشت.

یحیا می پرسد: «پس چرا از سنجر اسم نمیبری؟ چرا نمی گویی اگر بلایی سر سنجر بیاید من را خواهی کشت؟ تو هم عاشق ناره هستی! اختلاف تو و سنجر هم سر همین بود. ولی بهتر است من را بکشی چون اگر زنده بمانم همه چیز را به ناره خواهم گفت. »

گیدیز مشت دیگری به صورت او می کوبد و الوان بیرون از انبار برای شوهرش گریه می کند.

در همین حال قهرمان به خانه ی گیدیز می آید و مستقیم به انبار می رود. موگه با دیدن او به یاد حوادث گذشته می افتد و وحشت می کند. ولی قهرمان به گیدیز می گوید: «افرادم به من خبر داده اند که ناره و سنجر در قایقی در اسکله هستند و هردو زخمی شده اند. »

گیدیز به همراه الوان به اسکله می رود. سنجر که بالاخره توانسته خودشان را به ساحل برساند از زور بیحالی و خستگی از هوش می رود. ناره سریع به اتاق عمل برده می شود و سنجر هم در همان بیمارستان بستری می شود.

گیدیز صبح خسته به خانه شان می رسد و موگه به او می گوید: «نگران یحیا نباش. لوکی مواظب اوست. »

گیدیدز تاکید می کند: «تا وقتی اکین پیدا شود یحیا باید زندانی باشد و کسی هم از این جریان خبردار نشود. در ضمن میخواهم ناره را به خانه منتقل کنم تا دست اکین به او نرسد. »

از آن طرف، سنجر هم که نگران است اکین دوباره اقدام به دزدیدن ناره کند، او را با امبولانس به عمارتشان می برد و چند نگهبان اطراف خانه می گمارد.

منکشه با دیدن ناره با ناراحتی به سنجر می گوید: «حق نداری وقتی من بچه ای را در شکم دارم، دوست دخترت را اینجا نگه داری! » سنجر با خشم می گوید: «تو حامله ای ولی ناره در شکمش گلوله هست! پس بهتر است خفه شوی. »

گیدیز به بیمارستان می رود و متوجه می شود سنجر قبلا ناره را به خانه ی خودش برده.

او به شدت عصبی شده و به سمت عمارت افه اغلو می رود.

سنجر هم ناره را به اتاق خودش برده و آنجا می خواباند. ولی وقتی ناره به هوش می آید و می فهمد در عمارت افه اغلو است و قرار است که پیش منکشه باشد به سنجر می گوید: «من باید به خانه ام برگردم. اینجا برای من مثل جهنم است. »

اما سنجر اصرار می کند که به خاطر خودش و ملک تا وقتی که حالش خوب شود آنجا بماند. و برای آوردن ملک از خانه خارج می شود.

ولی دم در عمارت گیدیز با خشم به سمت او رفته و داد می زند: «چرا ناره را جایی اورده ای که با زن حامله ات زندگی کند؟ چرا انقدر عذابش می دهی؟ او باید در خانه ی من بستری شود. »

سنجر با خشم داد می زند: «وقتی آکین آن بیرون منتظر است و ناره هم زخمی شده انتظار داری چه کار کنم؟ برو خدارو شکر کن که نمیکشمت ولی صبرم را لبریز کردی.از این به بعد شراکتی با هم نداریم. »

گیدیز با نیشخند می گوید: «شراکت ما خیلی وقت پیش به هم خورد. در قلب من عشق برنده شد. من دیگر به خاطر این که عاشق عشق دوستم هستم عذاب وجدان ندارم. دیگر هیچ چیز برایم مهم نیست. »

در همین حال ناره افتان و خیزان خودش را به بیرون از عمارت می رساند تا به خانه اش برود و سنجر و گیدیز را انجا رو در روی هم می بیند گیدیز به آرامی به سنجر می گوید: «حالا از خود ناره می پرسیم که می خواهد پیش تو باشد یا پیش من؟ او خودش انتخاب خواهد کرد. »

ناره در سکوت به انها چشم می دوزد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 81 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 82 مراجعه فرمایید .

 

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

 

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *