خلاصه داستان سریال ترکی دختر سفیر قسمت 110

سلام همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 110 را برایتان آماده کرده ایم.

امیدواریم از مطالعه آن لذت ببرید.

سریال دختر سفیر قسمت 110

وقتی به خالصه خبر می رسد که سنجر قهرمان را کشته است و تحت تعقیب پلیس است، خالصه همانجا پس می افتد.

همه ی افه اغلوها در بیمارستان نگران او هستند که برای دومین بار سکته ی قلبی کرده.

قهرمان هم در همان بیمارستان زیر تیغ جراحی رفته و وضعیتش وخیم است. گیدیز توسط پلیس دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته.

همین دیروز سنجر سراغ او رفته و از او خواسته بود از محافظت کردن از خانه ی قهرمان دست بردارد و به او گفته بود:« با یه تیر سه نشان بزن. اینگونه از دست من و آکین و قهرمان خلاص خواهی شد.»

گیدیز با چشمان اشک آلود با افرادش تماس گرفته بود و از آنها خواسته بود با افراد سنجر درگیر نشوند.

اما حالا او در بازجویی سکوت می کند. از آن طرف ناره وقتی می بیند سنجر و آکین از صخره پرت شدند خودش را به دره می رساند و با جسم بی حان سنجر رو به رو می شود.

کنارش دراز می کشد و گریه می کند و از خدا کمک می خواهد و وقتی اسم سنجر را به زبان می آورد سنجر تکان می خورد و ناره با خوشحالی متوجه می شود که او زنده است.

گاوروک از راه می رسد و بعد از مطلع شدن از زنده بودن سنجر می گوید پلیس دنبال اوست و ناره می گوید:« پس نمی توانیم او را به بیمارستان ببریم و باید در کلبه ی کوهستانی از او مراقبت کنیم.»

آنها سنجر را به کلبه می برند و ناره از گاوروک می خواهد همانطور که صد سال پیش وقتی پدربزرگ سنجر از کوه پایین افتاده بود و پدر بزرگ گاوروک او را در پوست گاو پیچیده و حالش را خوب کرده بود برایش پوست گاو تازه ذبح شده گیر بیاورد. گاوروک با عجله به قصابی می رود.

از آن طرف موگه ملک را که خیلی مشتاق دیدار پدرش است به عمارت افه اغلو بر می گرداند و در عمارت با الوان و گلسیه که در حال رفتن به بیمارستان برای پرستاری از خالصه هستند رو به رو می شود و به الوان می گوید که ناره و ملک ماندگار شدند ولی وقتی ناره فهمید که سنجر قصد کشتن آکین را دارد به کلبه ی جنگلی رفت و ملک را به من سپرد.

الوان هم می گوید:« سنجر به قهرمان شلیک کرده و الان هم تحت تعقیب پلیس است.»

سپس گلسیه را با موگه به بیمارستان می فرستد و خودش به ملک در عمارت می ماند. ناره با او تماس می گیرد و وضعیت سنجر را به او اطلاع می دهد و ملک را به الوان می سپارد و می گوید تا سنجر کمی بهتر نشده نمی تواند دخترش را ببیند.

الوان هم از سکته کردن خالصه گزارش می دهد.

از آن طرف دکتر به دیدن سنجر به کلبه می رود و از ناره می خواهد هر چه زودتر سنجر را به بیمارستان منتقل کند اما سنجر لحظه ای به هوش می آید و ناره را صدا می زند و ناره امیدوار شده به دکتر می گوید نمی توانند این کار را بکنند و سنجر باید همانجا معالجه شود.

دکتر که کاری از دستش ساخته نیست می رود. گاوروک با پوست گاو از راه می رسد و ناره زخمهای سنجر را تمیز می کند و ضماد می گذارد. گاوروک هم او را که از درد به خود می پیچد در پوست گاو قرار می دهد. ناره او را محکم بغل می کند و می گوید:« تو زنده خواهی ماند همانطور که من زنده ماندم.»

از آن طرف قهرمان هم از عمل خارج شده و حالش رو به بهبود می رود و خالصه هم که سکته کرده بود به هوش می آید و بخاطر سنجر گریه می کند و به همه می گوید امکان ندارد که پسر او دستش را به خون کسی آلوده کند. پلیس از قهرمان بازجویی می کند و قهرمان همه چیز را به پلیس گزارش می دهد.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 110 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه داستان سریال دختر سفیر قسمت 111 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از آستارا خبر لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید

 

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *