خلاصه داستان سریال ترکی تو در خانه ام را بزن (عشق مشروط) قسمت 126

همراهان عزیز با سریال ترکی تو در خانه ام را بزن قسمت 126 همراه شما هستیم.

امیدواریم از مطالعه این بخش لذت ببرید.

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 2

سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 126

ملو وقتی می بیند ادا بین ان همه آدم گیر افتاده و نمی تواند حقیقت را بگوید، فریاد میزند: «کیراز دختر منه! » و به سمت کیراز می رود. سرکان میپرسد: «شوهرت کو؟! » ملو نگاهی به بقیه می اندازد و بوراک را به عنوان شوهرش معرفی می کند. بوراک که از چیزی سر در نیاورده اما با او همراهی می کند. ادا هم نگاهی سرزنشگر به سرکان می اندازد و از او می خواهد تا کمی جدی صحبت کنند! کمال هم به ایدان می گوید که چرا رابطه شان را حتی از آیفر هم پنهان می کند. آیدان می گوید: «نباید دست دشمن آتو بدم! وگرنه فورا میره به سرکان میگه! » کمال هم کلافه می گوید: «تا وقتی رابطه مون رو به سرکان نگی من همینجا میمونم و جایی نمیرم! » بعد کمال می پرسد: «چرا انقدر از دختر گلفروش و آیفر بدت میاد؟ » آیدان می گوید: «اون دختر با رفتنش دل پسر منو شکست. مدت ها سرکان حالش خوب نبود و همش تقصیر اون دختر بود. من اجازه نمیدم این اتفاق یک بار دیگه بیفته. »
ادا با عصبانیت از سرکان می پرسد: «هدفت چیه؟ واسه چی هنوز اینجایی؟ » سرکان می گوید: «واسه کار! میخوام مثل تو زندگی مینیمالیست رو انتخاب کنم! » ادا می گوید: «من میدونم درد تو چیه! اون غرورته که حالا با خودش میگه مگه میشه منو فراموش کرده باشه! »
وقتی دنیز، آیدان را می بیند با هیجان از این که مادر سرکان است از او تعریف می کند. آیدان هم فکری به سرش میزند تا بهانه ی خوبی برای آنجا ماندنش باشد و به دنیز می گوید: «اتاقای هتلتون خیلی دمده ست. من میتونم کمکتون کنم طراحی داخلیشو به روز کنین! » دنیز خیلی از این بابت خوشحال میشود.
سرکان به جنگل می رود که باز با کیراز روبرو می شود. کیراز با دیدن او اول می ترسد و بعد با عصبانیت می گوید: «زود باش ازم معذرت بخوا خونه مو خراب کردی! » و به لگوهای خانه سازی اش اشاره می کند. سرکان با دیدن خانه ای که او ساخته، برای یک لحظه جا می خورد و می گوید: «خیلی بچه با استعدادی هستی! آفرین! »
پینا دختر خاله ی سرکان به شیله می آید و همان بدو ورودش با کرم که گلدان های گلی را در دست دارد برخورد می کند و لباسش کثیف میشود. وقتی کرم سعی میکند کمکش کند که لباسش را تمیز کند، پینا با عصبانیت می گوید: «دستات از اونم کثیف تره! » و کرم را ناراحت می کند. بعد با دیدن ادا به سمت او می رود و می گوید: «من دنبال سرکان میگردم. قراره تو آرت لایف کار کنم. » ادا فورا می گوید: «فرار کن! سرکان خیلی آدم خودخواهیه. » که سرکان سر میرسد و پینا را دختر خاله و دستیارش معرفی می کند. ادا هم فورا کرم را دستیارش معرفی می کند و می گوید: «از این به بعد حرفامونو با این دوتا به هم میزنیم که لازم نباشه با هم رو در رو شیم! » پینا به سمت کرم می رود و می گوید: «شروع بعدی بود. » و دستش را به سمتش دراز می کند تا آشنا بشوند که کرم با پوزخند می گوید: «دستام کثیفه پرنسس! » و می رود.
آیدان وقتی اصرار کمال برای این که همه چیز را به سرکان بگوید می بیند تصمیم می گیرد این را مستقیم نه بلکه با نامه به او بگوید و پاکت را هم داخل ماشین سرکان می گذارد.
ادا به خاطر این همه دروغ کلافه است و وقتی به آیفر و ملو می گوید که شاید بهتر است حقیقت را به سرکان بگوید آنها مانع می شوند و ادا به شوخی می گوید: «پس باید تو نامه واسش همه چیزو توضیح بدم!»
دنیز خانم به خواست سرکان، ادا را صدا میزند و به او می گوید که باید طرحی که زده را بر اساس طرح و خواسته سرکان عوض کند و پیش ببرد. ادا خیلی از این بابت عصبانی می شود و دنیز می گوید: «اینجا هرچی سرکان بگه همون میشه! » همان موقع پیرل به سرکان زنگ میزند و به دروغ برای این که او را به استانبول بکشد می گوید که یکی از پروژه های مهمشان دست رقیب افتاده و سرکان مجبور می شود برگردد. اما قبل از رفتن به ادا می گوید که او هم باید به شرکت بیاید تا با هم روی طرح ها کار کنند که ادا قبول نمی کند.

امیدواریم از مطالعه خلاصه داستان سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 126 لذت برده باشید ؛در صورت تمایل به مطالعه خلاصه قسمت بعد به صفحه خلاصه سریال تو در خانه ام را بزن قسمت 127 مراجعه فرمایید .

برای حمایت از الو سریال لینک این مطلب را برای دوستانتان در تلگرام و یا دیگر شبکه های اجتماعی ارسال نمایید .

کانال تلگرام الو سریال

برای عضویت در کانال تلگرام ما کلیک کنید

نکته خیلی مهم : دوستان عزیز ؛ برای حمایت از ما حتما در کانال تلگرام عضو شوید تا بتوانیم با انگیزه بالا این کار سخت و البته دوست داشتنی رو برای شما ادامه دهیم

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *