خلاصه داستان سریال ترکی دکتر معجزه‌گر قسمت 129

همراهان عزیز در این بخش خلاصه داستان سریال دکتر معجزه‌گر قسمت 129 را برایتان آماده کرده ایم. امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال دکتر معجزه‌گر قسمت 129

سریال دکتر معجزه‌گر قسمت 129

دختر همسایه ازو که استایلیست است طرح هایش را جمع میکند و آماده رفتن به سر کارش میشود.
ولی ناگهان انرژی اش افت میکند و شروع به لرزیدن میکند و با وجود این که امکان دارد دوباره اخراج شود به تختخواب میرود.
در بیمارستان نازلی از دست آرچلیا که تو ذوقش زده و خبر داده که علی دوست دختر جدید پیدا کردهشاکی شده و او را سرزنش میکند اما آرچیلیا میگوید در حقم بی انصافی نکن تو هنوز علی رو دوست داری و سر من تلافی میکنی.
تانژو با دیدن مبلغی که وکیل سویلای برای غرامت از بیمارستان خواسته آن را پاره میکند و به بلیز میگوید فقط دادگاه میتونه حکم صادر کنه میخوام یه کارایی تو بیمارستان بکنم.
کاری میکنم فرمان با علی رقابت کنه این کارایی بیمارستانو بالا میبره.
دکتر فرمان بدون توجه به نظر دکتر فردو که مدیر پزشکان است نازلی و دوروک را به عنوان دستیار انتخاب میکند و سراغ بیماری به نام محمد میرود که توموری در دیواره قلبش دارد و به علی میگوید: بعد از این تو جراح مقابل من خواهی بود.
فردو از تصمیمات سرخود فرمان ناراضی است و او هم تصمیم میگیرد با فرمان رقابت کند. برای همین علی را برای دستیاری خود انتخاب میکند و سراغ زن جوانی به نام اویکو میرود که سالهاست از تهوع و سرگیجه رنج میبرد و کسی هنوز دردش را پیدا نکرده.
شوهر اویکو فکر میکند که زنش خیال میکند که بیمار است و اصرار دارد او را از بیمارستان ببرد .اما علی میگویدبعضی بیماری ها نادر و دیر تشخیص هستند تو باید کنار همسرت باشی.
محمد تمام خانواده اش را در زلزله از دست داده و از آن موقع شروع به تربیت سگ ها کرده و با کنک آنها به مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی کمک میکند.
او نگران سگ هایش است که تنها مانده اند و نازلی قول میدهد که به سگ ها رسیدگی کند و دکتر فرمان به او اجازه میدهد بعد از شیفتش سراغ سگ های محمد برود.
نازلی و دوروک هر کدام نظر های متفاوتی درباره شیوه جراحی محمد و خارج کردن تومور او دارند و دکتر فرمان نظر نازلی را تایید میکند و و دوروک احساس میکند پیش نازلی کم آورده.از آن طرف فردو هم به نظرات علی بیشتر بها میدهد و این باعث ناراحتی دمیر میشود.
علی بعد از دیدن اسکن ها و تست های اویکو به فردو میگوید که شاید سرگیجه و حالت تهوع نشان از فشار داخل مغز باشه بیمار بعد از زایمان دچار نشت مایع مغزی نخاعی شده باشه.میتونیم همین حالا با تزریق به مایع نخا وضعیت اونو بررسی کنیم.
دمیر به فردو هشدار میدهد که اگر دمیر اشتباه کند ممکن است برای اویکو خطر آفرین باشد اما فردو تصمیم میگیرد طبق گفته علی عمل کند.
تانژو تصمیم میگیرد بعد از این برای بالا بردن اطلاعات مردم و نیز شناساندن و معرفی پزشکان خود بعد از این در هر اتاق عمل دوربینی کار گذاشته شود و فیلم عمل از اینترنت پخش شود.
سپس برای این که رقایت علی و فرمان را تحریک کند هر دو را بالای سر بیماری که پاهایش در رفته حاضر میکندهر کدام در رفتگی یکی از پاها را رفع میکنند و زخم هارا پانسمان و بخیه میزنند.
تانژو به خنده به بلیز میگوید ببین چطور فرمانو به رقابت واداشتم.چون فرمان بخاطر مشکلات زندگی با همه سر جنگ داره اینجوری خودشو تخلیه روانی میکنه.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال دکتر معجزه‌گر قسمت 129 لذت برده باشید ؛ در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال دکتر معجزه‌گر قسمت 129 مراجعه فرمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *